Jump to content

aphedrone

Members
  • Posts

    204
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.muk.ro

Profile Information

  • Location
    Carlsbad, San Diego, California

Previous Fields

  • Masina
    530i

aphedrone's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. @bala Imi pare rau pentru titlu, am combinat doua chestii si a iesit ciudat - am vazut de abia dupa ce am pus postul. Daca il poate schimba cineva, sa o faca, eu nu stiu cum. Oricum, observ ca-ti pasa prea mult de cred altii si n-ar trebui. Lume e rea :) @300zxtt Torsionarea sasiului - ai dreptate, dar hai sa fim realisti, ce avantaje iti aduce asta in condusul zilnic. Cutia cu 6 rapoarte - da, asta e o chestie la care nu m-am gandit. Cred ca din cauza faptului ca e ieftina benzina si nu m-a interesat consumul. Scaune comfort - E39 528i-ul avea scaune comfort, e drept, fara smecheria din tetiera. Faruri adaptive - mi-am spus parerea, mi se pare mai mult comfort psihic decat avantaj real. @bavaria Senzor airbag - nu stiam. Buna observatie. La fel despre DSC. AS - am zis, e tare treaba. Mai e o chestie pe E60 si cei care au incercat-o, s-au indragostit pe loc. Headzup displayul. Am primit feedback ca e un gizmo extraordinar, pentru simplul fapt ca nu tre sa te mai uiti in alta parte cand ai nevoie de anumite informatii importante. At the end of the day, daca pui un E39 mediu echipat langa un E60 chel, cred ca nu se observa diferente PRACTICE, de ZI CU ZI asa de mari. Personal ma asteptam la o diferenta mai mare. Cred ca despre asta e vorba si nu ca una e mai proasta decat alta.
  2. Citeste postul initial. Nu se minte nimeni aici. Am avut doua d-alea, doua d-alea. Nu am spus nici eu nici altcineva ca E60 e mai urat si mai prost. Era o discutie la subiect, cu puncte si sub puncte iar tu ... ai intrat pe contrasens.
  3. De 10 ori e putin my friend. Sunt mult mai multi. Si eu printre ei. Personal nu-mi iau masina noua (desi pot) pentru ca mi se pare inacceptabila deprecierea dupa 2 ani + nu stau cu acceasi masina mai mult de 1 an, un an jumate maxim. Cum as putea sa dau 65k pe un 530i nou iar dupa 2 ani sa valoreze 35k? Mai bine arunc bacnotele de la balcon si ma distrez cum se omoara lumea sa le prinda ... Si acum la subiect, ai facut o observatie interesanta: "argumente prea multe nu am auzit". Din pacate, as putea adauga. Ma asteptam la o discutie la subiect, cu exemple si impresii first hand.
