-
Posts
185 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
hashu last won the day on April 18 2020
hashu had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Buzau
Previous Fields
-
Masina
E34 520i , E30 325i Mt2, X5 E70, E46 325ci,
hashu's Achievements
Newbie (1/15)
151
Reputation
-
Ai dat niste exemple unele din ele complet irelevante... un far cu xenon e putin spre deloc probabil ca cineva sa-l ia nou, cat despre restul consumabilelor care tin de siguratnta masini legate de directie si franare e logic ca nu te indrepti spre second, dar un releu , un modul de comfort, o macara de geam etc nu ucizi pe nimeni daca le achizitionezi de unde doresti. Legat de mentenanta uzuala placute, filtre, zemuri,articulatii....E46 e o masina mai mult decat rezonabila de intretinut.
-
Eu chiar nu stiu ce batai de cap poate sa dea in 2020 un e46 , astea au ajuns aproape cum era Cielo acum vreo 5 ani ... in sensul ca se bate lumea pe tine care sa-ti dea piese mai ieftine fiind dezmembrarile pline de ele, avand o vechime masina si fiind un model atat de popular nu exista problema mecanica sau electrica de care sa nu se fi lovit cineva , deci care sa aiba o rezolvare rapida si implicit accesibila ca pret etc. Singurul inconvenient in toata ecuatia asta prezentata de tine este "BUGETUL" ... la 4000 lei este practic imposibil ca masina aia sa fie macar pe aproape de cum ar trebuii sa fie fie un E46. Incerca daca poti sa iti aloci un buget de vreo 2000-2500 euro cu care sa cauti un facelift euro4 si n-ai cum sa dai gres !
-
Uite ca a mai trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai postat pe aici , intre timp m-am mai ocupat si de urs ... am rezolvat cam ce era nasol in materie de plastice rupte pe la interior, am mai facut si ceteva retrofituri gen: OBC mic, Casetofon OEM, Volan Mtech2 370mm, totodata i-am gasit si nite "flat caps" pt borbet A pe care le cautam de cand luasem jantele. La partea de motor astept sa treaca restrictiile ca sa pot sa o pun pe platforma si o voi trimite la bucuresti , i-am luat un motor de 2.7 ETA si vreau sa-l fac stroker ... va las poze cu stadiul actual al masinii. https://imgur.com/Mu1mL0s https://imgur.com/sOuPbuE https://imgur.com/j3YsVa8 https://imgur.com/XT6tp6C https://imgur.com/XgT6xGp https://imgur.com/sPI1lqH https://imgur.com/bfLUBJ0 https://imgur.com/NcA7hTm
-
Avea km reali nu asta era problema, masina estetic era ireprosabila, fara elemente revopsite (cu exceptia barii fata), interiorul efectiv ca nou fara scaune tocite,cu cute sau deformate ... dar nu tragea nici pe sport si gaza rau tare nu asa o urma.
-
Am fost azi sa vad masina , km par a fi reali are carte service la zi ... (nu vireaza nici o roata spate , vorbeste prostii) , in schimb cred ca nu a avut o exploatare prea civilizata, i-am ridicat busonul la ulei in timpul mersului si gaza cum n-am mai vazut de la masinile alea de acum 20-30 de ani, nici nu trage cum trebuie deci probabil un motor cu o uzura prematura grava.
-
Am gasit-o pe asta si as vrea sa ma duc sa o vad ...e putin peste cat mi-am propus eu sa dau pe ea , dar din descriere cel putin masina pare OK, plus ca proprietarul a spus ca o are de 4 ani adica nu e vanduta de un samsar. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-7-m-sport-package-xdrive-ID7ELqM.html
-
Salutare si "La multi ani !!! " si pe 2020 Am vazut ca au scazut preturile destul de mult la seria 7 F01 si de cateva zile ma tot gandesc sa iau unul, am gasit mai multe configuratii si motorizari insa legat de modelele astea de dupa 2007-2008 nu ma prea pricep si de aceea as dorii sa ma ajutati putin in clarificarea anumitor aspecte. In primul rand vreau sa iau o masina cat mai bine echpata(pe cat posibil) si cu M-Pack de fabrica(neaparat) , ca si pret sunt dispus sa ofer undeva la pana in 17.000euro ... nu stiu daca e mult sau putin, am vazut F01 si la 11.000 si la 29.000. In principiu as cam vrea 3.0 simplu cu o singura turbina (730d sau x.D) , intrebarea mea este : "MERITA FACELIFTUL DIFERENTA DE PRET? " , motorul e diferit mult cel de 258cp vs cel de 245cp? cutia de viteze de 8 trepte este mai fiabila ca cea de 6 trepte? in general modelul facelift e mai fiabil si justifica diferenta de pret?
-
:frantics: :frantics: :frantics: almost ready :frantics: :frantics: :frantics: Poze
-
Am si eu masini mai varstnice si mai putin varstnice si foarte vechi (gen peste 30 de ani)... ei bine dupa zeci de masini avute in posesie eu cred ca cele mai fiabile sunt masinile anilor 90. Superbe peisaje si foarte frumoasa masina... felicitari!
-
Nu am mai postat de ceva timp pe aici insa se fac progrese... intre timp am luat masina de la vopsit, ne-am apucat si sa o asamblam insa dureaza foarte mult fiindca mereu gasim cate un futun crapat, caate o piesa lipsa, cate o clema rupta, etc si pana vin elementele respective suntem tinuti pe loc. My link
-
Am ajuns la concluzia ca orice ulei sau aditiv as folosii nu ma va ajuta sa scap de batututl tachetilor...asa ca am cumparat noua axa cu came , axele pe care se aseaza tachetii, toti tachetii, ghidajele lor si "banutii" aia pt reglaj. Intre timp am vopsit si atelajul, mai am de vopsit pachetul mtech si cred ca pe la sfarsitul saptamanii viitoare ne apucam de asamblat.
-
Referitor la pret...da a fost cam mare (nu foarte mare) avand in vedere ca un 325 mtech 2 are pret pe mobile.de de la 12-13k in sus , cred ca undeva in pretul ala ma inchid si eu cu ea cu motor cu tot . Culoarea o fac fix cea de fabrica "Delphin metallic" parca se numeste si suspensia da e nasola, dar i-am luat toata articulatia noua cu arcuri Eibach Pro Kit ....deci va sta destul de jos.
-
Va las aici si o poza cu E34 dupa 3ani de "pribegie" ...reintors in posesia mea, alaturi de ultima achizitie un putred E36 Class 2