Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

zombyx

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.filme-net.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TULCEA

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e36 318Ti Compact

zombyx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Multumesc pentru informatii.. Pana la urma am lasat-o cu acul de la apa la 0. Nu gasesc un mecanic bun sa rezolve asta. Acum vin cu alta intrebare pentru cei care au motoare 318is pe compact...vroiam sa stiu daca la 2500 de rotatii au 90 km/ora sau doar la mine e fenomenul asta la masina. Mi se par cam multe rotatii pentru viteza asta..
  2. nu difera sunt la fel.. se cupleaza in 2 pini. cel putin asa au spus ei.
  3. Da..am dat sa aflu ca am gasit niste mecanici paraleli, sa nu zic altfel. Am schimbat si visco si senzor , degeaba...vreo 500 de lei cu tot cu manopera fara rost. De ce nu pornea si de ce imi arata apa ridicata in bord? Pentru ca sunt 3 mufe la fel pe 3 senzori din cate am inteles. Sunt 2 senzori pe motor la racire si 1 senzor pe ulei. Mufa care trebuia sa intre in senzorul de racire al motorului era bagat in cel de ulei ). Dupa ce a schimbat mufele Motorul a pornit la rece din prima. Acum mai e o problema cu acul indicator al apei din bord, ramane pe 0. Cred ca o sa pun vechiul senzor ca asta nou s-ar putea sa nu fie bun sau sa nu fie apropiat de cel original. Sau care ar fi problema?
  4. Eu am vasc, nu am electric. Sunt curios maine unde-l monteaza. Nu-i scump, e vreo 40 de lei dar sa vad daca ajuta la ceva sau dau banii degeaba pe el. Mi-a bagat masina prin calculator si asta era singura eroare care aparea la senzorul de temperatura al motorului sau cam asa ceva. Iar faza cu contactul..m-a bufnit rasul la cat de paralel poate fi un mecanic, incerca sa ma prosteasca in fata ).. El im schimbase siguranta si ramanea contactul aprins.Mi-a spus ca initial a schimbat-o ca nu pornea motorul si daca o schimba din nou, nu mai porneste.. Cand ce sa vezi, pornea:)). A tacut din gura si a plecat..mi-a zis ca mi trebuie un electrician....numai mecanici dinastia am parte in oras.
  5. Doresc sa cumpar Calorifer Bord Bmw e36 318ti Compact din 95 Cu A/C Nou sau second hand. Sa arate exact ca cel din imagine. (Ma rog, nu asa de praf).
  6. Azi am dus-o , mi-au bagat-o la calculator si trebuie sa schimb sezorul de racire al motorului iar apoi sa vedem daca se mai incalzeste apa in motor. Bujiile erau duse, desi le-am cumparat noi acum cateva saptamani, a trebuit sa le curate ca sa porneasca masinia ( nu stiu dece)... O intrebare. La acest bmw in mod normal trebuie sa ramana afisat kilometrajul in bord atunci cand e scoasa cheia din contact? Intreb pentru ca acel mecanic mi-a schimbat o siguranta si a zis ca trebuie sa stea bordul aprins (imi aparea kilometrajul si ca nu am centura pusa - ca atunci cand bag cheia in contact si o rasucesc o data). I-am zis sa mi scoata siguranta si sa-mi lase bordul stins..nu vroiam sa ma trezesc fara baterie a 2a. zi.
  7. Am apa fierbinte in borcan si pe furtun. In acest caz cred ca termostatul functioneaza. Maine dimineata o bag in service si vin cu raspunsul exact al specialistilor.
  8. Am achizitionat de curand un BMW E36 318 Ti Compact din `95 si am cateva probleme cu ea. Prima dintre ele este incalzirea exagerata a apei in motor. Tin mentionez ca pentru asta am schimbat si motorul crezand ca poate e _chiulasa_ sau blocul motor fisurat. Acum dupa ce am noul motor pe masina intampin aceeasi problema. Dupa 5km maxim parcursi cu masina imi trece acul indicator al apei peste jumatate si tinde sa se duca spre rosu. Am schimbat viscocuplajul(am schimbat cu unu Second Hand) si am incercat (din sfaturile altor mecanici) sa tin cu mana acel ventilator si sa pornesc masina sa vad daca forteaza sau nu. Ma gandesc ca poate fi stricat acel visco sau mai rau garnitura de _chiulasa_ fisurata. Nu am verificat termostatul inca si pompa de apa, dar cat timp am apa fierbinte in radiator probabil functioneaza termostatul si pompa (nu am idee). Din experienta voastra ce credeti ca ar trebui facut si spuneti ca ar fi defect pe masina? O alta problema o am cu pornirea. Porneste dar nu ramane la relanti pana nu se incalzeste un pic apa in motor. Dupa ce a crescut temperatura apei putin in motor merge ok? Aici care ar fi cauza? Momentan cam astea 2 mari probleme le am. Astept un raspuns din partea voastra. Multumesc!
  9. Am facut captura pe realoem si cam astea sunt specificatiile:
  10. Am intrat pe realOEM si uite imaginea:

    http://imageshack.us/photo/my-images/600/captureurj.jpg/

  11. as dori si eu o chiulasa sau motor pt 318ti compact. daca ai contacteaza-ma.la 0740474535
  12. Detin un bmw 318ti Compact din 1995 cu motor de 103 kw pe benzina si am nevoie de un motor pentru el sau o chiulase 2 axe acu came. Imi fierbe apa in motor si singura problema cred ca e de la chiulasa.. E fisurata. Daca nu gasesc motor macar chiulasa sau invers. Daca detine cineva aceste piese sau informatii de unde le-as putea procura va rog sa dati un reply sau sa ma contactati la adresa de mail: zombyxmobile@yahoo.com . Va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.