Ca regula, odata cu schimbarea simeringurilor se verifica/schimba si ghidurile de supapa. Altfel, nu vei rezolva mare lucru. In cazul tau, avand in vedere compresia de 5-6 bar, nu de aici e problema. Simeringurile au rol de a izola uleiul din chiulasa de camera de ardere, nu au legatura cu compresia.Problema la tine sunt ori segmentii, ori supapele/scaunele de supapa. Odata chiulasa data jos pentru schimbarea simeringurilor, se pot verifica si ghidurile, si scaunele, si facuta si planeitatea chiulasei. Si daca tot dai jos chiulasa, verifica cu un ceas comparator de interior cilindrii. Se masoara in 3 locuri (PMI, mijloc de cursa, PMS), minim 4 masuratori, in cruce, pe fiecare nivel, ca sa verifici ovalitatea cilindrului. In functie de uzura, poti lua o decizie. Rectificarea, in functie de uzura, presupune segmenti de cota de reparatie (1,2,3, cate 0.05mm in plus la fiecare cota, daca retin corect) sau, in cel mai rau caz, pistoane de cota de reparatie (asta e momentul cand raman ca variante viabile ori schimbarea blocului/motorului, ori bucsarea dupa pistoanele tale). Parerea mea e ca ar trebuie, inainte sa te apuci sa bagi bani in motor, sa masori compresia cu un manometru bun, si daca totusi motorul are compresie OK, sa schimbi simeringurile cu tot cu ghiduri. E mai scump, dar asa ai garantia ca elimini consumul de ulei la nivelul chiulasei. Daca ai intrebari, shoot. Sper sa nu fi plictisit lumea. Mersi mult prietene,mai rar ca tine pe forumul asta,nu plictisesti pe nimeni,cel putin nu pe mine ca eu am nevoie de informatii. O sa va tin la curent,saptamana ce urmeaza vine la mine un prieten mecanic si intram in ea,o sa va spun cum a decurs operatia:))),nu ma pot desparti de ea:)))).Am sa atasez si o poza cu amanta mea,am cearta cu sotia din cauza ei:)))