Jump to content

ovy318i

Members
  • Posts

    2360
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ovy318i last won the day on September 14 2022

ovy318i had the most liked content!

Contact Methods

  • MSN
    ovy1968
  • Website URL
    http://ovy318i
  • Yahoo
    ovy1968@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Botosani

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318I

Recent Profile Visitors

17941 profile views

ovy318i's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

113

Reputation

  1. salut.

    scuze de deranj, poate ma poti ajuta cu un sfat.

    Am un e90/2010/318i la care nu functioneaza incarcarea decat daca aprind proiectoarele. Masina nu are nici o eroare, scanat cu ISTA. Eu am demontat alternatorul,dar nu are regulator de tensiune, e eficient dinamic. Am schimbat senzorul IBS, face la fel. Trebuie codat sau inregistrata din nou bateria, sau ai vreo idee?

  2. salut,

    scuze de deranj, daca ma poti ajuta cu o idee la un e90 318i /2010/lci 

    eram in concediu si am vazut ca nu mai imi incarca alternatorul. L-am dat jos cu gandul sa schimb regulatorul,dat am vazut ca modelul asta nu are regulator. Am scos plusul de la  IBS si cand il cuplam inapoi incarca. Am fost la service BMW, dar nu aveau timp, asa ca am luat un IBS nou. Incarca doar daca am aprinse proiectoarele. Intrebarea mea este trebuie codat IBS ?

    Am ajuns acasa si am fost la cineva cu Ista ,nu are nici o eroare, dupa ce ia scos mufa albastra de la IBS si a sters eroarea a inceput sa incarce. Am umblat cu masina o zi,totul in regula. A doua zi nu mai incarca.

    Multumesc.

  3. Am un amic și este plecat cu mașina în concediu. Nu ii mai încarcă, a verificat alternatorul și a ajuns la concluzia că trebuie înlocuit senzorul IBS. M-a întrebat dacă trebuie codat după inlocuire sau datele sunt stocate în ECU? Mașina este un e90/320d/ 2009.
  4. cred ca face din injectoare. Eu zic sa faci un test de injectoare, sa vezi daca nu curg.
  5. era cam cu 2-3 cm mai inalta. Acum cred ca e cu 1 cm mai sus decat cum era.
  6. din cauza flanselor. Flansele de la sachs sunt un pic mai inalte decat cele originale. A mea a coborat abia dupa 1 an de la montare.
  7. 8500 euro, negociabil. Se poate emite factura cu TVA deductibil.
  8. 8900 euro cu TVA inclus. Masina este pe firma, se emite factura cu TVA deductibil.
  9. pentru un hivrid, clar as pune ulei numai ulei cu 0W in fata, deoarece are un ciclu mai mare de porniri/opriri si uleiul avand o vascozitate mai mica la rece face ungerea motorului mai rapid. Eu am un de 318i, motor N43 la care am pus numai 0w40, 0w30 de la castrol. Nu am avut probleme cu motorul cum se plang multi, schimbul de ulei il fac anual chiar daca nu fac km, merg putin cu masina, numai concedii si sambata/duminica, cei drept am schimbat kitul de distributie, la 100 k intinzatorul nu mai era bun si am ales sa schimb tot kitul si injectoarele la 140k.
  10. Trebuie blocata pompa de ulei,nu e necesar a se da motorul jos,eu am slabit puntea fata pentru ca nu poti scoate baie de ulei din cauza sorbului. Am inlocuit inclusiv lantul cu patina de la pompa de ulei. Preturi nu stiu actualizate,acum 5 ani costul pieselor originale ,set lant distributie, set lant pompa ulei,simering arbore,ulei motor,garnitura baie ulei si filtru ulei era aproximativ 2500 lei. Manopera acum cred ca este 1500-2000 lei.
  11. Se poate emite factura cu TVA deductibil. Pret : 9400 euro TVA inclus. 318I LCI/ 2010 / 142 CP/ 151 000 KM, achizitionata de mine de la dealar BMW B&K Hamburg. Dotari: xenon, proiectoare ceata, senzori parcare fata/spate, trapa, sistem autio HIFI, blutooth,USB,AUX,navigatie mare cu hard disc, incalzire in scaune,perdeluta electrica luneta,perdelute geamuri spate,alarma Viper pe cheia masinii cu senzor de perimetru,soc si antitractare, covorase interioare textil si de cauciuc originale, climatronic, oglinzi incalzite si rabatabile, oglinda interioara heliomata, senzor lumina si ploaie. Masina o tin numai in garaj pentru concedii si plimbat sambata, duminica, am alta masina cu care merg in oras zi de zi. Anul trecut am schimbat toate cele 4 injectoare cu cele cu index 11,bujii BMW, bobine Delphi,acumulator EXIDE, discuri frana fata bmw, placute frana fata/spate ATE, amortizoare fata spate SACHS. Ulei folosesc 0w40, are toate consumabile schimbate, uleiul l-am schimbat anual,indiferent ca am parcurs numai 5000 km, este o masina foarte intretinuta . Vreau sa o vand pentru a achizitiona un break, un G21, 318i/320i.
  12. in majoritatea cazurilor am vazut ca se scurge pe blocul motor, oricum mergi la un service , pe forum doar ne dam cu parerea.
  13. din ce am citit eu,marea majoritate a motoarelor B48 pierd lichid de racire pe la furtunurile care vin la vasul de expansiune si pe la garnitura racitorului de ulei, mai exact corpul filtrului de ulei care este din plastic. Are o garnitura care pur si simplu devine casanta,unii schimba corpul filtrului cu garnitura si toate furtunele de racire. Se demonteaza galeria de admisie, altfel nu ai acces. Am citit pentru ca as dori sa imi iau un 320 i G20, care are in loc de intercooler , racire in galeria de admisie cu antigel din cel de al doilea vas. Ma gandesc sa raman la 318i,g 20 care are intercoolerul clasic, dar e mai slab la performante.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.