Jump to content

DYC88

Members
  • Posts

    1284
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

DYC88 last won the day on October 2 2016

DYC88 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    E34 525i 24V

Recent Profile Visitors

17791 profile views

DYC88's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

371

Reputation

  1. Nu este vorba de nici o victimizare, ci doar un drept la replica. Va rog sa verificati discutia avuta pe watsup; daca nu o mai aveti, va pot ajuta eu pe privat cu ea, nu doresc sa " ne spalam" rufele in public, insa cred ca era nevoie sa imi expun si eu un punct de vedere, asa cum ati procedat si dvs. Va inteleg nemultumirile , insa ma asteptat ca dupa ce am discutat ultima oara aceasta divergenta sa fie lamurita, la momentul respectiv dvs exprimandu-va in acest sens; ulterior au aparut comment-urile dvs referitoare la faptul ca nu ati fost multumit. In functie de interese, fiecare vede realitatea din punctul sau de vedere. O seara buna va doresc!
  2. Salutare tuturor, intervin si eu cu un punct de vedere dupa ceva vreme Domnul Andrei525 a fost la noi cu masina prima oara in 2018 pentru un pachet integral, totul a fost in regula si nu au existat nemultumiri din cate stiu eu; intre timp domnul a inceput sa studieze din ce in ce mai mult domeniul si in 2019 a revenit pentru acelasi pachet, a preluat masina de la noi si dupa ce a ajuns cu ea acasa "a mai inspectat putin" ( formularea dansului ) si a descoperit neajunsurile din fotografii; fiind dintr-o localitate destul de indepartata de Bucuresti, o vizita de 5 min sau deplasarea noastra pentru remedierea lor nu era posibila, fapt pentru care ne-am oferit sa executam un pachet de intretinere in valoare de 500-600 de lei fara nici un cost ( pachet intretinere = vizita de o singura zi, se curata exteriorul si se decontamineaza dupa caz, mici retusuri, se curata pielea/plasticele/interiorul de praf, reaplicare tratament hidrofob pe parbriz etc ). La momentul respectiv dansul a fost de acord si chiar am mai discutat referitor la sfaturi despre abordarea unor probleme aparute intre timp, masini de polish etc. In primavara 2020 ( la aproape un an de cand am facut pachetul de detailing ) am fost contactati pentru un "refresh" al masinii, oferindu-ne sa efectuam asa cum promisesem pachetul de intretinere, insa in cursul anului care trecuse masina capatase zgarieturi superficiale si diverse "probleme" de la pasari si ar fi necesitat polisata / reaplicare protectie etc. Dorinta domnului era sa efectuam intreg pachetul de detailing gratuit la un an de zile dupa ultma vizita si nu pachetul de intretinere; ne-am oferit sa facem o reducere echivalenta cu valorea pachetului de intretinere insa dansul a dorit restituirea valorii acestuia pentru ca nu doreste sa beneficieze de el sau de reducere. ( fapt care s-a si intamplat, am restituit contravalorea pachetului de intretinere ). Consideram abrodarea si metodele prin care s-a dorit "rezolvarea problemei" complet ne-echitabile raportat la neajunsurile serviciului prestat; nu suntem si nici nu vom pretinde vreodata ca suntem perfecti, insa de fiecare data am reusit sa remediem toate problemele sesizate de clientii nostrii, cu exceptia cazului de fata. Va doresc mult succes domnule @andrei525 pe calea detailing-ului, am vazut ca doriti sa va implicati din ce in ce mai mult in acest domeniu si sper sa ajungeti la nivelul de satisfactie al clientilor pe care noi se pare ca nu am reusit in cazul de fata. Referitor la afirmatia domnului "marss" " ceea