Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

rookie

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

rookie's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. si apropo de opc,daca masina este luata pe firma nu se baga ,opc este doar pt persoane fizice,firmele sunt ale lui nimeni
  2. mie imi place masina si daca am putea sa ne mobilizam sa-i facem pe cei de la bavaria sa inteleaga ca posesorii de bmw nu sunt doar niste vaci bune de muls ci niste pasionati as fi primul care sa subscrie
  3. parerea mea este ca toata problema vine din atitudinea germanilor fata de aceasta problema(normal peshtele se impute indodeauna de la cap),multe din problemele semnalate sunt destul de greu de de dovedit dar sunt citeva care, daca cuiva de la bmw i-ar pasa ,ar putea sa puna multe semne de intrebare,respectiv incepind cu amplasamentul service-ului mi se pare absolut incalificabil sa-l asezi pe centura Bucurestiului stiind clar ca 5km ii parcurgi in 30-45min(sau poate este intentionat asezat in asemenaea loc ca sa-ti treaca pofta ,avintul sau entuziasmul pina ajungi acolo),apoi in acelasi registru al lipsei totale de respect fata de client ,baietzi vorbim de masini de lux,de masini care numai faptul ca le detii ar trebuii sa-ti asigure accesul la servicii de lux(in vest luxul incepe in primul rind de la calitate si din aceasta rezulta normal un cost mai mare,nu ca la Romania)deci cum mama masii sa te duci cu o masina de lux la dracu-n praznic unde stai ca boul(nu ca taurul ,ca boul supus umilintelor din partea a tot felul de nepriceputi de care,din pacate, depinzi)nu tu atentie,nu tu masina la schimb,nici macar o amarita de dacie sau macar ceva care sa te duca in oras,nuuuu ramii ca boul,ca prostul in rahatul lor de sediu pina vine un prieten sa te recupereze sau astepti privind la altii ca tine,pierzi ore intregi chiar ziua astfel incit ajungi de la rege al soselelelor(cum ar trebui sa se simta fiecare posesor de bmw)un amarit la mina unor neispraviti,apoi mi s-a intimplat de multe ori sa sun la ei pe nshpe numere de telefon si nimeni sa nu raspunda,ce sa mai o intind sunt de kkt ,iar de aici pina la a considera ca bmw in general este un fiasco nu e decit un pas
  4. ceva ma face sa cred ca in afara de o senzatie incomparabila in timpul condusului bmw nu prea mai ofera mare lucru.Am un e90 330i cumparat de nou care cu optiuni a ajuns la 54000euro si are(a avut )urmatoarele probleme cheder nelipit cum trebuie(de fiecare data cind o spal il lipesc eu la loc),inchiderea centralizata defectata la 12000km(reparata la bavaria cu ,care ocazie m-am ales cu volanul puternic julit),scirtzit extrem de enervant la bancheta din spate(mers de 4 ori la bavaria unde nu am putut decit sa pierd aproape o luna adunat una peste alta fara sa rezolv nimic),minerul interior de pe partea stinga julit datorita materialului f prost ales(rezolvat pe garantie dar cu foarte multi nervi,de fapt i-am pacalit ca vreau sa mai cumpar o masina si daca nu imi rezolva problema ma razgindesc),toba de esapament inegrita de fum cu toate ca folosesc intodeauna cea mai buna benzina si as putea sa zic ca am mai degraba un stil batrinesc de condus(problema nerezolvata pt ca mi-e frica sa ma duc la bavaria cu masina din motiv de furt de cauciucuri la prima revizie),minerul de la portiera stinga se bloca de la inceput(rezolvat odata cu inchiderea),nenumarate probleme minore de soft(m-am linistit cind am aflat ca softul este produs de windows care...nu-i asa este normal sa crape din cind in cind),scirtzit la deschiderea geamului de la sofer(nerezolvat pe motiv de sictir)si altele mai mici care poate tin de drumurile proaste din romania
  5. nu cred ca se poate rezolva ceva asa,in tara asta de kkt si daca ai dreptate evidenta orice proces dureaza cel putin 2 ani pina cind incepe sa se judece o cauza pe fond,si alta data cind m-am dus cu o alta problema la ab mi-am luat masina cu volanul julit si scrum de tigara in ea(eu nu fumez)cind le-am spus de asta mi-au aruncat in scirba ca nu am cum sa demonstrez, nu vroiam nimic de la ei dar am dat aproape 1000euro pe volan si daca nu tineam la aspectul interior al masinii nu as fi bagat atitea optiuni(20000euro),iar cind le-am spus ca reusesc sa faca din niste masini superbe unele mai proaste decit dacia a dat din umeri si a plecat.Oricum am un sentiment puternic de obida asa ca sotiei mele i-am cumparat audi, iar asta a fost ultimul bmw cumparat de mine amin
  6. am uitat sa zic cit m-a costat distractia 54 mil lei ca mi-au facut o reducere de mila de amuzament oricum nu conteza sa ma allea alea pe autocurbavaria
