Jump to content

MirceaBMW

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525 TDS

MirceaBMW's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da sint de acord existĂŁ piese și mai ieftine dar unde sint fĂŁcute??? Pe ambalaj este scris made in Germany sau Italy si in cutie pe,piesĂŁ nu scrie nimic fĂŁcutĂŁ garanție. Codul piesei trebuie sĂŁ fie incastrat pe piesĂŁ și garanția la o pompĂŁ de apĂŁ este de 18 luni si 50.000km. cu certificat ISO si TUV . I-ți dau un exemplu pe prducĂŁtorul: AIRTEX are cod:AT 1417: SKF are cod:VKPC88826: FEBI are cod:FB 14349 .........acest cod trebuie sĂŁ fie pe pompĂŁ si cu certificatul de garantie la fiecare din țara producĂŁtoare localitate si cod localitate si cu traducerea in limba românĂŁ. ESTE ȘI CU 98.00 RON dar nu are nici-o garanție. ATENȚIE ROTORUL POATE FI VOPSIT LA FEL CA ȘI CORPUL POMPEI CARE IMITĂ METALUL. Sint care folosesc aceste piese fabricate pe VAPOR ieftine care vor sĂŁ-și vindĂŁ mașina și care nu țin la un BMW. Mulțumesc dacĂŁ mĂŁ ințelegiți și vĂŁ doresc mult noroc fĂŁrĂŁ reparații.
  2. ce motor ai Putere:85 sau 96 KW din ce an? injectie normalĂŁ sau CR (Common Rail)
  3. Pompa apa cu rotor de metal care nu se mai rupe este pe producĂŁtor HEPU sau SKF si preț in jur de 400-600 ron Eete si mai ieftinĂŁ dar cu rotor de plastc care crapa datorita diferențelor de temperaturĂŁ și a impuritaților din circuit preț pe producĂŁtor AIRTEX 200 ron. Bafta.Weekend plĂŁcut. Pompa apa cu rotor de metal care nu se mai rupe este pe producĂŁtor HEPU sau SKF si preț in jur de 400-600 ron Este si mai ieftinĂŁ dar cu rotor de plastc care crapa datorita diferențelor de temperaturĂŁ și a impuritaților din circuit preț pe producĂŁtor AIRTEX 200 ron. Bafta.Weekend plĂŁcut.
  4. Deci ai schimbat filtrul de combustibil si tot se oprește la relantiu? Pe testar nu a dat nimic nici un cod?Pe ce testar ai pus ptr. diagnoza?Cel mai indicat este KTS de la BOSCH cu ESI-TRONIK (diagnoza) Atunci totul este din pompa de injectie??? Ptr. mersul la relantiu nu au efect injectoarele transmitei la meseriașul ĂŁla. Cum le-a verificat pe stand și ce presiune bĂŁgau (150 bari?)
  5. Deci ai schimbat filtrul de combustibil si tot se oprește la relantiu? Pe testar nu a dat nimic nici un cod? Atunci totul este din pompa de injectie??? Ptr. mersul la relantiu nu au efect injectoarele transmitei la meseriașul ĂŁla. Cum le-a verificat pe stand și ce presiune bĂŁgau (150 bari?)
  6. Ti s-a rupt rotorul la pompa de apa .Termostatul ramine de obicei pe deschis BLOCAT mai rar pe inchis.Este bine sa verifici termostatul dar 99% RUPT ROTORUL LA POMPA DE APA.Si este bine sa cauti pompa de apa cu rotorul metalic.Asta se intimpla cind nu este curatat circuitul de racire????
  7. Eu l-am schimbat si la 5000 km.(filtru combustibil) este posibil sa nu mai corespunda in parametri este infundat.Dupa ce faci aceastĂŁ operatie si ti se oprește di nou atunci mai vorbim. Injectoarele nu au nimic cu mersul (opritul motorului) la relantiu.Cind se oprește la relantiu nu are un mers ciudat si mai zgomotos?
  8. Salut, Ai schimbat filtrul de motorina???????? Si daca nu de mult te sfatuiesc sa-l schimbi urgent. Sa-mi spui daca mai face???????
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.