ce la dyc s a transformat intr o afacere si nu stii pe mana cui iti cade masina" , va asigur ca nu stiti felul in care am format echipa si cata munca se afla in spate; eu si sotia mea suntem acolo in permanenta lucrand cot la cot cu colegii nostrii cu ajutorul carora am reusit sa formam o echipa in decursul celor peste 5 ani de activitate. Consider o lipsa de respect sa insinuati ca "nu stiti pe mana cui" ajunge masina atat timp cat nu ati fost clientul nostru sau nu ati avut vreo problema in acest sens; indiferent cine lucreaza la masina, raspunderea este a mea sau a noastra ca si firma, nu exista "a stricat baiatul". Nu stiu cat de familiarizati sunteti cu astfel de servicii, insa un pachet complet implica peste 100h de manopera, astfel de lucrari putand fi realizate la cele mai inalte stndarde doar lucrand intr-o echipa in care fiecare isi are propriul rol, nu cred ca la dealer cand mergeti doriti sa va spele/repare/faca cafeaua etc "patronul" , nici o activitate nu poate functiona si nu se poate dezvolta in acest mod. @ACE: Referitor la costurile "ridicate" pentru care te injura lumea, fiecare isi construieste pachetele de servicii asa cum considera ca este mai bine pentru el sau pentru targetul sau de clienti; cine a fost cu adevarat interesat de ceea ce contin pachetele noastre a putut vedea ca ele includ mai multe servicii tocmai pentru a nu se ajunge la "compromisuri" pentru a se obtine costuri mai mici ( spre exemplu la exterior pachetul de "polish" include pe langa corectia lacului corectii cu vopsea la culoare, lustruire tot ce inseamna elemente exterioare cromate , polisare trim-uri, lampi spate, lac faruri, demontarea de pe masina si curatarea jantelor, protectie ceramica caroserie + jante ). Cu stima, Dan Diculescu Administrator DYC GARAGE DETAILING Problemele reclamate, am verificat cand inca nu se uscasera zonele respective, greseala mea; nu le pot uploada direct pe forum https://ibb.co/XStKWFy - poza 1 https://ibb.co/3M44xBF - poza 2 https://ibb.co/BNTHfcM - poza 3
  3. Te pot ajuta eu cu tot pachetul daca nu ai rezolvat intre timp insa trebuie tinut cont de starea masinii/nr de km; in general dupa 10-15.000km rulati in regim extraurban partea frontala capata suficiente ciobituri incat sa nu mai fie justificata aplicarea foliei fara revopsirea elementelor in prealabil; noi facem mici corectii/punctari cu vopsea inante de infoliere insa situatia difera de la caz la caz. Pentru mai multe detalii as prefera MP, nu vreau sa se considere reclama. PS: o folie de calitate ( poliuretan cu strat "self healing" ) nu trebuie schimbata anual, nu se matuieste/sableaza asa repede; avem folii montate pe caroserie si faruri de peste 100.000km/3-4ani si sunt inca ok, nu necesita inlocuire.
  4. Imi dau si eu cu parerea referitor la protectiile "ceramice sau nu" ; din punctul meu de vedere, nici una nu face minuni cu privire la zgarieturi, o intretinere corecta este cheia succesului indiferent de protectia aleasa; marea problema a ceramicelor este contaminarea suprafetei din cauza unei curatari incorecte ( doar prin spuma "Activa" si jet de apa nu se curata corect decat daca se face spalarea la cateva zile, murdaria necuratata rapid se indeparteaza doar cu sampon si burete/manusa de microfibra, decontaminare chimica/mecanica etc) ; Din punct de vedere al rezistentei "chimice", la cateva ore dupa aplicare nu este afectata de nitrodiluant ( fapt testat de nenumarate ori pe capota de la masina personala unde am aplicat Nanolex Si3D HD "de test", dar se aplica si la produse