Jump to content

pupazadintei

Members
  • Posts

    70
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

pupazadintei's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Am scris ca scade turatia mai mult decat este normal Mai exact ajunge pe la 700-800 rpm aproximativ. De ceva timp nu a mai facut.
  2. Aham... Maine cand ma duc la birou, dupa ce parchez, ma duc sa ma uit Of cate probleme )))
  3. Sa inteleg ca al meu intra in regenerare destul de des ) Ma gandeam ca acelea sunt doar simptome care dau de inteles ca filtrul are nevoie de regenerare, nu si de faptul ca el chiar incearca sa se regenereze Interesant
  4. Hmmm... Eu nu prea imi dau seama cand intra in regenerare... Chiar nu-mi dau seama. Alte variante in afara de regenerare nu prea sunt... Decat schimbarea lui banuiesc si din ce am auzit, este extrem de scump.
  5. Si rezolvarea neoficiala care ar fi? A mea inca e ok Si sper sa ramana ok pana o schimb
  6. Sincer sa fiu, in ultima perioada eu cam simt gazele evacuate destul de fierbinti. Mai mult de atat, eu fac naveta saptamanal, Ploiesti - Bucuresti si invers. Si nu o menajez deloc, cat tine drumul. Mai mult, pe autostrada, de la Cernavoda pana la Bucuresti am mers constant cu 140 km/h, pilot automat. Eeee, am "piscat-o" putin pe alocuri, nu zic mai mult ca nu era legal ce am facut Totusi, trebuie sa fac acea regenerare, ptr ca, dupa cum ai spus si tu, la turatii mici am un mic lag la acceleratie. Of... Daca mai stii cate ceva, please share Trebuie sa rezolv problema asta, intr-un fel sau altul
  7. BMW 320D 163 cp. an 2006. - turbina a picat, a trebuit schimbata ) - alta problema - inca una - asta seamana cu cea anterioara Daca mai cauti pe forum, mai gasesti. Dar, cu toate ca exista mici lucruri suparatoare, masina merita din toate punctele de vedere. Eu nu mi-as lua alta marca.
  8. Salut, Si eu primesc mesajul ala din cand in cand. In curand cred ca se implineste un an de cand mi-a aparut prima data. Dar merg in continuare cu ea si nu are nicio problema. Totusi, eu am mai pus diagnoza pe ea si nu am nicio eroare.
  9. Am citit fel si fel de moduri de regenerare a filtrului de particule. Un tip tare priceput a spus ca filtrul de particule la bmw se regenereaza mergand cel putin 50 de kilometri in treapta a 3-a cu 50 km/h. Mers constant. O sa ma mai interesez.
  10. Depinde ce fel de zgomot scoate... Din proprie experienta si conform detaliilor scrise de tine, vestea e destul de proasta... Turbina ta a cam picat. Exact aceleasi simptome le-am avut si eu. Doar ca mie mi s-a intamplat prin Serbia. Si am mers cu ea pana a picat de tot... M-am intors cu ea pe platforma ) A mea a inceput sa suiere ca o ambulanta ) A mers putin ok... Dupa care a inceput sa nu mai traga... Si la un moment dat a picat... Adica s-a dus axul si paletii au inceput sa loveasca in lateral... Si asta a fost... Intr-adevar, aceste modele de masini au problema asta. A mea este 320d din 2006, 163 cp.
  11. Din pacate nu am facut poze, deoarece nu eram in tara cand masina a fost la service. Tot ce pot sa spun este ca se simte foarte mult curatarea lui. Trage de la turatii mai mici, accelereaza mai repede.
  12. Din pacate, asta se pare sa fie problema mersului in "suturi" la viteza constanta. Eu voi incerca regenerarea filtrului. Sper sa reusesc. Cat despre Egr, curatarea lui a facut minuni. Masina merge muuuuult mai bine. Se simte altfel, chiar la turatii mici. Sa nu mai zic de faptul ca vitezele mari le atinge mai repede.
  13. Curatarea EGR-ului nu a rezolvat problema. Am vorbit cu un baiat din Constanta foarte foarte istet si l-am intrebat de faptul ca se infunda la mers constant. Raspunsul a venit prompt si imediat : filtru de particule. Mi-a sugerat regenerarea lui
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.