Este seara, tarziu, doar ajuns acasa dupa o zi de alergat prin service-uri si testere fara nici un rezultat. Masina nu poate fi utilizata normal, motorul intrand in LIMP MODE + martori EML + CheckEngine Martorul EML a inceput sa apara inca de anul trecut (prima data a fost cand urcam o panta abrupta la munte), am oprit pe dreapta si am asteptat 20 min, dupa care nu l-am mai intalnit in urmatoarele 4 luni. A reaparut in aceleasi conditii tot la munte fiind in concediu, iar de atunci a inceput sa persiste, sa apara din ce in ce mai des, dar, niciodata la prima pornire. De curand (~14 zile) am fost la service si mi-au identificat cele 2 erori ( 2A67 Valvetronic internal fault, 2A6B power limitation. ) iar in concluzie au spus ca trebuie schimbat motorasul de valvetronic, ceea ce am si facut, si de atunci 'EML' nu mai dispare. Am incercat pe cele 3 testere calibrarea motorasului dar primesc eroare de initiere. Maine dimineata ma duc la un electrician sa imi verifice partea electrica + acel releu din Fig.4 Daca ati fost in aceasta situatie, sau aveti cunostinte de asemenea simptome, ma puteti ajuta cu orice sfat. Multumesc! -------------------------------------------------- Motorizare: e46 316i 1.8 benzina 2004 (N4618A) -------------------------------------------------- Simptome: motorul intra in LIMP MODE -------------------------------------------------- Martori: martor galben EML + CheckEngine -------------------------------------------------- Coduri de eroare: Tester1 - INPA 1. 2A67 Valvetronic internal fault 2. 2A6B power limitation. Tester2 - DELPHI 1. 2A67 Valvetronic internal fault 2. 2A6B power limitation. Tester3 - BOSCH (Fig.3) 1. 2A67 Comanda cursa supapa Accesare/comanda defectuoasa 2. 2A6B Limitare putere motor activ -------------------------------------------------- Piese schimbate: 1. Servomotor valvetronic (11377548387) Fig.1 No.9 2. Eccentric shaft sensor (11377527016) Fig.2 No.7 + Curatare clapeta acceleratie --------------------------------------------------