Jump to content

Pokemon

Members
  • Posts

    230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Pokemon last won the day on June 26 2011

Pokemon had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d

Pokemon's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

22

Reputation

  1. Aceeasi problema o am si eu de cateva zile,nu mai merg cheile doar cateodata.Am taiat cheia,masurat baterie si arata 3.2V,cu butonul apasat 2.8V.Inchiderea din butonul masinii functioneaza fara probleme.Eu ma gandesc ca frigul si-a pus amprenta pe cele doua relee din GM si ele ar fi de vina.
  2. verivica firele care trec prin mansonul de cauciuc dintre caroserie si portbagaj.E o problema comuna la e46.De obicei firele se intrerup acolo sau fac scurt circuit.
  3. Exact asa ceva am eu la masina,si totul a pornit dupa ce mi-a explodat un bex xenon.Dupa ce am schimbat becul,si-au revenit toate ceasurile,becurile din bord.Dar in continuare nu ma pot conecta cu nici un tester sa citesc modulele,imi citeste doar functionarea motorului.
  4. Florinkim are dreptate cu butonul de deschidere de pe consola.Degeaba il apesi ca nu va functiona.Singura solutie tot spartul geamului va fi,din pacate
  5. La mine la e46 nu mi se aprinde becul in bord cand se urca cineva in dreapta...o fi stricat ceva?
  6. O fi un contact imperfect la becul care ti s-a ars.Scoate-l afara,mergi si cumpara unul nou,se gaseste cam peste tot.Vezi daca iti mai da eroare dupa ce il schimbi.
  7. Eroarea cu luminile poate fi de la vre-un bec care are leduri,da eroare de bec ars...
  8. fum scoate orice diesel,acum depinde de cantitate.Tacanitul poate fi si din cauza tachetilor uzati.Dar cel mai bine e sa se uite cineva care se pricepe si sa iti zica exact,nu merge cu ghicitul pe forum....
  9. Mufa este ok pe masina,fizic nu este nici o problema cu conectarea.Am incercat 3 testere diferite,2 din ele imi citesc "motorul" dar altceva nimic.
  10. Problema cu ceasurile s-a rezolvat.Becul xenon era spart si probabil facea scurt. Partea de comunicare cu testerul nu am reusit sa o rezolv,nu stie nimeni care ar fi buba.Pur si simplu nu se conecteaza testerul la masina.Am schimbat bloc de lumini,bord,am scos casetofonul,modulul de confort.Are cineva vreo idee ce as mai putea incerca?
  11. @p3tric- cezi ca ai un furtun de cauciuc intre usa portbagajului si caroserie,prin ala trec niste fire,verifica-le.Mai mult ca sigur problema este de acolo.
  12. I-am dat de cap pe jumatate.Daca scot mufa care merge la xenon si scot borna de plus,se reseteaza toate acele si functioneaza normal dupa ce pun borna inapoi.Daca bag mufa de la xenon iar se dau acele peste cap.Cauza poate fi becul in sine sau modulul care ridica tensiunea. Acum a 2-a problema ar fi ca nu se poate pune masina pe tester,firul K-line pare intrerupt,nu poate comunica testerul cu masina...
  13. Am uitat sa precizez ca nu mai merge nici spalatorul de faruri.
  14. Am o mica problema,poate ma puteti ajuta,masina fiind un 320d fl din 2001.Am oprit sa alimentez,dupa ce am pornit la vreo 10m mi s-a ars un bec xenon pe stanga(masina are din fabrica).Asta nu ar fi o problema,problema este ca bordul a innebunit deodata,mi s-au dat toate ceasurile peste cap,toate sunt la maximum,mi s-a aprins becul de la ABS,DSC.Am luat plusul de pe baterie cateva minute,acele si-au revenit,dar la pornirea motorului iar s-au dat peste cap(nu s-au mai aprins in schimb becurile de la DSC,ABS).Poate s-a ars vreo siguranta si de asta nu arde nici xenonul?A mai patit cineva asa ceva?Oare de care e becul xenon,D2S?Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.