Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Mircea-Si

Contributors
  • Posts

    2863
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    66

Mircea-Si last won the day on October 1 2024

Mircea-Si had the most liked content!

2 Followers

About Mircea-Si

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    CONSTANTA
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Mircea-Si's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

629

Reputation

  1. @RedCap Merci pentru modificarea titlului topicului dar totul a inceput cu un E46 320d touring.
  2. Cand ai cumparat masina te-ai dus singura? Acum e tarziu....in fine consumul de ulei are urmatoarele cauze in mod general: - lipsa etanseitatii in diferite locuri ale motorului, rezultat scurgeri de ulei; - semeringuri supape desi nu cred ca este cazul aici si oricum consumul de ulei nu ar fi unul mare; - probleme pe parte de recuperare vapori carter, daca filtrul epurator ar fi infundat, vaporii de ulei ajung in intercooler in egr / admisie si camera de ardere; - probleme pe parte de etanseitate ungere turbina, uleiul ajungand in aceleasi locuri ca in cazul de mai sus; - cel mai rau, segmenti varza, desi acest motor are pribleme pe parte de cuzineti nu segmenti si oricum ar trebui sa ai in spate un nor de fum albastrui. Un test de compresie face lumina. In orice caz numai un mecanic cu experienta pe BMW poate face o investigatie corecta, determinarea cauzei nu este chiar usoara.
  3. Mircea-Si

    Grile iluminate

    Imediat dupa tine.
  4. Mircea-Si

    Grile iluminate

    @mgi ce vrei sa spui cu tunerii din CT?
  5. Felicitari pentru rezultat, scump hobby ai :))))))))))
  6. M50D intretinut corespunzator e vis, daca tu ti-ai luat M50D sa te dai cu el in oras...nare greseala. B58 e un motor reusit fara mari probleme, dar pe SUV o sa cam faca vartej in rezervor.
  7. Nu cred ca ma voi intoarce curand la berline, imi place sa fiu la volanul unu suv, ma simt putin mai in siguranta. Acum strict vorbind de aceasta masina probabil imi lipsesc scaunele de pe un seria 5 sau X5, in rest masina e foarte confortabila cu rotile pe 19 de iarna, am geamuri duble, deci mai putin zgomot din interior, iar webasto e misto, dimineata cand intram in masina....caldurica....volan incazlizt... la 200 km/h nu se simte viteza, politaiul din dreapta a stat linistit. Dar m-a disperat ceva, chiar am vrut sa scriu pe grup, cum mama dracu se baga lichid de parbriz la masina asta???? intra foarte putin si foarte greu....care este buba?
  8. Salutare si la multi ani, Tocmai m-am intors dintr-un mic concediu, aproximativ 5000 km Constanta - Oradea - Cracovia - Viena - Parndorf - Lubliana - Zagreb - Belgrad - Drobeta - Constanta. regim de mers, in tara 179 km / h pe pilot, in Austria respect limitile ca au camere peste tot, in rest....180-200 in mod constant, cu mici exagerari pana in limitare cand am prins portiuni libere de autostrada. Consum mediu 8.2 pe tiata aceasta perioada...ceea ce este foarte bine. La cati km am facut oboseala n-am simtit deloc.
  9. Imi place designul la noul X1, culoarea e misto, motorul in 3 pistoane nu, cel putin pt mine. Sa o stapaniti sanatosi. Din ce stiu eu pe modelele cu motoare transversale se pune cutie Aysin, nu ZF
  10. L-a, scos si eu pe M40d in week end putin pe autostrada....orice apasare pe peadala de acceleratie te poate lasa fara permis....
  11. Would buy, are proportiile corecte. M50? misto.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.