Jump to content

botosanibmw

Members
  • Posts

    781
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

botosanibmw last won the day on February 3 2013

botosanibmw had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

botosanibmw's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

119

Reputation

  1. Mda, nimeni nu stie! Pana la urma am aflat, cine face conversia la M paket are nevoie la rotile fata de carene M. Cele existente pe masina sunt mai scurte. Nu se potrivesc cu bara M.
  2. Buna seara! Va rog sa ma ajutați in a-mi spune daca la conversia de la non-paket la m-paket este necesară și schimbarea carenelor de la roti. Multumesc pentru ajutor!
  3. Am schimbat tot,absolut totul de la timonerie,si un mic tremurat exista,deoarece schimbatorul este legat direct de cutia de viteze,la masini cu tractiunea fata,sunt cabluri ce merg de la schimbator la cutie si din aceasta cauza nu sunt vibratii.Oricum dupa schimbarea intregului subansamblu de la schimbatorul de viteze vibratia este foarte mica la relanti,in mers dispare orice urma de vibratie a schimbatorului.
  4. Singurul "aditiv" pe care il folosesc la motorul diesel este uleiul 2T.Altceva nimic.
  5. Salut!Daca demontezi arcurile pe spate,sa demontezi mai intai bieleta cea mica din aluminiu ce este prinsa in bratul pe care sta arcul spate.Apoi cu masina ridicata,folosesti cricul original,si il fixezi cu partea ce ridica pe caroserie,iar partea ce sta pe sol pe brat,apoi ridici cricul pana departeaza bratul ,apoi arcul aproape ca iese singur.Dar,sa nu uiti sa demontezi bieleta ,ca altfel nu o sa-ti iasa arcul.Nu trebuieste sa presezi arcul,numai pe fata ai nevoie de prese pentru arcuri.
  6. Salut!Ai caseta de directie electrica?Daca da,verifica caseta.Am patit ceva asemanator la F30,a sarit de pe curea pinionul de la caseta de directie,si cand viram facea un zgomot,mai tare la capatul cursei.Pana la urma am ajuns sa schimb caseta de directie.
  7. E90 este mult mai confortabila decat E46. Si da, E90 sta mai bine pe viraje decat E46.Este mai manevrabila decat E46. Singurul lucru ce nu mi-a placut, sau nu l-am inteles eu, a fost desingul interior si exterior.
  8. Am detinut, E46,E90 si F30. De la prima pana la ultima exista un progres vizibil. A disparut la f30 directia directa pe care o avea E46,dar masina este mult mai confortabila, mai manevrabila fata de E90 si fata de E46.Daca are bube F30?Are, destule.Masinile ce se construiesc astazi sunt facute sa fie usor de condus, sigure si confortabile. Clientul de astazi nu este un Michael Sumacher el îsi dorește confort, sigurata si consum decent. E46-ul il mai am si acum. Imi place apectul ei interior si exterior. E90,se conduce mai bine decat E46,este mai confortabila nu mi-a placut deloc interior, nici exterior. Parerea mea, este o mașina facuta de ingineri, fara sfaturile si ideile designerilor. Dovada este ca s-a renuntat la liniile de desing ce se regasesc la E90 si E60.Aceasta este experienta mea cu aceste masini.
  9. M-am descurcat pana la urma, pinul 6(30 pe releu) ) merge la panoul de sigurante la pozitia 51, pinul 4(85) merge la modulul GM5 la pinul 12 din mufa, pinul 2(87)din acest pin pleaca 12v la pinul 2 din pompita. Pentru pompita am luat masa de pe firul maro ce vine la mufa de alimentare a ventilatorului (termocupla). Bun, eu am facut mici modificari la aceasta schema de montaj. Am cumparat o maneta de e39 cu functia spalare intensiva, are in un buton cu litera"S".Dupa demontarea vechii manete, trebuieste montat in mufa de la maneta, pe pinul 10, un fir pentru masa, fir pe care l-am dus prin bord si l-am legat la pinul 4(85). Astfel eu comand din butonul de spalare intensiva (S) cand si cat sa functioneze spalatoarele pentru faruri.In acest mod se renunta sa se mai duca firul de la pinul 4(85)in modulul GM 5 nu mai este nevoie deoarece comanda este data direct din butonul (S).Se consuma mai putin lichid pentru spalare parbriz, si nu mai este nevoie de codare pentru ca masina sa "vada" spalatoarele pentru faruri.
  10. Salut! Am o rugaminte, deoarece la rubrica DIY, nu pot deschide pozele care arata modalitatea de conectare electrica a pompei ce actioneaza spalatoarele de la faruri, as dori sa ma ajute cineva sa-mi explice unde vin legate firele electrice, unde vine conectat releul, etc. Mulțumesc!
  11. Salut! Pentru a amorsa pompa,se pune contactul de trei ori, apoi se da la automat pana porneste.
  12. Salut! Daca montezi bara M tech 2, ai nevoie de canale de aer si carenele de la rotile fata pentru bara M. Carenele si canalele de aer nu se potrivesc de la bara normala la bara M.
  13. Revin cu informatii noi.Am cumparat caseta noua,merge impecabil.Caseta ce a fost "reparata"la Zimertech o arunc la fier vechi.Asta este!Toata treba m-a costat 7000 lei.
  14. Pana la urma am ales sa montez alta caseta, noua, care are garantie. O montez aici la Botosani. Este un service auto, Bmw service, maine vad cum se comporta noua caseta. A, sa nu uit. Caseta costa 4000 lei+1000 lei montajul+codarea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.