Jump to content

VNB

Members
  • Posts

    288
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d e90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

VNB's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

64

Reputation

  1. Daca nu te deranjeaza impozitul si asigurarea mai scumpe la 525 si masina e ok, ia-o cu incredere . Motorul de 3l este fiabil , diferente majore de cost de intretinere nu cred sa fie .
  2. Probabil ca s-a ars broasca . Eu in 3 ani am schimbat 2 .
  3. 163.000km si nu s-a rupt nici un lant si cutia manuala e mai fina decat pe fostul E90 la 90k . Ce am observat insa , la 156k cand am luat-o e ca uleiul din cutie era MEGA COPT . A fost schimbat cu ulei original BMW la fel ca si cel din diferential . Deci nu mai crede tot ce citesti , intretinerea corecta prvine majoritatea problemelor asa zis clasice . Ca sa raspund la prima intrebare , stiu ca volanta si kit-ul de ambreiaj pt f10 manual e diferit de e60/e90 , deci posibil sa fie si diferente de cutie....
  4. Daca ai DPF curat , masina va merge in parametrii de fnctionare , daca e colmatat scapi repede de turbina . Exemplu concret Subaru forester -DPF colmatat , curatat de Gigel cu presiune si solutie minune (a ramas in continuare colmatat, dar ceva mai shiny), a tras turbina dupa el in aproximativ 1000km . Problema a fost solutionata cu indepartare DPF si o turbina noua .
  5. Am avut eco-piele pe un Opel si este o mizerie , la fel ca Sensatec-ul bmw . Dakota insa si Merino sunt piei naturale de calitate diferita , evident . Ce se foloseste pe Bentley sau Rols este piele de cea mai buna calitate , dar in esenta tot piele .
  6. +1 este o masina intretinuta la limita nebuniei . Foarte putini aprecieaza si vor/pot plati pentru asa ceva .
  7. Ai o avertizare activa pe BC. Posibil sa ai probleme cu bateria petru ca vad ca "a uitat" ora .
  8. Stai inistit Ace ca baietii precum si tov. ing . Doru' sunt obisnuiti sa incarce la piese si preturi. Nu o sa uit niciodata cum mi-au luat 180 de RON pentru schimbul unei sigurante sau 1000 RON pentru curatat egr si electrovalva turbo noua (piesa de 200 RON),("Domnu' , noi lucram numai dupa protocolu' BMW . intai facem diagnoza si abia dupa aia inlocuim ce apare-n program") Bou eu , avantaj ei . Eu nu inteleg cum de inca exista Dormag . BMW Bavaria/MHS sunt garantat mai ieftini , nu neaparat mai buni , dar mai ieftini atat la piese cat , cred si la manopera , cu siguranta. PS bravo tie pentru intretinerea exemplara .
  9. VNB

    520d F10

    Modifica raspunsul acceleratie care e fly-by-wire precum si "greutatea" directiei care este servotronic. Om trai si om vedea ce o iesi . Sper ca bine
  10. VNB

    520d F10

    Bagheta noua pe consola centrala care contine butonul pentru confort>eco pro>sport>sport+ ,tras ceva fire si codare . Am avut asa ceva pe un Opel si facea toti banii . Sunt curios cum se simte sport mode-ul pe BMW
  11. Si pentru atat ai maritat-o ? Abia o adusesei spre linia de plutire .
  12. VNB

    520d F10

    Clar 3-ul e mai sportiv si este o masina in care te simti mai implicat in condus . Sa o stapanesti sanatos! Pentru mine a fost o gaselnita . N-as fi cautat f10 la banii astia ever daca nu stiam de unde vine .
  13. VNB

    520d F10

    Dap . Jante ar fi mers style 302 . Inca nu sunt ferm convins daca le tin pe astea sau style 328 pentru vara . Incalzirea in scaune e clar pe lista de retrofit-uri . Dar vanez un set de scaune fata sport dakota schwartz . @ enders halatul a fost 16.5 , deci numar bun
  14. VNB

