Jump to content

RazvanR1

Members
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti / Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    razvan_beica@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW E30 318i 86' / BMW E46 328Ci 2000 / BMW F10 520D 2013

RazvanR1's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. Fisele sunt cu tot cu bobine, nu am schimbat bobinele
  2. Salutare, Masina in cauza este un BMW E46 328ci din 2000, masina daca sta nepornita 2-3 zile, cand ii dau prima cheie motorul merge foarte prost, nu se accelereaza si cred ca merge in 3 pistoane din cele 6 si sta aprins in bord martorul EML sau ceva de genul, daca scot borna cateva secunde si o pornesc se stinge martorul, motorul se poate accelera dar pana se incalzeste tot se mai balbaie, sa zicem ca merge in 5 pistoane....alta problema mai apare in mers, motorul trage ok dar dupa un timp de mers, mai ales prin oras am observat si la drum lung mai putin ca nu se mai accelereaza cum trebuie, incepe sa balbaie motorul foarte grav, tot cam in 3 pistoane cred ca merge si atunci, daca opresc motorul si pornesc iar merge normal un timp dupa care face la fel... pe tester imi da MISSFIRE pe diferite pistoane, nu imi da consttant pe aciasi cilindrii...mentionez ca bujiile le-am schimbat de curand, ce ar trebui sa mai verific? a mai intampinat cineva problema asta? Multumesc.
  3. Treaba care ma pune pe mine pe ganduri este ca dupa ce am schimbat garnitura totul a fost perfect vreo 2 luni cred, fara presiune mare, fara apa data afara din vas....iar acum din nou, vechea problema...legat de furtune, mai am un singur furtun care a ramas neinlocuit, acesta este inadit cu o teava scurta(4-5cm) si doua coliere, este vorba despre furtunul care intra jos in vas, nu pare sa piarda pe la el, apa o scoate pe la buson, ar putea avea vreo legatura furtunul asta cu problema? sa il schimb si pe ala? Poti sa imi dai mai multe detalii te rog?
  4. Chiulasa a fost rectificata fara galeriile de evacuare, eu personal le-am dat jos, pozele le-am facut inainte sa le dau jos, respectiv dupa ce le-am montat, chiar si asa s-a vaitat baiatul ala care a rectificat-o ca e greu cu ea... La ce garnitura te referi cand spui ca e posibil sa o fi ciupit?
  5. Nu am verificat, ma gandesc ca cel care a rectificat-o poate s-a uitat ca se pricepe, temperatura sta intotdeauna pe 90...
  6. Stii sa imi spui cum se face corect aerisirea? sa incerc si la mine, poate cine stie...
  7. Pai garnitura am schimbat-o acum 2 luni si am dus si chiulasa la rectificat
  8. Salutare, Am o problema la al meu E46(328Ci), de ceva timp a inceput sa faca presiune mare in instalatia de racire, din aceasta cauza a inceput sa imi crape pe rand toate piesele din circuit, prima data radiatorul s-a umflat si l-am schimbat, dupa niste furtune pe care tot asa le-am schimbat, dupa vasul de expansiune si tot asa, am schimbat si pompa de apa si termostatul si busonul de la radiator, un singur furtun a ramas neschimbat pe masina, cel care iese din chiulasa si intra jos in vas....era clar ca aveam o problema la chiulasa sau garnitura, am desfacut chiulasa, am planat-o, am schimbat si garnitura...dupa vreo doua luni iar se aprinde in bord martorul de nivel scazut in bord si la 100 km facuti trebuie sa ii completez cam 5-600 ml apa. Dupa un drum de autostrada alergat se observa ca scoate apa pe la busonul vasului. Chiar nu stiu care ar mai fi cauza, tinand cont ca am aproape tot circuitul nou. Mentionez ca masina are instalatie GPL montata noua acum 2 ani. Ceva sfaturi ce as putea sa mai verific? Multumesc.
  9. 141 Lambda regulation control range block Aceasta este eroarea
  10. Am curatat debitmetrul cu alcool izopropilic si am schimbat si furtunul dintre valva Pcv si capacul motor, am sters toate erorile care mi-au aparut dupa, mi-a ramas doar cea de la sonda Lambda dar pe aceasta o am de mult timp, am scos masina la o tura si vad ca nu mai oscileaza relantiul si merge rotund, trage la fel ca inainte, nu stiu exact care sa fi fost cauza, furtunul sau debitmetrul, sper sa mearga bine de acum si sa fi scapat de problemele astea. Multumesc de sfaturi!
  11. Clapeta de acceleratie am curatat.o, nu era foarte murdara... As vrea sa curat debitmetrul, astept sa gasesc niste alcool izopropilic, ce parere ai?
  12. Nu imi oscileaza chiar mereu, cand o sa mai faca o sa scot mufa sa vad, o sa curat debitmetrul sa vad dupa si am observat ca si furtunul care iese din PCV este foarte imbatranit si foarte moale, trebuie sa il schimb...ar putea fi si acolo o cauza?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.