  4. Nu-s de acord, tocmai am spus ca gasesti situatii identice unde daca esti atent si stii la ce te sa te uiti si ce sa asculti, te poti dumiri cu o rata de eroare destul de mica. Iar eu sunt unul dintre bolnavii analitici care sunt in stare sa simta la acceleratie daca sunt 20kg in plus in masina sau cate grade sunt afara dupa zgomotul anvelopelor. Deci, un pic obsedat ca sa zic asa :) Dar hai sa zicem ca we agree to disagree. Daca esti nostalgic, hai incoace la o partida de shopping ieftin si iti promit ca intr-o dupa amiaza scoatem bancheta din spate, o punem in sport si mergem pe munte sa auzi cum plang puntile si cum se scanceste sasiul :lol:
  5. Pai vad ca la locatie ti-ai pus San Diego. Unde in zona aia ar fi echivalentul la Valea Oltului? Eu am stat in Santa Monica, dar nu stiu nici un drum echivalent, in afara sa zicem de capatul lui Sunset Blvd, si eventual Mandeville Canyon. Tot aceleasi drumuri le-am batut ca si tine cred, puteai avea si E28, tot foarte relaxat se conducea. Nu vad nici o provocare pentru E39 pe drumurile din zona aia, nu stiu unde ai putea conduce agresiv. Nu te lasa nici legea, nu te lasa nici traficul, nu stiu ce comparatie ar putea exista. Fa drumuri prin judetele Romaniei, uite cum face colegul nostru Thebe cu E60, la care rupe cauciucuri si jante si directie in fiecare luna, n-ai cum sa compari mersul din State cu mersul din Romania. WLF, tu chiar crezi ca mint? :lol: Ma duc o data pe luna sau asa intr-o zona muntoasa, spre exemplu Laguna Mountain, Palomar Mountain sau Palm Springs. Sunt sosele MULT mai agresive ca in Romania, cu viraje si terasament inclinat de zici ca esti pe circuit, cu asfalt care fierbe la 60 de grade. Se merge cu 60 de mile, pe curbe de 35 de mile, adica f. agresiv. Vrei sa filmez ca sa te conving sau ma crezi pe cuvant? :lol: Nu stiu ce face colegul Thebe si cum reuseste sa cheltuie atat de multi bani pe piese. Dar that's not the point. Deviem. Vroiam sa spun ca exista comparatii perfect valabile, trebuie doar sa le cauti si sa fii cat mai obiectiv cand le faci. Poti gasi acelasi trafic imputit ca in Bucuresti (vezi LA), conditii relaxate (vezi highway) sau drumuri virajate care iti pun masina la lucru (tocmai am dat exemple). Iar in aceste conditii eu nu pot observa diferente intre comportamentul celor doua modele de masini. Daca exista cineva care observa, sa ne faca cinste si sa ne impartaseasca observatiile.
  6. Vad pareri ca E60 este o masina superioara. Ok, nu va contrazic. Dar poate imi explica si mie cineva cum se simte superioara in traficul de zi cu zi. Va rog sa nu-mi citati din cataloage sau sa-mi spuneti de vreun gizmo pe care E39 nu il are :) Spuneti-mi din experienta voastra: bai, io am avut ambele masini si uite x si uite y.
  7. Tocmai asta incercam sa explic, discutand concret, pe puncte: una e ce citesti, marketingul facut de companii pentru a-si vinde produsele si alta e in realitate. Lucrez in marketing de multi ani si stiu foarte bine ce bullshit inseamna. Am o intrebare: am vazut in semnatura ta "extra full". Ce inseamna aia? Exista un full si un extra full? Sau cum?
  8. Explica te rog. Ce diferente majore crezi ca ar fi, in favoarea/devafoarea cui si de ce :) Eu cand am spus de tinuta de drum m-am referit la doua aspecte: rulaj normal, de familist, pe freeway si la rulaj agresiv, pe drumuri gen Valea Oltului (si echivalentul US). Si inca o chestie: jumate din km cu cele doua E60-uri cred ca le-am facut in Eu. Sunt fan de vacante lungi cu masina. Asa ca cred ca am acoperit 90% dintre posibilitati.
