serioja
Members-
Posts
36 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
remeti, maramures
-
Interests
schimb opinii.....nu opulente!!!
Previous Fields
-
Masina
BMW X3 2.0D 2006
serioja's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
serioja/bmw x3 2.0d 150cp
-
Diferenta o face 1 si jumatate de combustibil , daca ai ideea economiei
-
Nu fi asa sigur ca X3 nu este echipat cu motor de 150 cp, la mine , cel putin in documentatia masini puterea nominala este de 110 kw adica 147,51 cp, iar masina este fabricata in IULIE 2006. Motorul probabil nu este acelasi de pe seria trei, si e logic sa nu fie dar nu este de 163 cp sau 177 cp cum spui tu, 177 se facea deja in paralel cu modelul meu.
-
X3 2.0 d 150cp este alegerea cea mai echilibrata pentru Romanica noastra, e o masina fiabila , desi putin cam rigida la suspensii, si eu am cumparat una din acelasi motiv, a venit pe lume fetita mea, sunt multumit , dar am cumparat masina la 170.000 km acum am ajuns la 200.000 km , si trebuie sa fac ceva cu filtrul de particule care este undeva la 1200 €, sau sa incerc sa-l dau la curatat, in rest nimic anormal , am avut masini si mai puternice, dar asta e ideala pentru romania, si locuiesc in Maramures unde muntii nu lipsesc. Am fost un fel de plug iarna trecuta la mine pe strada si nu numaia, are tractiunea perfect echilibrata si greutatea la fel, deci testat este testat, masina anterioara a fost tot un SUV . honda crv, nu e de aruncat nici aia dar BMW X3, imi satisface nevoie perfect.
-
Normal ca le-am schimbat, a disparut zgomotul (senzatia de mers in trei), problema mea este cu totul alta, fumul la reprize si cateodata la relanti
-
Asa face si al meu la pornire cand e frig, asta nu are legatura mare cu bujiile , pot fi multe cauze, mai este un sistem de preincalzire al combustibilului la filtru de motorina, si aia poate fi cauza. Am curatat filtrul respectiv , parca nu mai scoate fumul ala. Oricate filtre de particule sa ai daca masina afuma , sigur iese fum pe esapament, deoarece ala nu apuca sa-si faca treaba integral si normal ca iese fum . Masina mea are filtru de particule!
-
Masina asta are filtru de particule, desi are 150 cai, asta nu are nicio legatura , am vb cu cineva in germania care lucreaza la BMW acolo , un cunoscut, si mi-a recomandat inlocuirea acestui filtru epurator ( separator de ulei ), categorisind situatia ca fiind cea primordial , cea mai ieftina si aproape la majoritatea masinilor rezolva problema, bineinteles ca mi-a recomandat curatarea galeriei de admisie "decoxare" si inlocuirea kitului de garnituri de la admisie. Sa vedem ce iese!! Va anunt cand rezolv situatia!! In caz ca e altceva , deja devine mai costisitor, de injectoare nu a pomenit nimic, mi-a spus tot istoricul masini dupa ce i-am dat datele.
-
Gata, m-am hotarat sa cumpar filtru epurator , costa 123,62 ron cu tot cu TVA, am mai cautat pe forumul mecanicilor din UK si se pare ca asta ar fi cauza fumului, am vb si cu cineva de la BMW . Sper sa se rezolve , este semai ieftina varianta de rezolvare ,inainte de a incepe cheltuieli aiurea.
-
??????
-
Nu va certati , nu merita Fiti calmi E discutie doar, nimeni nu pierde nimeni nu castiga!! Pana la urma citesc posturile tuturor si fac ce gandesc eu ca e mai bine:)
-
MALASORTE-ghinion , ai trait in spaña?? Corest, totusi am ales modelul fabricat in austria , nicidecum in USA,....conteaza ceva , ceva!!!
-
Pai....cam toate filtrele si componentele la masina asta au capac negru si ala de aer , sti sa-mi spui mai exact unde se afla?? sa dai vreo imagine?? Exact , de alea vorbeam si costa cam 90 ron ,originale. Nu pretul ma nelinisteste, ci faptul ca nu stiu ce se intampla, am fost pe la mecanici, dar din pacate , nu vreau sa jignesc pe nimeni, toti au avut teorii diferite si niciuna concludenta, intelegi? Cand vede ca te apropii cu o masina cat de cat scumpa, iti da teorii si idei , si pareri care nu au nicio legatura. Turbo intra se aude , am mai avut BMW , afara am facut cu el 380 mii km , fara nicio problema, de acea am ales un x3 in romania, ama adus de afara la mana a doua, deci cam cunosc tehnologia, stiu comportamentele firesti si cele nefiresti de fapt si motorul pe care il am pe amsina asta este aproximativ identic su cel pe care l-am avut anterior doar ca acela eram ceva mai slab.
-
Imi cer scuze pentru "vocabularul" meu , am trait ceva ani afara si probabil am luat de acolo cateva cuvinte si le-am tradus ! Garniturile sunt alea de culoare portocalie dintr-un cauciuc siliconat si se afla in GALERIA de admisie la fiecare orificiu de admisie , alea au un guler care poate fi putin ciupit sau pus rau, am luat GALERIA jos cand am schimbat bujiile , findca astia au facut un motor fff bun dar ffff greu accesibil o operatie care la majoritatea masinilor dureaza cam 15-20 minute la asta dureaza cam 2 ore ,mai ales cand nu cunosti , ex, subsemnatul Am vorbit de aer fals, ei bine , teoretic este cam asa: circuitul de admisie la motoarele diesel trebuie sa fie perfect etans, demult se foloseau tot felul de coliere la imbinari, astazi se pare ca au inventat tehnologia asta de garnituri siliconate care etanseaza bine, zic eu , dar probabil nu suficient( parerea strict a mea) Nu iti contrazic teoria , iti explic ce am patit eu si asta s-a dovedit a fi problema, am schimbat radiatorul de la intercoole si gata s-a rezolvat, ala era gaurit de vre-un fier de prin santier .
-
Am avut un KIA Konkistador cu probleme la turbo , adica era fisurat radiatorul dar se manifesta cu totul altfel, nu avea putere deloc , deabia pornea din loc, si atinge maximum 60 km/h!
-
Eu ma gandeam la setul de garnituri pe care le are orice motor cu injectie tip rampa comuna, poate fii la ele?? Nu de alta , dar nu prea am timp sa stau sa desfac chestii , inainte de a desface vreau opini probabil cineva a patit-o identic. Cand am schimbat bujiile,rampa de admisie era cam imbacsita, am curatat-o aproximativ, parca functiona mai corect si motorul si fumul parca s-a redus , dar acum se pare ca reapare situatia.Am mai auzit ca tubul dintre turbo si filtru sa fie fisurat si sa intre aer fals !?!?!?!?