Jump to content

Raulooo

Members
  • Posts

    235
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Contact Methods

  • Yahoo
    raulicasss

Previous Fields

  • Masina
    BMW E34 520i 24v non-vanus

Raulooo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Jante OEM BMW 18"-foarte rare +cauciucuri de vara bune +2 distantiere de 2cm +10 prezoane lungi +6 inele de centrare +4 capace ventil BBS originale Jentile sunt produse in anul 2000, fiind editie limitata(sunt semnate) pentru serile Mpower, nu au fost produse in serie. Ele au profil(buza) mic pe fata si mare pe spate, adica 8,1/2J fata si 9J pe spate. Se potrivesc pe toate serile BMW (3,5,6,7) Pt. mai multe poze/detalii sunati la 0748 133516
  2. Verifica toate bujiile. Sau mai bine, schimba-le preventiv.
  3. Intr-un final dupa lungi batalii cu motorul meu care facea figuri dupa figuri, am hotarat sa schimb motorul. Am schimbat motorul cu unul mai mare, am pus pe ea un 2500 tot non-vanus. Sunt foarte multumit, deocamdata. Ironia este ca la schimbare motor au descoperit problema de la motorul vechi de 2000. Problema era la instalatia electrica, ceva fire rupte. Acuma astept intrebarea >>> De ce nu am pastrat motorul de 2000 ? pai..... Ei au descoperit defectul, dar mi l-au spus/aratat dupa ce au schimbat motorul, ca nu cumva sa ma razgandesc. Asta e, suntem in RO.
  4. Din surse sigur am facut ceva investigatii asupra acestor instalatii de gaz si am tras cateva concluzii. ESTE FOARTE IMPORTANT ! sa nu montezi instalatii multipunct pe un motor cu admisie de plastic. Deoarece instalitile cu inj. multipunct dau multe rateuri(acestea fiind problema principala la instaltile de gaz, care intradevar distrug tot motorul). La o inst. gaz segventiala s-a scazut cu 70-80% aceste erori numite rateuri, fapt ce rezulta ca a scazut probabilitatea ca o inst. de gaz sa mai distruga vre-un motor. Bine inteles ca exista si inst. cu inj. multipunct care sunt bine construite si nu au aceste erori/rateuri. Dar pe intreg tabloul al tuturor inst. cu multipunct ele sunt foarte multe cu aceste erori. Acuma este adevarat, o inst segventiala este de 3-4 ori mai scumpa, dar tinand cont ca din momentul montarii ei ea prin raportul pretului dintre gaz-benzina, se poate amortiza/recupera banii in vreo 12-16 luni. Concluzie ! Daca vrei o inst de gaz care sa nu iti dea nici un fel bataie de cap, una segventiala este cea ce cauti.
  5. pune putin silicon de temperatura pe spatele bobinelor inainte sa le montezi, astfel eviti sa iti mai intre apa acolo
  6. @florinel vezi ca eu mai am acel grup cu rapoarte scurte, ideal pt "liniute". Despre partea tehnica pot spune ca a fost pe masina mea si nu "fluiera", desi el este pt. plecari de pe loc in forta eu nu l-am folosit in acest scop, m-am pricopsit cu el dintr-o gresala, iar imediat dupa ce l-am montat am cautat un grup normal. Pretul este de 150 ron, fara transport. Daca ai rabdare pana in luna aprilie il pot aduce eu in Brasov, atunci transportul este gratis.
  7. Intr-un final am gasit si eu problema la motorul meu (dupa 2 ani, cu enumerate teste facute degeaba). La mine erau varza sondele de temperatura, e vb de cele 2 sonde care sunt pe _chiulasa_. PS: @Florinelu >>> atata mai vrajit cu grupul ala. Pana la urma am gasit in TM ceea ce vroiam.
  8. Ai spalat motorul? Si eu am patit acelasi lucru, dar doar pe 2 capeti. A intrat apa pe deasupra, nu te speria ca ar fi apa din motor.
  9. Dupa 6 luni, dupa vre-o 5 drumuri lungi, am dasfacut dispozitivul OilCachCan. Am constatat ca acesta functioneaza, am scos o mazga de culoare grem. Cantitatea: aprox. 50ml. Foarte putin avand in vedere cei 350 000 km ai motorului. Pe supapele dispozitivului (cele IN) erau acoperite cu aceasta mazga, iar supapele de iesire (OUT) erau foarte curate, inca un indiciu ca dispozitivul functioneaza perfect. Totusi sunt mandru de acest rezultat. Constat ca motorul este inca foarte bun.
  10. Am gasit un grup/diferential cod 1149A5136 Cine poate sa imi spuna daca este bun pentru motorul meu M50B20 Ca forma este OK
  11. Vand ECU de pe un E34 - motor M20B25 - motor 2500 12 valve Daca este cazul revin cu seria lui Scz , am gresit titlu - rog un moderator sa-l editeze. MS Pret 220 Ron. Tel 0748133516
  12. autoblocantul intra in functiune la socuri de acceleratie! demareaza tare de pe loc(burnout), apoi uitate pe sosea daca amandoua roti spate au lasat urme pe asfalt, daca doar una>> nu ai autoblocant Cine imi raspunde la intrebari???
  13. Pe acel web sunt 4 coduri care corespund masini mele. Dar primele 2 cu raport de 4.27, sunt pt motor de 2000 12valve??? Nu stiu totusi ce sa caut, raport de 4.27 sau 3.46 ?????
  14. In urma discutilor de pe alt topic ( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/108397-probleme-motor-e36-m50b20/ ), doresc ajutor cu un test ECU de pe alta masina, la un motor de M50B20-non vanus. Cine ma poate ajuta, in zona de vest a tarii, respectiv Timisoara, Arad sau chiar spre centru >> Deva, Sibiu, Brasov ? Mersi anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.