  9. E60-urile in RO iar E39-urile in US. Deh, in Romania trebuia sa tin pasul cu "moda" :)
  10. Well, despre fiabilitate nu stiu ce sa spun, pentru ca n-am avut probleme cu nici o masina. Inclin sa cred ca E60 ar putea avea POTENTIAL mai multe probleme, din cauza abundentei de electronice. Ambele E60 mi-au dat erori cu carul si culmea - cam acelasi erori. Ceea ce doveste ca are ceva defecte cronice ... din familie. La 335i ma atrage puterea. 305cp cu 400Nm stoc, nu-i de colo. Mai pui $2k pentru un mod Dinan si ajungi la 400 cu 500. Iute, intr-un cuvant, la fel de iute probabil ca un E90 M3 sau E60 M5. Mersi de apreciere. Stiu ce spui despre ipocrizie. Insa nu le gasesc vina pentru ca asa gandeam si eu inainte. Daca mi-ar fi zis un posesor de E39 ca nu-i place E60 as fi zis, yeaaah, suuure, n-ai bani de E60 si te dai in barci cu vechitura ta. Dar m-am convins pe pielea mea cum stau lucrurile asa ca daca viitoare o sa fiu mai atent cum ii judec pe altii :lol:
  11. M-am gandit sa impartasesc cateva concluzii pe care le-am tras in decursul celor 2 ani de cand conduc bimuri, si mai exact sa va spun parerea mea despre E39 vs E60. Sau invers. Cum vreti voi. Intai un pic de background, ca sa intelegeti "de unde vin". In trei ani am avut trei 5-uri bimuri proprietate + un al patrulea pe care l-am condus vreo luna, deci pot sa spun ca stiu cu ce sa mananca cat de cat. Am avut un 03 520i, un 03 530i si un 01 530iA. Cel cu care m-am dat o luna este un 528iA. Pe scurt comparatia E39 vs E60 din umilul meu pct de vedere. Atentie la doua amanunte: 1. vorbesc de E60 pre LCI. Adica pana in facelift. 2. nu ma iau de design, asta e personal, tine de gustul fiecaruia. Incerc sa fiu cat mai obiectiv cu putinta. Aranjamentul interior. Desi se cunoaste ca e conceptie veche, interiorul E39 e mult mai prietenos, cald, afectuos si primitor decat la E60. E mai lux, cu fasiile de lemn pe usi, curbura usilor la imbinarea cu bordul, felul cum e aranjata pielea pe usi etc. Nu mai vorbesc de consola inclinata usor catre sofer, care iti da un sentiment de cocoon, de control, comfort si incredere. E60 e rece, parca au montat o placa de surf acolo, au dat trei gauri ca sa iasa robinetele de la AC si gata. Forma consolei si bordului respinge, nu invita. Ca in autobuz. Designul exterior. Aici nu m-as baga. Personal imi place mai mult E60, dar nu exista o concluzie universala. Comportament dinamic. Amandoua mi se par la fel de ok. Nu gasesc nici o diferenta si Domnu mi-e martor, le-am rupt in gura pe toate fara mila. Amandoua E60-urile au avut Dynamic Drive. Suna super bine pe hartie insa daca incerc sa compar cu un E39, sa mor daca pot sa-mi dau seama de diferenta. Nu zic ca nu exista, insa eu nu imi pot da seama. Nu o simt. Si ceva imi spune ca asa e cu 98% dintre soferi. Comfort. La fel de ok amandoua, cu un minus pentru E39 la care se aude motorul un pic mai tare. Asta poate fi un avantaj pentru unii, un dezavantaj pentru altii. Mie imi placea mai mult E60, in care se auzea motorul numai cand ii dadeai in bot. In rest era cuminte si nu stiai de el. In E39 nu te lasa sa uiti ca e acolo. Iar eu personal, prefer sa nu stiu de el decat cand am chef. Gizmouri. Singurul lucru care mi-a placut la E60 si imi lipseste pe E39 sunt scaunele ventilate. Nu ca unde locuiesc ar fi foarte cald (nu creste temperatura peste 25C) dar pe piele mereu ma cam incalzesc. Iar ventilatia aia in scaune chiar era belea. Belea. Pe