Imi plac discurile de frana perforate la nebunie si am decis, de ce nu, sa-mi fac si eu unele, asa ca am cumparat un set de discuri normale de calitate mai buna (ATE), pe care le-am transformat in discuri perforate. Dupa ce am studiat un pic problema, am stabilit si planul de atac. Pasi sunt urmatorii: se traseaza pe suprafata discului cu creionul,(stiti ca el are o vopsea de protectie cand este nou), ceea ce face mult mai usoara trasarea, linii corespunzatoare cu fantele de racire de la interior pentru a nu risca sa dai din greseala o gaura prin ele. Pasul doi, se stabileste cu ce dimensiune de spiral doresti sa dai gaura, in cazul meu l-am ales pe cel de 5,5 mm. Pasul trei, se imparte suprafata discului cea de contact cu placuta in functie de spiralul ales, in mod egal, astfel incat fiecare gaura sa o preia pe cealalta pentru a nu face santuri pe placuta. In cazul meu a trebuit sa impart discul in cinci cercuri concentrice (este vorba de discuri de spate pt un 320d FL). Pasul patru, stabileste-ti in prealabil gaurile pe care urmeaza sa le dai prin cherneruire. Cate o singura gaura pe suprafata rezultata dintre doua fante de racire, pentru a nu slabi rezistenta materialului. Ordinea este urmatoarea: linia 1-3-5, dupa care linia 2 si 4, iar ciclul se reia. O sa atasez pozele in ordinea in care le-am descris. Spor la treaba. Dupa cum se stie forta de franare pe spate este mai mica decat cea de pe fata...... Daca as face chestia asta si pentru frana fata,,,, nu stiu,,,, ma mai gandesc. BMW for life