atata ati aberat aicea ca azi m-am dus si am incercat un rrs sdv6 hse : nu rupe nici o aderenta, directia e rupta de realitate si te face sa te simti in ceva mult mai mare, masina are 4.85m adica fix cat touaregu din care m-am dat jos, totusi aveam senzatia ca dimensional am urcat intr-o clasa superioara asta cu tregu si cayennne e un fel de basina, teoretic basina e basina, pute naspa, paradoxal infunctie de cine o lanseaza poate sa fie deosebit de grav sau chiar lesinator ... am treg am avut cayenne pe mana, teoretic tehnic e una si aceeasi masina practic nu au nimic in comun, iar cayenne e intr-o clasa a lui in comparatie cu x5, nu dinamic, dar calitativ(nu ma refer la fiabilitate) tregul nou nu este deloc aproape, eu am suspensia pneumatica sport si-s primu sa recunosc ca nu e pe aproape de x5/6 sau cayenne, iti dai seama cam cum e cu suspensia pneumatica standard rrs vechi era pe sasiu de lr discovery, actualul este pe platforma fratelui mai mare rr, si nu e deloc barca, pentru gabaritul ei si centrul de greutate inalt masina e chiar dinamica, si asta fara sa faca rabat la comfort, masina cu care m-am dat insa ori avea ceva ori vanzatoru nu a stiut sa-mi explice cum se seteaza, dar cu certitudine aia 292 cai se simteau al naibii de desalati, iar infotainmentul e varza, praf, prastie ... alt lucru subtire rau a fost ventilatia scaunelor, ar putea lua lectii de la vag aicea.