Jump to content

coretto

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW F01 LCI, 740XD, 2012

coretto's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. cine vrea reteta pentru culoare o dau pe pm. m-am chinuit mult pana am obtinut acel "atlantis blue" care il folosesc custom pe M-uri. Da, am stat in Constanta 1 an cu munca. Acolo am si facut modificarile: Pilot - evacuarea (Nati de la borla), si vopsitul tot in Cta... Probabil o sa ma multumesc momentan doar cu o remapare de soft si apoi o sa vad daca mai bani si in hardware... Am mers astazi cu 535 bi-turbo al amicului meu si sincer sa fiu a mea e mult mai agresiva, si in plecarea de pe loc, si in general. Intradevar are 286HP dar e mai "soft". Mentionez ca eu am deja un "Stage 1" facut si am in jur de 250HP. Nu am facut test cu dyno.
  2. Multumesc. Jantele sunt de M3 E90 originale, pe 18". M-am gandit sa le schimb insa mai stau vreo luna sau doua. Poate imi recomanzi ceva. Un link?
  3. Am rezolvat. Ma duc la Sebastian la Racing Code si imi face custom orice modificare vreau.
  4. Multumesc de propunere insa am un target unde vreau sa ajung. Daca nu este posibil cu masina pe care o am, o vand si imi cumpar un 535biturbo, 286HP, si poate o sa-i fac o remapare standard. Masina pe care o am acum, vreau sa o modific astfel incat la o liniuta cu 535biturbo stock sa-l fac, chiar si cu o jumatate de masina.
  5. Imi poti recomanda pe cineva? poti sa-mi dai PM
  6. Un tuner "mioritic" mi-a spus ca este nevoie clar de schimbari hard. Si il cred. Nu e vorba de 250CP, e vorba de totusi 280-300CP. In jur de 300 vreau sa ajung si pentru asta sunt dispus sa fac ceva schimbari hard dar nu in motor (nu arbore, pistoane, etc). Insa pana acum nimeni care sa-mi explice mai pe'ndelete. Am citit alte posturi cu niste dezbateri intre Sebastian de la Racing Code si un altul de la REVO. Amandoi par sa fie profesionisti. "Lumea" spune ca cei de la REVO ar fi cei mai buni insa nu sunt 100% convins.
  7. Nu stiu cum sa-ti interpretez comentariul. Este gluma sau vorbesti serios? Incep sa primesc oferte si unii imi spun ca pentru 280CP trebuie filtru sport, intercooler si upgrade la turbina. Altii spun ca e nevoie doar de remapare. Care e adevarul? Adica sunt totusi versiuni diferite. In ambele cazuri se poate duce intradevar la 280CP.
  8. Trimite-mi te rog o oferta de pret pe PM. Riscuri? Turbina, cutie...? Acum nu stiu exact ce cutie am insa stiu ca sunt facute sa reziste pana la un anumit cuplu. Pentru turbina nu e bine sa fac un upgrade ca sa nu o fortez? Da-mi mai multe detalii te rog pentru ca sunt interesat.
  9. DIn ce am vazut pe net, un Stage 2 e cam maxim ce pot firmele din Romania fara modificari de hard. Si asta pentru maxim 265CP.
  10. Culoare e "atlantis blue". E o culoare custom pentru M. Uite aici un proiect de M: http://ind-style.com/2011/02/14/burn-the-clock-by-ind-full-atlantis-blue-e92-m3-build/ Cat despre evacuare, a costat undeva in jur la 1700RON insa este inclus si prima etapa. In partea a doua am schimbat doar tipsurile finale + cate un Y la fiecare. E facuta la Pilot Constanta. Multi mi-au spus ca suna ca un benzinar. E un sunet specific motoarelor de capacitate mare. Tot pe evacuare, pentru un sunet mult mai puternic in sarcina, vreau la toba intermediara sa-i montez un traseu de bypass cu valva pneumatica care in functie de turatia motorului sa deschida mai mult sau mai putin. Trebuie sa fac ceva teste sa vad cum s-ar auzi pentru ca nu vreau sa se auda ca un tractor. Eventual, pe traseul asta de bypass o sa montez o toba sport. In turatii normale o sa functioneze intermediaara normala, iar in sarcina se deschide traseul prin cea sport. As vrea sa-i fac un tuning de putere la motor. Daca este posibil sa o duc pe undeva in jur de 300CP doar cu turbo schimbat, injectoare, admisie, intercooler si soft, atunci e ok. daca nu o vand si imi cumpar un 535bi-turbo.
  11. uite aici ce am facut eu: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/118738-tuning-bmw-e60-530d-218cp/page__view__findpost__p__1742028 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/118738-tuning-bmw-e60-530d-218cp/page__view__findpost__p__1742034 Bara spate M, nu pachet M - 1400Ron; Bara fata pachet M - 1300Ron; Praguri - 1000Ron; Evacuare - 1700Ron; --------------------------- Total = 5400Ron+vopsit Poti sa faci pachet M si atunci: Bara fata pachet M - 1300Ron; Bara spate pachet M - 1300Ron; Praguri 1000Ron; --------------------------- Total = 3600 Ron+vopsit Vand eu bara de pachet M cu 200Euro. Vine cu difuzorul modificat pentru evacuare dubla cu cate o teava pe fiecare parte. Daca nu vrei sa-ti modifici evacuarea atunci se gasesc difuzoare standard pe 4tuning cu 1mil.max. Sau, cunosc un tip la Constanta care iti face kit-ul din fibra de sticla mult mai ieftin. Le lucreaza pe barile actuale pe care le ai pe masina. Vizual sunt identic la fel. Daca te intereseaza iti pot da numarul de telefon.
  12. salut. cu fumul e asa: daca e alb, atunci ganitura de _chiulasa_ e dusa, se creaza presiune in vasul de expansiune si fierbe si apa; daca e albastru, atunci consuma ulei, trebuie segmentat motorul; daca e negru, amestecul de aer-motorina nu e optim, se poate regla din pompa de motorina sau din avans. scriu "_chiulasa_" dar apare tor ce vrea el
  13. ... si am observat ca nu am poze din fata . oricum, e pachet M clasic.
  14. La exterior am facut ceva tuning: am schimat bara spate cu una de pachet M, am facut evacuarea, apoi am vopsit-o total, am adaugat un eleron, am schimat din nou bara spate, am pus si praguri de M, am refacut evacuarea, acum trebuie sa vopsesc din nou bara spate ca un prost mi-a zgariat-o. tot trebuia sa astup gaurile de senzori...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.