angelcm
Members-
Posts
26 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
535D
angelcm's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
e ok tipul, dar nu am trecut eu pe la el, pt ca nu am avut timp...asta e problema si nu e nici un secret. sa fii sigur ca masina nu e o "coaja" si nu sunt genul de tepa, iar masina care nu a avut o problema, nu exista. eu am schimbat multe masini la viata mea, asa ca stiu ce vb si iti mai spun ceva: masinile care le detin eu sunt ingrijite, nu cum fac altii...si stiu ce vb. mi-am luat masina pe care o pot intretine, nu cand are o problema sa o pun in garaj si sa astept doua luni, pana adun bani. nu e nici o suparare. e ok tipul, dar nu am trecut eu pe la el, pt ca nu am avut timp...asta e problema si nu e nici un secret. sa fii sigur ca masina nu e o "coaja" si nu sunt genul de tepa, iar masina care nu a avut o problema, nu exista. eu am schimbat multe masini la viata mea, asa ca stiu ce vb si iti mai spun ceva: masinile care le detin eu sunt ingrijite, nu cum fac altii...si stiu ce vb. mi-am luat masina pe care o pot intretine, nu cand are o problema sa o pun in garaj si sa astept doua luni, pana adun bani. nu e nici o suparare.
-
am spus mai sus ca cel care a reparat-o nu mi-a spus ce a avut. a fost o chichita, sigur, iar cand voi afla, sigur ca va voi spune. nu as putea sa nu spun.
-
ok. multumesc pentru intentie, am rez problema si masina merge perfect trebuie sa ii fac schimbul de ulei si filtre acum. am vreo 15.000km cu el...
-
convertoarele le-am schimbat saptamana trecuta, noi, dar tot nu mergea...era problema ca se oprea motorul cand il calcam.
-
doar senzorul. regularorul e in partea dinspre habitaclu. acela nu l-a schimbat. dar, am schimbat cele doua supape de vacum sau cum le-o zice, de la turbine, am spus mai sus undeva. sunt sub galeria de admisie, in partea dreapta a motorului, cum stai in fata masinii niste furtunase, ca si cele de la supapele de vacum. nu stiu sa iti spun unde merg si ce fac...cred ca acolo a fost problema. banuiesc doar. stiu ca, in cautari am gasit unul care era "scos" de undeva si cred ca l-au conectat la ceva. posibil sa fie acela.
-
Nu a dat cu degripant pe tija. A lucrat in partea cealalta, si schimbase senzorul de presiune de pe rampa, asta inaintesa merg la "meseriasii" de la autotransilvania. Imi dau seama cam ce a facut, dar o sa il intreb, sa imi confirme banuiala. Si...normal ca sunt multumit ca merge masina!
-
Daca imi va spune, cu acordul lui, va voi anunta si pe voi. Oricum sunt tare multumit ca masina merge f bine acum.
-
baieti, mi s-a rezolvat problema! nu imi vine sa cred...nu am rezolvat-o la bmw, autotransilvania, ci in alta parte! a fost o chestiune de 10 minute, o chestiune de finete! Cei de la Autotransilvania Cluj...ce sa zic...nimic...ba da, pot spune ceva si anume ca mi-au luat 950 lei, sa imi spuna ca e dus senzorul de presiune de pe pompa de inalta presiune...nu era ala, asta dupa ce l-au schimbat...au spus ca e pompa de inalta presiune, si ca au pus manometrul pe ea si ca nu are presiune...ceea ce nu e corect! Prietenul care a facut-o, nu mi-a spus ce a avut...ce sa zic...secretul meseriei. Ideea eate ca nu am mai schimbat nici o piesa. Daca era dupa cei de la Autotransilvania CJ, cred ca schimbam motorul...e ciudat cum mergeau pe bajbaite...ma asteptam la mai mult profesionalism de la ei, dar asta este...plus ca banii care i-au cerut...e nesimtire mare in tara asta... Pacat! Oricum, va multumesc celor carw
-
chiar asa sa fie...eu cred ca mecanicii din ziua de azi ar trebui sa fie toti ingineri frate...ca la cata electronica si computere au masinile de la o vreme incoace...nu se mai descurca cu sarma si clestele si ciocanul, of course. Se uita la ele ca vitelul la poarta noua... Nu stiu ce sa faca. Sunt niste montatori! Atat! E foarte corecta afirmatia ta...din pacate
-
o sa incerc si aia...dar deja de aproape doua saptamani nu mai stiu ce sa zic... Pe bune ca deja e exagerata...masina asta... Nu stiu ce sa ii mai fac...va dati seama ca daca si ce de la reprezentanta au zis aberatii...ce pisici sa fac? Sa o duc la Munchen??? :surrender: Chiar e ciudat...a fost una, iar acum e alta... Ca, daca pun inapoi cele doua supape pt turbo, merge la fel...nu mai trage, dar nici nu da erori... doar cele ca nu functioneaza supapele pt turbo...\ Nu stiu ce sa mai spun... In cluj nu e nimeni care sa ma ajute??? Si eu ma gandesc la asta...motorul merge perfect, porneste f bine, dar il taie cand ii trebuie combustibil la forta...nu stiu...
-
Am dus-o intr-un final la Autotransilvania iar cei de aici au spus ca exista posibilitatea sa fie senzorul de pe pompa de inalta presiune sau pompa de inalta presiune. Maine cica s-ar putea sa vina acel senzor de la Bucuresti, daca nu vine maine, doar saptamana viitoare! De unde sa fac rost de un senzor??? Stie cineva daca se gaseste asa ceva si altundeva? 02 Measuring unit, fuel 1 13517787186
-
da, e si asta o varianta, ca urmare am aplicat , dar ma gandeam ca ar fi disponibila undeva o baza de date online care sa iti dea posibilitatea sa o accesezi cand vrei.
-
CU43419 Mie poti sa imi spui, te rog? Pe PM, multumesc!!!
-
M-am gandit la o chestiune interesanta, parerea mea...dar nu stiu daca e posibila: Ma gandeam, ca poate exista un site un de s-ar putea verifica toate optiunile de pe o masina, inainte sa o cumperi, sau sa verifici daca e real ce scrie, dupa codul VIN, ca si la BMW. Stie cineva de existenta unuei asemenea posibilitati? Poate s-a mai discutat aceasta idee...nu stiu.
-
recitind topicul, am constatat ca acum, masina mea intra in "limp mode" cum ii spuneti voi... ce e de facut? Am descris mai sus cum se comporta acum. Inainte de a schimba cele doua supape, nu tragea, si acum daca le pun inapoi, nu trage. Daca le pun cele noi, trage, dar cand ajunge la 2000rpm, intra in limp mode, adica se opreste motorul...scot cheia, o bag la loc, pornesc si merge...pana ajunge iar la 2000rpm