Jump to content

dmnu

Members
  • Posts

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dmnu last won the day on September 23 2014

dmnu had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw e90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dmnu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

43

Reputation

  1. Sub nici o forma nu duce masina la Concept Auto, am avut experiente neplacute cu ei ! Daca vrei mai multe detalii pe PM Sunt ieftini dar calitate 0 !!!
  2. La un service BMW manopera o sa fie mai mare pentru ca ei demonteaza intreaga evacuare ( inclusiv dpf) ptr a taia/suda racordul flexibil. Eu mi-am facut operatiunea la o firma de evacuari din Bucuresti ( nu mai retin numele) care l-a sudat direct fara sa demonteze evacuarea, Racordul flexibil la n47 e o problema, deoarece nu este montat dreapt ( vine curbat) si preia greutatea din partea din fata a sistemului de evacuare.
  3. Hai ca sa terminati odata cu nebunia schimbarii distributiei pe gratis. In momentul de fata acel recall nu mai este activ pe nici o serie de sasiu ( a fost activ cateva luni pe anumite serii de sasiu - nu avea legatura cu anul fabricatiei). Inainte de schimbarea distrbutiei se face testul zgomotului ( cum a fost descris mai sus) - in functie de acesta se hotara daca distrubtia se schimba si in ce conditii ( completa sau doar partea superioara).
  4. Este exact situatia descrisa mai sus. Se poate rezolva printr0un update de soft dar nimeni nu-ti poate garanta cat o sa tina.
  5. Este o problema care apare la FRM-uri si din pacate ei doar au avut ghinionul sa se intample la ei
  6. Si eu am N47 si nu traiesc cu paranoia lantului insa ti-am relatat un caz real prin incercam sa te fac sa intelegi ca ruperea lantului nu are neaparat legatura cu frecventa revizilor.
  7. Cunosc caz cu revizii facute la maxim 15.000 si distributie rupta la circa 110.000 de km
  8. Din pacate problema distributiei nu provine de la intretienere ( paote doar este accentuata). In principal, piesele au avut probleme de proiectare iar materialele folosite nu erau ok.
  9. In prima faza poti incerca o decalcifiere a acestora ( cu otet -suna ciudat dar functioneaza in unele cazuri) Cu turbina cum ai rezolvat ? A facut obiectul postgarantiei ?
  10. distributia este in fata la motoarele M47 ( s-au pus doar pe pre-LCI). Daca tu cauti modelul facelift cu siguranta este motorul N47 ( N47 s-a pus si pe Pre-LCI in ultimele luni de productie )
  11. Toate cele 3 modele au principal acelasi motor ( difera unele coduri de piese, dar in principal sunt IDENTICE). Nu te crampona prea mult pe diferenta de putere - in realitate nu o sa simti mare lucru. Eu zic sa nu te complici cu xdrive, in Ro nu-i vad o utilitate asa de mare. In plus, cei care comenteaza nu stiu daca au intrat sub vre-un e90 cu xdrive. O sa fiti uimti ca puntea fata este din tabla ( spre deosebire de modele fara Xdrive la care este din aliaje de aluminiu) si la fel sunt si basculele. Exista totusi avantajul ca pivotii bratelor inferioare se pot schimba separat ( nu este nevoie de inlcuirea bratului). Si da, exista destule probleme cu diferentialul fata si cutia de transfer daca masina nu a fost exploatata corect.
  12. Sau poti sa faci update-ul de pe DVD-uri . Vezi ca ai nevoie si de un cod FSC (specific fiecarei masini in parte)
  13. https://lajumate.ro/bmw-e46-320cd-diesel-taxa-platita-720615.html stie cineva ceva de masina asta ? Este interesat un prieten de ea
  14. BBS LM cu siguranta nu gasesti originale la preturi decente iar Vossen arata bine doar pe masini lasate destul de mult. Eu zic sa mergi pe OEM, deci style 128
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.