Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

ovy318i

Members
  • Posts

    2375
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ovy318i last won the day on September 14 2022

ovy318i had the most liked content!

Contact Methods

  • MSN
    ovy1968
  • Website URL
    http://ovy318i
  • Yahoo
    ovy1968@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani

Previous Fields

  • Masina
    G21 320I

Recent Profile Visitors

18124 profile views

ovy318i's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

115

Reputation

  1. Am schimbat bateria si am inregistrato. Pe masina imi zice ca e totul OK, dar in aplicatia My BMW a ramas cu semnul exclamarii Baterie de demarare. Trebuie inregistrata in reteau BMW, sau nu a fost bine inregistrata? Acumulator am pus Exide AGM DE 96, nu am gasit de 90/92. Multumesc.
  2. cu e46 318i si e90 318 lci- N43 am mers in regim de autostrada Botosani - Andorra cam la 2-3 ani. E46 aveam ulei 5w40, la e90 0w-40. Stiu despre ce vorbesc.
  3. Sunt si masini in regula,trebuie sa cauti si sa iti asumi un pret mai mare decat pretul pietii. Eu am avut 318 de la e21, pana la e90 lci, nici unul nu consuma ulei.
  4. Super proiectul, ceva mai demult visam si eu sa restaurez un e21, a fost primul meu BMW.
  5. 318i B48, are 156cp/240nm, ce este "bun" e ca are intercoolerul clasic(scapi de unele probleme cu antigelul), fata de 320i . Eu unu am oscilat mult intre 318i/320i, culmea e ca am cumparat un G21/320i, are motorul B48C, 184CP/300NM, si are intercooler clasic(nu stiam ca exista pe 320i).
  6. ma refeream mai mult la prima achizitie, cam ce trebuie schimbat daca vrei sa te bazezi pe masina. cel mai bine dau cazul meu, g21/2020/85k. Inlocuit unitate thermostat, corp filtru ulei, conducta de retur antigel ,unele le-am schimbat preventiv, picura pe la unitatea termostat), antigel,ulei motor, filtre,bujii, discuri frana fata cu placute si senzor, burduf amortizor stanga, anvelope vara - cred ca am trecur de 2000 euro si nu platesc manopera. mai trebuie sa schimb uleiul din cutia de viteze si diferential.
  7. la masinile mai noi, o revizie filtre ,uleiuri [grup,cutie,diferentiale},bujii, discuri,placute frana, anvelope ,mai o garnitura sau corp thermostat pe partea de racire,daca vrei sa o intretii, cred ca piesele ajung cam 3000 de euro +manopera.
  8. eu pe e90 am montat o alarma Viper pe cheia masinii, cei de la care am cumparato mi-au scris soft pentru bmw e90,se monteaza pe can-ul masinii,daca ai pdc pe spate e simplu. nu mai tin minte firma,dar e din Bucuresti si au si montaj alarme si audio, poti pune ce module vrei,eu unu am luat senzor de proximitate,antisoc si antitractare.
  9. hai ca nu e chiar asa. Eu am avut 318i LCI, l-am luat la 80500 km si l-am vandut la 162.000. Am schimbat la 100 k distributia, la 150k, toate injectoarele(au inceput sa curga 2) cu index 11, senzozor nox si bobinele. In rest mentenanta normala, schimb ulei la 7k.
  10. abia mi-a ajuns masina,g21/2020, are scaune sport electrice, mie mi se pare ca nu coboara destul de mult, parca stau mai sus decat in e90.
  11. nu stiu daca detecteaza pistolul cu laser, anul trecut cand am plecat in concediu prin europa l-am dat jos, si ulterior am vandut masina. in rest e un detector bun, numai ca este destul de sensibil, da multe alarme false.
  12. nu e chiar inutila, e buna si avertizarea daca nu esti primul sau ultimul din coloana. eu unu am un Beltronics.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.