Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

lazlo20

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e34 520i 24v

lazlo20's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salutare !! am o problema la motor dupa ce se incalzeste :incepe sa oscileze relantiul (800-1200 rpm) dak il accelerez sau il opresc pornesc din nou nu mai face,si consumul este cam mare 12-14 afara,motorul este m50b20 non-vanos,astept raspunsurile voastre multumesc
  2. vand axe cu came+supape bmw e34 2,0 i fara vannos. 100 lei
  3. La multi ani !!!!! eu am folosit castrol 5w30 edge la al meu,referitor la uleiul din grup si cutie eu am scos 300ml ulei din cutie si am completat cu aditiv de ulei la fel am facut si la grup din cauza uzuri fluiera si mai protejeaza un pic,
  4. simtomele unei chiuloase fisurate sant si la rece dar si la cald,la rece pana se incalzeste si poate evapora apa din camera de ardere in cazul in care iti baga apa in capul piston,la cald aluminiul se dilata dak este vorba de fisura,vezi dak iti borboloseste in vasul de expansiune,dak gasesti o bujie transpirata sau da cu fum alb dens,_chiulasa_ mai poate sa fie ovalizata,deplanata si in momentul incalziri motorului la temperatura optima de lucru sa faca probleme,trebuie verificat bine inainte sa te decizi sa schimbi _chiulasa_, nu stiu sigur dar se poate pune vanos si pe motoarele non vanos asta din cea ce am vazut eu nu ca am facut,eu am spus cateva din cazurile cu care mam intalnit eu pe parcusul timpului poate te ajuta ceva
  5. daca tie iti intrerupe doar la relanti si nu in ture nu este de la chuiloasa ,daca era de la _chiulasa_ iti intrerupea si in ture,dak se balbaie dimineata la pornire pana se incalzeste si pierzi apa ai sanse sa ai _chiulasa_ fisurata, dak iti baga uleiul in apa si invers este _chiulasa_(garnitura spui k este noua k ai dat _chiulasa_ jos) oscilantul la relanti nu sunt semne de _chiulasa_ fisurata sau deplanata(curbata) la tine este altceva un senzor,motoras altceva care nu se coreleaza cu ECU de acea si oscileaza la relanti(isi uita poazitia(nu memoreaza)initiala).Este totusi ciudat dak zici k ai schimbat senzori,clapeta etc. si la fel face
  6. se poate inchide multumesc
  7. eu am dat pe al meu 1300 dar am mai bagat 500 in el _chiulasa_, praguri noi+o oala la amortizor spate +vopsit si nu mai pun piesele de articulatie :frantics: dar o sa iasa o masina teapana pana la urma mai teapana decat orice frantuzeasca dupa 2000
  8. depinde de piese si ce ulei puin el , si prin ce te referi la intretinere
  9. incearca cu bujiile si vezi sa nu iti fure curent pe la bobine fise de obicei din cauza calduri crapa cauciucul ,si dak nu rezolvi nimik cautama si iti dau ce ai nevoie pt proba ,masina o am la service in baneasa
  10. gataaaaaaaaaaaaa sa rezolvat:):) a fost vorba de o mufa de la senzorul de turatie cea din dreapta fata a fost arsa de galerie si facea contact imperfect la cea mai mica miscare a masini , am anulat mufa si legat firele pe direct si merge de rupe :frantics: mai am de facut farurile si de montat interiorul :hyper: si o sa fie si al meu gata
  11. aceasi problema am avut si eu la al meu (tot e34 2.o ) si sa dovedit fisura la supapa nr 5 de la evacuare baga apa in camera de ardere si pe evacuare si mergea intrerupt la relanti knd lam cumparat am crezut k este garnitura arsa dar sa dovedit a fi _chiulasa_ fisurata pentru ca idiotul de la cara am luato a mers cu pompa de apa blocata:( in fine am facut motorul merge bine mai am de rezolvat ABS-ul ( din cate probleme am avut, eu sper sa nu ai acelasi ghinion ca mine sa iei masina de la un macelar de masini, bafta
  12. MAS si atat ca nu gasesc pe nimeni:(
  13. salutare sunt posesorul unui e34 si am mari pribleme la sistemul abs(pornesc motorul abs este stins cum clacsonez sau calc frana se aprinde)dak poate cineva sa ma ajute cu o diagnoza(contracost) sau cineva care a avut aceasi problema 0760046023 Marius . multumesc
  14. lazlo20

    salutare

    Cu A/C-ul nu am rezolvat nimic pentru ca inca nu am cumparat radiatoru de A/C momentan am alte prioritati. Eu asa am luat masina fara radiatoru de A/C, asa ca mai am putin de asteptat cu A/C-ul vreau sa mai spun ca la copresorul de A/C nu ami ajunge nici un fir si nici curea nu am la iel o sa incep sa caut o curea sa ma apuc de investigatii care este firul respectiv. Am sa va tin la curent. Cum ami pot da seama daca recircularea inchide sau nu, atunci cand apas butonu in bord se aude un releu cum cupleaza si la la decuplarea butonului se aude cum ar decupla acel releu, dar nu ami pot da seama daca recircularea inchide sau nu. Atunci cand este dat pe recirculare nu ar trebui sa am un debit mai mare de aier de la aeroterma? spun asta pentru ca mai am un PASAT si asa se intimpla cand cuplez recircularea. Multam pentru raspunsurile acordate pina acum si pentru sfaturile date.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.