    520d F10

    Cand am vandut e90-ul aveam ceva foarte clar in cap : e92 3.0 Benzina . Dupa vreo luna de cautari , renuntasem la ideea de fix 3.0 , dar am ramas pe l6 benzina care cel putin la noi , sunt rara avis si erau ori chele ori cazane ori masini foarte scumpe . Ok ... Am inceput sa ma uit si la diesel .Deja erau ceva mai multe candidate . Am vazut si e60 si e92 3.0d , dar nu am dat de una care sa arate bine si sa aibe tot functional pe ea . Adica ori nu mergea L7 ori cutia era cam nehotarata ori pielea era uzata ori pierdea ulei pe undeva . Cam toate lovite si peticite . Unele mai tare, altele mai putin , Masini cu km dati inapoi ... Ce sa mai ... jungla . Au trecut vreo 3 luni si eu eram tot fara masina ... In punctul asta ma uitam pe net dupa cam orice mai mult din plictiseala si am bifat F10 . Surpriza ... gasesc un F10 care mi-era foarte cunoscut , pentru ca tocmai o vausem jos in fata blocului . O cautare rapida dupa VIN si am gasit fisa de ispectie de la licitatia prin care fusese cumparata . Km corespundeau cu cei din anunt , in speta 157.000km . Print la fisa de inspectie si cobor sa ma uit la masina : cateva indoituri de parcare de hipermarket , o zgarietura pe bara fata , in rest ok . A 2-a zi m-am intalnit cu tipul care o vindea , am fost sa o verific la mecanicul meu si a fost prima masina din probabil 10 care nu avea nici o cutuma , alta decat micile zgaibe de pe caroserie . Drept urmare masina a ajuns la mine . Ca sa intaresc dictonul "mai tine 1000e pentru neprevazute " , dupa vreo 2 saptamani a inceput sa bata volanta . Am folosit ocazia ca sa shimb volanta si kit-ul de ambreiaj , precum si un schimb de ulei si ulei de transmisie si diferential , desi in meniul de intretinere mai avea 10k km pana la urmatorul service , Vopseaua arata bine ( probabil polishata pentru vanare) asa ca a primit o mana generoasa de jetseal 109 . Am aplicat un set de folii pe geamurile spate . Jantele de pe e90 au primit un set de michelin 245/45 18 de vara ( a venit cu style 328 si gume de iarna) si impreuna cu un set de distantiere de 12mm pe spate s-au montat . De asemenea nu mica mi-a fost bucuria sa constat ca power box-ul DTUK merge perfectpe motorulde 184 cp si se simte din plin . Una peste alta am cautat masina in 5 judete si am luat-o din fata blocului . Nu este coupe-ul l6 benzina pe care il visam initial dar sunt mai mult decat incantat de F10 . Nu este cel mai dotat F10 , dar pentru mine are esentialele : CIC High , climatizare pe 2 zone , senzorii de lumina/ploaie , interior din piele cu scaune fata cu reglaj electric , bancheta spate franctionata (m-a incurcat mult bancheta fixa la e90) pachetul de iluminare ambientala( care ma asteptam sa fie mai spectaculos ) , volan sport si ar mai fi ,dar nu sunt notabile . Urmeaza retrofit la bagheta de EDC si activare internet Cateva poze cu ea . http://s12.postimg.org/mlk0tj671/20150702_212115.jpg http://s12.postimg.org/twk4jebz1/20150702_212200.jpg http://s12.postimg.org/seyo7u78d/20150702_212223.jpg http://s12.postimg.org/3pixnftp9/20150702_212255.jpg http://s12.postimg.org/glw9pvlel/20150702_212322.jpg http://s12.postimg.org/hpge1u61p/20150702_212518.jpg http://s12.postimg.org/r171cj7z1/20150702_212638.jpg http://s12.postimg.org/dbci3qkv1/20150702_212943.jpg fotos kostenlos
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.