Salut baieti (si fete). Am si eu un ursulet 318i din 85, motor m10, l-jetronic. Ma tot lupt cu problema legata de consum exagerat (de mare). Am incercat sa reglez avansul aprinderii cu lampa stroboscopica, dupa carte.Nu parea sa mearga prea bine, asa ca am 'avansat-o' dupa ureche, pana cand a inceput sa bata motorul in sarcina, punct din care am mers inapoi cateva grade. Cu setarea asta, avea si putere si mergea rotund, frumusel (fara detonare). Totusi ,undeva in jurul a 1500-2000 rpm parea ca nu are putere(in a 4-a nu puteam accelera la turatia asta, ca vibra masina, asa ca ii dadeam a 3-a).M-am hotarat sa mai avansez un pic scanteia.M-am uitat de curios cu lampa strobo si spre suprinderea mea , era avansata la 20 grade (la relanti) inaintede PMS - fata de 10 grade cat ar trebui sa fie . La 3500 rpm avansul total era 50 grade inainte de PMS. Nu vi se pare cam mult? Se poate ca din cauza amestecului prea bogat sa nu bata motorul chiar daca avansul aprinderii este mult prea mare? In idea ca debitmetrul meu este defect, as vrea sa va intreb daca ati masurat careva tensiunea data de debitmetru pe pinul 7 (la ursuletii mai vechi)? Mie imi indica -la relanti- in jur de 3 V dar am citit ca ar trebui sa fie sub un volt. Va rog sa ma ajutati,ca sa pot elimina de pe lista defectelor debitmetrul si sa pot trece mai departe spre alte componente(mai ieftine). Va multumesc.