similare concurente ) ; anumiti producatori prefera sa se promoveze oferind garantii foarte mari ( unii ajung si la 9 ani ) pentru protectii, dar respectand cu strictete niste pasi de intretinere care din punctul meu de vedere sunt imposibil de respectat la o masina folosita zilnic, tinuta afara, care oricum capata zgarieturi dupa prima iarna / prima dezapezire " cu maturica " sau primul vecin neatent care se freaca cu "sacosele" de caroserie ; nu contesta nimeni calitatea produselor mai scumpe, probabil sunt mai durabile decat ceea ce folosim noi la atelier ( Nanolex SI3D HD) insa preferam sa dam "o garantie de un an" la niste costuri rezonabile, decat sa fim pusi in situatia de a anula garantia extinsa din cauza intretinerii necorespunzatoare. Probabil ca timpul o sa rezolve si problema protectiilor ce rezista ani de zile, personal nu cred ca se aplica masinilor folosite in fiecare zi si cea mai buna varianta este un "refresh" anual cu 500Euro daca este cazul decat o varianta de 2000-3000E care promite ca rezista 5-7-9 ani, intr-o perioada atat de lunga este imposibil sa nu capete zgarieturi accidentale sau de la spalat. PS: domnul @andrei525 cred ca a fost la mine saptamana trecuta cu masina pentru un pachet complet de detailing dupa experienta nefericita de la Constanta, ar fi prea mare coincidenta sa fie alta persoana.
  5. "Salut ! Dadusem like paginii voastre putin mai demult (dupa ce citisem review-urile) iar acum cautam o spalatorie auto buna pe forum si am dat de un topic din 2014 in care cineva vroia sa deschida un loc de detailing profesionist...se pare ca a reusit, am ajuns tot aici . Ma bucur pentru voi ca va merge." Am primit astazi acest mesaj pe pagina de la garaj, motiv pentru care as vrea sa "resuscitez" aceasta discutie referitoare la locatiile in care se pot spala masinile in Bucuresti; nu stiu cati dintre cei de aici ne urmaresc activitatea pe farcebook, insa am reusit cel putin din punctul meu de vedere sa dezvoltam partea de detailing pana la un nivel la care inca putem oferi calitate si nu cantitate; cu toate ca noua locatie ne permite un volum mai mare de masini prefer sa ramanem o echipa restransa pentru a nu ne scapa lucrurile "din mana" mie si sotiei. ( DYC GARAGE pe fb ) Lovindu-ne foarte des de problema intretinerii curente, am inceput sa ne gandim la un concept de spalatorie care sa corespunda atat cerintelor clientilor nostrii cat si a pasionatilor ce doresc sa isi intretina masinile in mod corect. As dori cateva opinii referitoare la: 1. Concept de self wash cu rezervarea unei rampe complet echipate pentru o perioada de timp / spalarea executata de un personal bine instruit si platit / ambele variante in funtie de necesitate dar cu costuri mai mari pentru a doua varianta ( cu personal ); 2. Zona preferata 3. Cu rezervare prealabila online sau cu aplicatie / asteptat la rand 4. Ati fi dispusi sa platiti 80-100 de lei/h pentru o rampa inchisa, complet echipata si climatizata pt. curatarea in regim de self wash interior/exterior ( spalare cu sampon si bureti de microfibra, uscare cu jet de aer si prosoape de microfibra, aspirator, pensule etc. , precum si instructiuni pentru executarea corecta a tuturor operatiunilor ). 5. Ati fi dispusi sa platiti 150 de lei/h ( 1h ar trebui sa fie un timp suficient pentru spalarea exterioara si curatarea interiorului de intretinere) pentru ca toata operatiunea sa fie executata de o persoana instruita corect si care nu vaneaza "spaga" ci este remunerata suficient de bine incat sa isi dea interesul.
