Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

datapimp

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    e36 318 is 1994

datapimp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am citit multe despre ulei zilele astea si tot n-am inteles nimic. Masina e un 318 is, motor m42, din 1994. Are 267.000km si merge perfect in parametri din manual. Vreau sa pastrez masina asta o perioada destul de lunga, pe langa faptul ca o scot aproape doar in weekend afara din garaj. O sa-i pun in mod sigur ori Castrol ori Bmw Longlife. Problema e ca nu stiu ce vascozitate la rece sa aleg. Multa lume spune sa aleg un ulei mai gros pentru ca masina are destul de multi km, dar pe de alta parte un ulei mai subtire ofera o protectie mai buna la pornirea la rece, ajuta la racirea motorului si de asemenea la performante. Oscilez intre Bmw Longlife04 5W-30, Castrol Edge 10w60, sau Castrol Magnatec 15w40. Oricum o sa schimb uleiul si filtrul tot la 5000-6000 km, deci nu ma intereseaza cine stie ce produse super mega aditivate. Doar un ulei bun care sa ma ajute sa-mi pastrez motorul intreg cat mai mult timp, in conditii de exploatare normala.
  2. Daca aveti nevoie de mai multe detalii, spuneti. Eu oricum suspectez ca masina are un amestec prea bogat, in special la cald, dar nu stiu cum sa rezolv problema.
  3. Precum am spus si in titlu, imi urca relantiul la 1500 - 1700 de ture dupa ce se incalzeste motorul. De asemenea, daca opresc masina nu o mai pot porni decat apasand pedala de acceleratie, si atunci iese pentru scurt timp un fum negru pe esapament (amestec prea bogat? ) Am curatat regulatorul de relanti, l-am montat la loc in pozitia corecta (cu sageata aia indreptata spre motor). Valva PCV am curatat-o, dar se aude un fasait scurt cand accelerez motorul. Daca scot mufa de la debitmetru motorul se opreste. Toate problemele astea dispar imediat cum se raceste putin motorul.
  4. Am rezolvat problema, se pare ca nu avea destul ulei.
  5. Tin sa mentionez ca toate curelele sunt ok, intinse bine, cu toate ca si eu la inceput am crezut ca freaca o curea in gol (zgomotul este asemanator)
  6. Tocmai am schimbat uleiul de servo (ATF) si a inceput masina sa faca niste zgomote ciudate rau ( UAAAA UAAAA UAAAAAA). Zgomotele nu se aud daca invart volanul pe loc, doar daca masina este in miscare si virez. La manevrele de pe loc cel putin se simte si in volan o mica vibratie. Mecanicul la care am schimbat uleiul de servo spune ca o sa faca asa vreme de 1 sapt pana se aeriseste pompa de servo dupa care o sa dispara orice zgomot, dar eu ma indoiesc ca este asa...
  7. Am nevoie de geamul din spate dreapta la un e36 coupe (nu stiu daca se potriveste si de pe compact) Atasez si o poza ca sa vedeti despre ce e vorba.
  8. Pe langa faptul ca sunt terminat psihic si n-am mai mancat nimic de 3 zile din cauza accidentului, trebuie sa imi revin si sa incep sa caut piese. E vorba despre un impact frontal cu un pom, care a rezultat in lonjeroane strambate destul de grav, radiator crapat si indoit, capota mototolita, faruri din care au mai ramas intregi doar becurile si ceva pe la sistemul de servo(curge ulei). Motorul este neatins, nu are nici o zgarietura, dar sper sa nu fi suferit vreo dereglare sau ceva datorita socului... Vreau sa stiu care piese sunt specifice pentr coupe, si care le pot folosi de la berlina(care e mai usor de gasit) Asadar, imi trebuie urmatoarele: Capota, masca fata, faruri, radiator cu clima si toate sistemele de prindere posibile, bara protectie din aluminiu, lonjeroane, bara protectie din plastic Mersi, si aveti grija la mazga inselatoare din curbe.
  9. Sa speram ca il scot Euro 2. O sa aflu maine si o sa va spun. Oricum, n-au putut sa ma programeze decat pe 7 ianuarie, si tare mi-e frica de masurile anti-poluare ale noului guvern. In fine, poate sunt deja paranoic. :)
  10. Salutare, Tocmai mi-am cumparat dupa lungi cautari un 318 IS impecabil, adus din Italia. Din cate am citit pe forum am inteles ca inginerii de la RAR ar aprecia normele de poluare la masini dupa un sistem tare ciudat si intortocheat, greu de inteles pentru muritorii de rand ca noi. Urmeaza sa depun maine o cerere de consultanta pentru stabilirea normei de poluare, dar sincer nu stiu cat de bine o sa dorm pana o sa primesc raspunsul de la ei. Asa ca sper sa ma lamureasca unul din voi de problema asta, poate ati mai inmatriculat asa ceva. E vorba despre un 318 IS, prima inmatriculare 11/94, si codul motorului, daca am citit bine pe placuta de langa baterie este 184 S1 . Sper la un Euro 2...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.