E39 imi place ca ai control total asupra AC-ului, fara sa fie nevoie sa sapi ca un dement prin iDrive. Asta e un mare minus la E60. Acelasi lucru e valabil si pentru diverse alte comenzi. Nu zic ca nu-mi place iDrive sau ca nu ma descurc, dar pur si simplu au complicat unele comenzi foarte mult si fara logica. Aia cu AC-ul era cea mai enervanta. Nu duc dorul bixenonului adaptiv, gasesc ca poti trai la fel de bine si frumos si fara bi adaptiv. Asta simplu de pe E39 isi face treaba foarte bine. Un alt gizmo care am avut pe E60 si mi-ar fi placut si acum este Adaptive Steering. Nu zic ca ii simt lipsa, dar era o treaba sa invarti o data din volan si sa se suceasca rotile la maxim :) In concluzie, nu am vazut nici un motiv pentru care sa dau $30k pe un E60 530i cand pot sa-mi iau E39 530i cu doar $11k. Sigur, nu vorbim de imagine aici, ci de a fi realist si practic, de aspectele cotidiene. Majoritarea deciziilor pe care le luam sunt influentate (negativ) de marketingul pe care il fac companiile, exagerand lucrurile si creandu-ne nevoie inchipuite, pe care nu le avem. Iar eu am fost una dintre victime, nu puteam concepe sa conduc un E39. Mi se parea o vechitura, un gunoi. Nu puteam trai daca nu avem bi xenon adaptiv, DD, AS, iDrive etc. Dar dupa ce am mers cu E39 528i timp de o luna, am zis, bai stai asa ca nu e asa de rau. Nu e deloc gunoi, ba dimpotriva, gunoaie sunt multe dintre chestiile despre care credeam ca nu pot trai fara ele. Am E39le 530i de 6 luni si sunt super happy cu el. Simt ca masina are valoare, ca isi merita fiecare cent pe care l-am dat. Ceea ce nu am simtit despre nici unul dintre cele doua E60uri. Mereu am avut impresia ca parca nu fac banii, ca parca asteptam mai mult pentru banii aia si am fost semi-inselat. Cam asta e. Sper sa va ajute un pic reviewul asta si pe viitor sa va ganditi de doua ori pana sa dati banii pe cine stie ce Mega-Adaptive-Supra-Giga-Triplu-Xenon :lol:
  12. Ca sa nu duplic, uitati aici un review personal, la doi "profesionisti" care mi-au umplut masinile de holograme. Grija mare. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...53636&st=40
  13. 'Neata domnilor si doamnelor, N-am mai postat cred ca de doi ani dar ca tot vorbim de Tony, hai sa ma dau si eu cu parerea. Am avut un E60 halbastru, frumos, sticlos. M-am gandit eu ca parca i-ar sta bine cu un polish. Masina nu avea nici o problema, era perfecta, doar ca la acea vreme neavand habar ce-i aia polish m-a mancat in fund sa fac rahatul praf. Asa ca dupa ce am citit pe net niste reviewuri, m-am dus la unii, pe bdul Aerogarii. Imi scapa numele acum, dar e ditai firma cu vreo 4, 5 garaje in Bucuresti. Deci nu gluma de garaj, ci ditai "profesionistii". Pe scurt, mi-au facut masina muci, plina de holograme. Bineinteles ca holgramele au aparut dupa cateva spalari. Oooook... am zis, ma, s-a intamplat, hai sa ma duc inapoi. Dau un telefon, ma plang, oamenii isi cer scuze si ma trimit la un alt sediu de-al lor, in Crangasi, in spatele Macului de langa lac. Aici vine un tiganus d-asta mic, se uita asa specialist si zice: daaaa, sherifule, se vede clar, ti-au facut prostii aia praf. Lasa ca o facem noi tutz. Pe scurt si aici, mi-au facut-o la fel de muci. Dupa cateva spalari, mi-au aparut la loc hologramele. Pam-pam. Pana una alta, trece timpul si imi schimb masina. Imi iau tot un E60, dar negru. Tutz si asta. Si bineinteles - pentru ca sunt un dobitoc - repet prostia si vreau sa-i