Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

radone

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

radone's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut baieti (si fete). Am si eu un ursulet 318i din 85, motor m10, l-jetronic. Ma tot lupt cu problema legata de consum exagerat (de mare). Am incercat sa reglez avansul aprinderii cu lampa stroboscopica, dupa carte.Nu parea sa mearga prea bine, asa ca am 'avansat-o' dupa ureche, pana cand a inceput sa bata motorul in sarcina, punct din care am mers inapoi cateva grade. Cu setarea asta, avea si putere si mergea rotund, frumusel (fara detonare). Totusi ,undeva in jurul a 1500-2000 rpm parea ca nu are putere(in a 4-a nu puteam accelera la turatia asta, ca vibra masina, asa ca ii dadeam a 3-a).M-am hotarat sa mai avansez un pic scanteia.M-am uitat de curios cu lampa strobo si spre suprinderea mea , era avansata la 20 grade (la relanti) inaintede PMS - fata de 10 grade cat ar trebui sa fie . La 3500 rpm avansul total era 50 grade inainte de PMS. Nu vi se pare cam mult? Se poate ca din cauza amestecului prea bogat sa nu bata motorul chiar daca avansul aprinderii este mult prea mare? In idea ca debitmetrul meu este defect, as vrea sa va intreb daca ati masurat careva tensiunea data de debitmetru pe pinul 7 (la ursuletii mai vechi)? Mie imi indica -la relanti- in jur de 3 V dar am citit ca ar trebui sa fie sub un volt. Va rog sa ma ajutati,ca sa pot elimina de pe lista defectelor debitmetrul si sa pot trece mai departe spre alte componente(mai ieftine). Va multumesc.
  2. merci.o sa incerc cand ajung acasa testul indicat . io sincer nu stiu unde poate fi senzorul asta de temperatura in debitmetru. prin ce poze am vazut trebuie sa fie in stanga mufei de contact, dar n-am vazut nimic.Unde sa ma uit?arata ca o dioda,sau cum?
  3. poate fi 'dus' debitmetru? cred ca n-ar mai merge masina aproape deloc sau sa mai rotesc discul spre stanga 1,2 pozitii? n-am schimbat nimic la distributor, doar am curatat contactele din capac si de pe rotor. nu stiu ce pret au, dar nu le-as schimba daca nu-i cazul.N-am de la cine sa imprumut unul bun sa vad diferenta. Fisele si bujiile sunt noi(bujii bosch - sa iau oare NGK?)
  4. Si micile intreruperi ar putea fi din debitmetru sau din aprindere?
  5. Da, fata de cum era inainte, adika sub 8 afara, 10 oras, si mergeam cum trebuie sa mergi cu un bmw, acuma merg mai finut ca altfel papa enorm
  6. salut am si eu un ursulet din 85, 318i cu cat de ceva vreme consuma cam mult(de cand m-am dus la mecanic sa regleze tachetii), adica undeva la 9,5 afara si 11+ in oras. consuma 10 ,resp 12 inainte pana acu cateva zile dar am reusit sa mai reduc din setea motorului. Motorul merge rotund, fara fluctuatii la relanti , ceea ce ma face sa cred ca nu are defecte la AFM, ICV ,FPR.Gresesc? -Am efectuat un test de compresie si a iesit 10 bar la 3 cilindri si 9,5 bar la a- 4-lea -Am verificat CTS si e ok, am verificat TTS ci CSV si lucreza corect(3-4 sec la pornirea la rece) -Am reglat avansul la 30 grade BTDC la 3000 rpm (stiti cumva alte valori la care ar trebui reglat?) - cu o mica observatie, rotorul distributorului se roteste in sens invers acelor de ceasornic, in manual zice ca ar trebui sa fie in sens orar - conteaza acest lucru? -Am deconectat senzorul de oxigen sa vad daca e vreo diferenta.Nimic -Am rotit discul din AFM spre dreapta ca sa fie amestecul putin mai sarac - avea un semn pe rotita unde cred ca era inainte sa umble mecanicii la el.Am modificat si pozitia surubului de bypass din AFM si la analizorul de gaze CO era sub 1.Insa cu cresterea turatiei crestea si valoarea CO tare de tot.E normal? -Ieri am verificat presiunea pe circ de alimentare cu benzina : 3 bar.Ramane in acelasi interval 2,7-3,2 bar indiferent de turatia motorului.Deci regulatorul de presiune isi face treaba. Aveti idee ce ar trebui sa-i mai fac sa o readuc cat de cat mai aproape de valorile normale de consum? Merci
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.