  7. sa va zic si eu una :am un e90 330i(o bijuterie ce sa zic) luata de noua in sept 2005,cu runflat drept cauciucuri,la un moment dat (vara lui 2006) a doua zi dupa ce i-am facut prima revizie ma trezesc cu un mesaj pe bord cum ca sa opresc masina cit de repede pot ca cica am probleme cu presiunea la roti,ma dau jos ma uit... nimic,ma sui la loc opresc motorul (ma gindeam ca o fi vreo eroare de soft,care fie vorba intre noi sunt destul de dese,cel putin la masina mea)pornesc din nou...mesajul tot acolo,ce sa fac ce sa fac:sun la AB ,le spun de problema si-mi spun ca este normal sa nu se vada nimic fiind cauciucuri runflat si-mi recomanda sa ma duc la o vulcanizare pt reglare presiune roti.Pornesc ,opresc la prima vulcanizare reglez presiunea,setez calculatorul ,plec de acolo mai merg putin ...ding mesajul revine,nervi ma dau jos verific... nimic(dracu m-a pus sa-mi iau masina complicata)ma duc la aceiasi vulcanizare le spun de problema,baietii imi fac presiunea imi scot roata o baga in apa sa vada daca nu rasufla si...evident pneul face bulbuci,deci trebuie vulcanizata,ma uit la baieti cu speranta ,ei la mine cu o privire ca spre unul in drum spre plutonul de executie(stiau ei ceva ,ce urma sa aflu si eu )si-mi spun ca ei nu au "tehnologia''necesara operatiunii de vulcanizare a unui cauciuc runflat,''da cine o are ?''zic eu ''nu stim ''zic ei,plec si cu amar in suflet ma hotarsc sa ma duc la AB(stiti si voi ce inseamna asta cel putin4-5 ore pierdute numai pe centura),ajung acolo le spun de problema, raspunsul lor:lasati masina suntem aglomerati reveniti cind va sunam noi,eu ma dau bine pe linga nasol si in cele din urma e de acord macar sa verifice despre ce e vorba ,imi ia masina si dupa 2(doua) ore vine si-mi zice ca am pneurile intepate de cuie,eu zic pneurile?da toate patru zice el,eu zic nu se poate n-are cum ,hai un pneu hai doua dar toate patru,el se uita la mine da din umeri si pleaca ,lasindu-ma siderat blestemind cartierul(ca nu am garaj si stau intr-un cartier de kkt.in prima faza am crezut ca m-au aranjat baietii de dupa blocurile gri)parcarea de la firma mea unde se poate sa fi luat cuiele(pt ca se lucreza mult cu timplarie de lemn si evident cu multe cuie)oricum foarte suparat pe destin,dupa ce imi mai revin putin ma duc dupa nasol sa-l intreb cit costa sa rezolv problema,el zice ca problema se rezolva prin schimb total de cauciucuri(gaurile sunt mari ,pe laterala etc etc etc)dar nu asta ar fi problema (de parca un ''mic''schimb de aprox 70mil lei cit costa toate cauciucurile poate fi numit mic)ci faptul ca ,evident,nu le au pe stoc,timpul de livrare cel putin 3 saptamini,ma uit la el si hotarasc sa plec repede sa nu-l bat ,nu ca ar fi el de vina ,dar cum destinul nu este o persoana pe care sa poti pune bita te multumesti cu ce ai,in fine plec ajung acasa intru pe google caut pirelli(marca blestematelor de cauciucuri)si vad prima raza de soare depozitul lor central este in apropiere de firma mea.A doua zi fugutza fugutza la depozitul pirelli(fugutza e un fel de aspune caci pirelli are depozitul pe....unde credeti?...bingo pe centura deci 5km de centura facuti in aprox 45minute)acolo bag masina pe rampa cu o mica speranta ca poate nu trebuie totusi schimbate toate,dupa ce verifica (toate operatiunile de la pirelli au fost facute sub nasul meu de una din cele mai profesioniste si mai amabile echipe de tehnicieni)toate rotile vine un tip la mine cu o privire asa oarecum incarcata de mila,stupoare si suparare ,zice :Da' va place sa faceti curse ,nu?Pacat de masina ca e tare frumoasa!,eu ma uit la el nedumerit(daca am luat 3 amenzi de radar in 10 ani de condus e mult)si-l intreb ce vrea sa zica,se uita la mine asa de parca incerca sa-mi spuna ca nu are rost sa fac pe prostul cu el ca oricum el este profesionist si numai privind un cauciuc poate sa-si dea seama ce hram poarta soferul,eu insist ,el zice :Domle masina asta are cauciucurile pe spate tocite ca la cei care fac drifting(noroc cu NFS ca altfel habar nu aveam despre ce vorbeste),iar cit despre cele de pe fata incercati sa nu mai bagati masina prin tot felul de locuri dubioase(aluzie la cuie),in momentul ala am inceput sa-l asigur ca eu nu fac asa ceva si ca am luat o masina atit de puternica nu pt curse ci pt ca este cel mai laudat motor de3l,el parca dadea sa ma creada,in acelasi timp vine patronul lui si ma intreaba asa cu o lumina ciudata in ochi cind a fost luata masina si daca a fost noua sau sh,eu zic in sept 2005 si evident noua ,la care el zice ca daca e asa se intimpla ceva ciudat pt ca,cauciucurile au fost produse la date diferite si oricum mai tirziu decit masina adica dupa oct 2005(conform seriei si datei de pe cauciucuri).HOPA masina cu cauciucuri din viitor ce sa mai o lungesc singurul loc unde masina a stat fara sa o vad a fost la bavaria in timpul reviziei deci concluzie RUSINE pt jegurile de la bavaria,RUSINE pt BMW ca isi vind masinile printr-un asemenea dealer,si ca sfat feriti-va de pneuri runflat pt ca nu prea se gasesc vulcanizari
  8. rookie