fac un polish "profesional". Intru pe forumuri, caut, sunt atent de data asta si il aleg pe ... suspans ... sunteti gata ... pe TONYYYYYY!!! Numai reviewuri bune. Probabil de la norocosi sau de la soferi care habar n-au la ce sa se uite. Bun. Il sun pe Tony. Ma duc la el. Mi s-a apris un beculet de alarma din prima pentru ca trebuia sa fiu acolo la 9 si omul dormea dus, fara probleme. Ma, zic, se mai intampla, hai sa nu fiu carcotas. Ii arat masina, ii spun RASPICAT ce probleme am avut cu 5u albastru si omul imi zice serios: "daaaa domle, stiu, amatori. sa vezi cum o sa iasa de la noi, ca noi facem d-aia si d-aia si d-aia." Super tare zic. Dupa vreo 5 ore mi-am luat masina, arata bine. Dupa doua saptamani ... ghici. ROTOCOALE. HOLOGRAME. De data made in Tony's Garage. In acel moment, mi s-a acrit asa de tare de mi-am bagat picioarele complet. Nici nu l-am mai sunat. Intre timp, apucasem sa fac o prostie si mai mare si anume sa-l recomand pe Tony unui coleg cu un A6 gri f inchis. S-a dus si el (aceeasi mancarime in fund ca si mine) si dupa o saptamana ... va las pe voi sa ghiciti ce i-a aparut pe vopsea. Incepe cu H si se termina cu OLOGRAME. Asa ca dragii mei, cu toata dragostea crestineasca de care sunt in stare, va recomand sa NU va duceti la domnul Tonny. O fi el baiat bun si saritor, nu zic nu, dar treaba pe care o face este proasta. Pur si simplu. Acum, daca inca mai aveti rabdare si nu ati adormit, vreau sa va spun ca pentru prima oara in viata mea am vazut un arata un polish facut cu atentie si dragoste. Intre timp, m-am mutat in California, mai precis in sud. Ploua 10 zile pe an, nu exista nori, e cald si soare nonstop. Dupa 3 saptamani de la o spalare, masina arata ca dupa o zi in Bucuresti. Cu toate astea, ca orice tigan care se respecta, mi-am tocmit un mexican sa vina sa-mi spele masina in fiecare luni. in fata biroului, frumos. Ca sa nu mai stau eu sa alerg pe la spalatorii. Am tot o seria 5, un gri inchis de data asta. Masina glantz, fara nici o problema. Si - oare de cate ori o sa mi se intample - am cedat ideii de a face un polish. Idee propusa de mexicanul meu. Omul a stat 8 ore si a frecat masina. Manual. Adica CU MANA. Usor, cu atentie, a schimbat 100 de carpe si 100 de moloaze. Tin sa va spun ca a iesit INCREDIBIL. Superb, n-am cuvinte. Puteam sa jur ca vopseaua e 3d. Stralucea si avea profunzime, ma jur, nu stiu exact cum sa va explic. Ziceai ca-s mai multe straturi si poti sa bagi degetele printre ele. Anyway. Concluzia este evidenta: se poate un polish bun. Dar costa 1000 de euro biletul + 60 de parai polishul (include si spalare). Nu va faceti griji de transport de la aeroport pana aici, vin eu sa va iau :) Gata, gata, gata! Mi-am amintit care-s distrusii de mi-au mucit 5ul albastru. Se numesc Expert Hologramic ...aaa, scuze, Expert Detailing. Aveti grija. Suntem o familie si trebuie sa avem grija unii de altii :lol:
  14. Ce ciudata e Romanica. Citeam azi de dimineata ca in topul European al dizelarilor conducem detasat. Am retinut doar ca in 2007 in Romania s-au vandut 45% dizeluri si in Ungaria 16% din totatul masinilor comercializate :blink: Econom romanul nostru. Full de A6, 5-uri, E-uri (masini clasa executive) dar toate diesel :) Nu mai vorbesc de V10 TDI si alte glume asemanatoare. E puzderie de masini de 60k + euro dar suntem foarte atenti la cei 200.000 lei vechi economisiti la pompa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.