1. redlinul la bmw 320d din 2001 , 2002 incepe de la 4600rpm 2.dupa ce pui o turbina mai mare este destula aer, presiune mai mare, sa arda cantitatea de motorina ce cu turbina mai mica a fost in exces 3.4. consumul indicat pe bord nu este real ca si la alte bmw-uri acesta la acesta indica cu 2-2,5 l mai putin(si datorita modificarilor din soft) si altfel era consumul din filmare era dupa un drum de autostrada resetat anterior si nu dupa un 20000 km de cox continu. altfel consumul mediu sau de oras de la noi in zona este mai bun decat intr-un oras superaglomerat. 5. cuplul masurat la aceasta masina este in jur de 600 nm si da intradevar cu cauciucuri obisnuite palpaie dsc-ul, de aceea in filmare dsc este dezactivat si de aceea nu palpaie. tot de aceste cauze masina este echipata cu jante pe 19 cu cauciucuri speciale si mai late. 6.toate piesele ce ar fi putut sa cedeze au fost inlocuite aici ma refer in specialla : turbina , tubulatura , intercooler, galerieadmisie, ambreaj 7.daca un producator ti-ar da maximum dintr-un motor atunci la anul ce inbunatatiri ti-ar mai oferii, asa ei maresc treptat performantele motoarelor si a masinii ca intotdeuna sa aibe ceva nou de oferit ca sa cumperi modelul nou. daca in unele tari durata de viata a unui autoturism este de 5-6 ani atunci producatorii in decurs de 3-4 ani scot un nou model ca sa isi pot vinde produsul. o alta chestie pt care nu pot scoate aceste performante este faptul ca producatorii trebuie sa tina cont si de normele de poluare . 8 . plimb bmw 320d de 327 cp, nu ursul, si da e aproape de performante de M (are cu 300kg mai putin decat M3 ceea ce conteaza si la performante)