Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

florian_vasy

Facebook
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e39 525d

florian_vasy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. aaa....scz am uitat sa mentionez ca daca aprind farurile imediat ce pornesc motorul se opreste si deaia am zis de baterie ca s-ar putea ca alternatorul nici sa nu aiba timp sa dea curent in instalatie...sau ar mai fi o posibilitate...azi am gasit un droser de la xenon ud...s-ar putea sa faca scurt droserul si sa dea socul pe instalatie...am scos mufa si maine dimineata astept sa vad daca mai face. bateria nu mi-a facut inca probleme desi ma astept sa cada ca totusi e si ea batranica
  2. Haideti sa va mai dau o problema de rezolvat...din pacate. Cand aprind farurile mi se opreste motorul, dupa care da o eroare legata de sistemul de injectie...daca o mai las putin o pornesc aprind farurile si merge perfect. Ca ajutor va mai zic ca bateria masinii este inca cea originala cu care ea a venit echipata din fabrica acum 10 ani. Idei careva?
  3. Da e posibil sa ai dreptate pt ca eu cand am montat senzorul de temperatura nu ii lipisem firele (erau doar rasucite - contact imperfect) si imi arata -17 grade in bord si a cuplat compresorul Mai mult ca sigur ca aia era si calculatorul nu vedea ca este presiune pe instalatie si implicit ca are freon
  4. Pana la urma am rezolvat definitiv problema Am demontat tot botul masinii si am luat-o din arpoape in aproape. Am gasit firul de la senzorul de temperatura exterioara rupt, masa electroventilatorului rupta. Am refacut firele, am lipit cu pistolul de lipit, am spalat radiatoarele k ce erau in ele si gata merge totul. Cat despre mufa care am gasit-o scoasa o sa incerc sa ii fac o poza sa iti arat ca nu stiu cum sa iti explic exact pt ca fratele meu a descoperit-o nu eu
  5. Va multumesc tare mult ca sunteti baieti saritori si ati incercat sa ma ajutati Ce credeti? Am gasit buba ) era o mufa scoasa de la un senzor de pe una din conducte. Acum trebuie sa ma duc cu ea din nou sa imi verifice instalatia de la clima ca a mers clima toata ziua cu compresorul cuplat si dintr-o data parca a oftat si oha aer rece...cred k a fugit freonul si a venit si un miros urat in masina
  6. Salutare. Am si eu o problema. Am luat un E39 lovit usor in fata dreapta...printre avarii si o conducta de la clima...masina a fost reparata, am schimbat conducta de clima, am verificat instalatia (a trecut testul), am incarcat-o cu freon+ulei dar problema este ca nu cupleaza deloc compresorul cand ii apas butonul de aer. Pana astazi nu aveam senzorul de temperatura exterioara am crezut ca este de la el. Azi l-am luat, l-am montat si tot nici un semn de la compresor. Are cineva vre-o alta idee? Va multumesc
  7. salutare. un senzor de temperatura exterioara pt un e39? ca nu il mai am si masina mea se crede in siberia m-ar interesa un pret si daca il ai
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.