  6. Nu a fost o decizie usoara nici pt mine, insa prioritatile se schimba, lucrurile trebuie sa evolueze; oricum, sunt sigur ca v-a ajunge pe maini bune
  7. Masina este la vanzare, nu stiu daca am voie sa pun aici link cu anuntul de pe OLX, insa, pot pune descrierea si pretul : 10.000E Vand BMW E34 525i non-vanos ( in acte 520i non-vanos ), proprietar, se ofera fiscal , ITP valabil pana in sept 2017, achizitionat in 2011 si reconditionat OEM+ in totalitate; in ultimii 4ani masina a fost tinuta doar in garaj si a rulat foarte putin, in special la evenimente de profil auto; culoarea masinii este Pacific Blue ( Bmw individual ), rotile sunt Rondell 0058 pe 18 , in doua latimi (8.5 cu 10), cu anvelope noi pe spate ( dot 2016 ) si pe fata in stare foarte buna ( dot 2014 ); nu are rugina la sasiu, praguri, podele etc, fiind in starea originala, cu grundul de fabrica in stare excelenta. Ca si dotari masina are aer conditionat perfect functional ( retrofit ), trapa , geamuri electrice fata, alarma cu inchidere centralizata, proiectoare de ceata, conversie facelift ( capota, nari + ochelari faruri, oglinzi ) Motor M50B25 reconditionat integral in urma cu un an, de atunci a rulat ~3000km; s-au inlocuit segmentii, cuzinetii, lanturile si patinele de la distributie ( BMW OEM ) , chiulasa a fost planata, s-au refacut scaunele de la supape si s-au inlocuit simeringurile, pompa de apa, role, curele, absolut toate garniturile noi, sonda lambda noua, alternator refacut si el ( releu si rulmenti ), pompa de benzina, furtune etc; are admisie sport, evacuare fara catalizatoare si "chip tuning" cu limitare la 7200RPM ( teoretic 200cp+ ). Franele au fost "upgradate" cu discuri ventilate ATE Power Disc si etrierii aferenti ( pt motorizarea 2.5 ); Suspensie custom cu amortizoare Sachs fata-spate modificate. Caseta de directie noua ( ZF Remanufactured ) , toate bratele/bucsile/tampoane motor si cutie/flansa cardan au fost inlocuite; short-shifter de la Z3M . Faruri si lampi spate Hella OEM noi ( farurile au si folie de protectie ) si instalatie xenon pe faza scurta. Interiorul a fost si el restaurat in totalitate, scaune sport retapitate, plafon, stalpi si polita spate retapitate in "plush" negru; volan M5 + nuca schimbator retapitate ; fete de usi, consola, torpedo mare & mic facelift, cu trim-uri ; Audio: Head Unit - DVD Clarion 1DIN 5 iesiri RCA , cu iluminat portocaliu si ecran retractabil; 4 difuzoare coaxiale In Phase 75RMS ( amplificate ), 2 difuzoare Inphase coaxiale 35RMS pe bord ; subwoofer Alpine TypeR 18' 500W RMS + amplificator JBL ~700RMS. Nu doresc nici un fel de variante, schimburi sau oferte in afara de bani.
  8. Poti incerca si cu o solutie anticalcar, in genul celor pt bateriile de baie ( Sano , etc ) , dar doar dupa ce ai facut o proba pe lac intr-o zona mai ascunsa
  9. Am folosit 15W50 inainte sa desfac motorul deoarece consuma ulei, din cauza uzurilor; dupa reconditionare Motul 10w40, am facut primul schimb dupa aprox 2000km ( dupa rodaj ), nu se mai vede nici un consum de ulei pe joja. Cu ocazia asta mai fac un update cu cateva imagini de la sedinta foto pt. BMW Fest 2016: photo uploading imgurl host image image hosting 10mb limit take a screenshot Momentan masina este la caldura, de anul trecut nu a mai iesit "afara", astept sa se duca mizeria de pe strazi si poate saptamana viitoare ne vedem la intalnirea saptamanala. upload pics
  10. https://m.farcebook.com/story.php?story_fbid=950494965018992&id=856513951083761 Arunca o privire aici, nu vorbesc de polisare ci doar de curatarea depunerilor, intr.un comment o sa vezi si solutia folosita, este de la Sano