    AJUTOR

    a venit pe 2 sept,si reprezinta una din cele mai mari satisfactii
  9. rookie

    AJUTOR

    mai exact vine la jumatatea lui septembrie :blink: :) :)
  10. rookie

    AJUTOR

    tot negru cu piele bej si tot cam toate optiunile in plus fara cutie automata off topic stiti ca in carrefour am vazut kit cu senzor de parcare la 2.7 mil lei,si cind ma gindesc ca eu am dat pe el la 330 meu o poala de bani imi vine asa un sentiment de ciuda pt ca acum orice trabant poate avea asa o treaba misto
  11. rookie

    AJUTOR

    o sa mi vina peste 2sau 3 luni,nu stiu sigur pt ca baietii de la bavaria o cam bilbiie cind ii intrebi mai ales dupa ce ai dat banii
  12. rookie

    AJUTOR

    pina la urma mi am luat 330i
  13. rookie

    AJUTOR

    da dar ddp standard un 330i ajunge pe la 42000 si nu are prea multe in ceea ce priveste comfortul si totusi vreau o masina comfortabila pt ca nu am veleitati de pilot si nu vreau o masina puternica doar pentru ca este puternica recunosc ca m-ar incinta un 330 full dar nu mi-l pot permite, iar second hand nu ma tenteaza apropo de x5
  14. rookie

    AJUTOR

    Nu stiu prea multe despre bmw defapt despre masini in general totusi m-am hotarit sa-mi cumpar un E90 si nu stiu de care.Probabil ca va intrebati ce dracu cauta asta aici pai sa va explic:in 2003 am cumparat un megane 2 bicorp care a fost prima mea masina alta decit Dacia,nu va spun cit entuziasm care din pacate a tinut 3-4 luni cind am inceput sa am diverse probleme ,numai in 2005 am ramas de 3 ori in mijlocul drumului,iar la service ba ca e computerul,ba ca ambreiajul ba ca nu stiu mai ce in concluzie dupa o caruta de bani aruncati cind pe tractari cind pe piese cind pe manopera masina de kk,in acelasi timp un amic are un 530i ultimul tip de vreo 2 ani,iar inainte a avut tot un 5 modelul precedent in discutiile noastre despre masini [tipul e ffff pasionat de masini, cit si pt mine]se contura o concluzie:bmw nu este o masina buna este insasi MASINA,bineinteles ca atita vehementa m-a pus pe ginduri si l-am suspectat de fitze in sensul ca bmw este o masina buna in principal pt ca are el si apoi pt alte considerente obiective,totusi in 7 ani ceva m-a facut sa reflectez: in tot acest timp nu a avut nici cea mai mica problema la masini[cu exceptia oglinzilor furate lunar],iar comportamentul lor pe sosea si ca comfort ireprosabil asta dublata de dezamagirea mea cu renault m-a facut sa ii dau dreptate si sa ma hotarasc sa-mi cumpar un 3.Deci va cer sfatul pt nu stiu de care si cu sa-l configurez,am fost la bavaria dar acolo vinzatorul ca orice vinzator mi-a configurat un 330i de am ajuns cu el pe la vreo 65000euro,iar eu nu dispun decit de maxim 50000 si daca il ascultai pe dealer vorbind cit de tare si misto e 330i ajungeai la concluzia ca celelalte nu sunt produse de aceeiasi fabrica.AJUTOR fratilor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.