  11. Solutie anti-calcar, cea care se foloseste pe bateriile de baie
  12. Da, acum sunt multe mijloace prin care se pot informa referitor la domeniul asta si din ce in ce mai multe persoane stiu ceea ce isi doresc pt masinile lor.
  13. Doresc sa fac niste lamuriri referitoare la ceea ce implica un pachet de detailing exterior, atat ca si volum de munca cat si al costurilor deoarece sunt sigur ca unii colegi confunda "Polisul profesional" efectuat in mai toate spalatoriile auto ( cu rezultate bine-cunoscute ) cu niste servicii oferite in atelierele dedicate; va reamintesc faptul ca tocmai o lucrare executata prost de catre fostul proprietar l-a determinat pe Underground sa caute o rezolvare la defectele provocate la prima "polisare". Spalarea si uscarea inainte de corectie: TIMP : 1 - 1.5h in functie de gradul de murdarie initial - prespalare spuma dedicata PT PRESPALARE - curatare cu apa sub presiune caroserie + jante - spalare cu sampon si burete microfibra a caroseriei - spalare jante cu Full Efect si diverse perii/periute - durata intre 15 min si 60 de min , in functie de gradul de murdarie si accesul pe care il ofera janta catre partea din spate - clatire - uscare Decontaminare: TIMP - 1-3h , am avut situatii de SUV-uri care aveau tot plafonul plin de puncte de seva care au trebuit indepartate individual inainte de polisare. - Chimica - Iron Remover si Tar Remover ( solutii anti particule metalice si anti bitum ) , in general toate masinile au punctulete de bitum in partile inferiaore ale aripilor/barilor - Mecanica - Argila + Lubrifiant - degresare cu IPA **Inainte de inceperea corectie se efectueaza masuratori ale stratului de vopsea + lac cu ajutorul unui elcometru pt. a se determina grosimea acestuia, daca exista elemente revopsite sau daca sunt zone care au fost polisate foarte agresiv in trecut pt a se evita strapungerea stratului de lac.** CORECTIE LAC : TIMP 8h - 15h Abraziv ( cu masina rotativa sau orbitala ) - in functie de stare si de duritatea lacului, pe fiecare sectiune a unui element ( in general o usa spre exemplu se imparte in 3-4 sectiuni ) se poate face de la o singura trecere pt corectie ( o trecere inseamna aplicarea pastei de polish si "lucrarea acesteia" pana devine translucida si aproape uscata , aprox 3 min , apoi pasta de polisat se sterge si se inspecteaza rezultatul ) pana la 5 treceri pe lacurile dure si zgariate mai profund ( toate modelele BMW din ultimii 8-10 ani vin cu niste lacuri foarte dure ). Finisare sau anti-holograme ( in general cu masina orbitala, in anumite zone cu rotativa ) - la finisare se executa in general o singura trecere pe sectiune, ~ 3-4 min Impartita pe sectiuni pt corectie, o berlina are aproximativ 30 de sectiuni ( capota 6, o usa 4, o bara 2 , o aripa 3 etc.. ) In pachetul exterior este inclusa si corectia lacului de pe faruri ( fara indepartarea lacului) si a lampilor spate. Curatare si lustruire ornamente exterioare - TIMP - 1 - 2 h -curatare tips-uri evacuare ( de la smirghel p2000-p3000 pana la Autosol si Mirror finish ) in functie de situatie -lustruire ornamente cromate geamuri - curatare detaliata a siglelor exterioare si a ornamentelor ( gen sigla X5, 4.0D etc.. ) Spalare dupa polisare pt indepartarea tuturor urmelor si a prafului rezultat in urma polisarii: - TIMP - 1h - spuma pt prespalare - clatire cu APA CALDA sub presiune - spalare cu sampon + burete microfibra - clatire - uscare cu jet de aer + microfibre Coating-uri si dressing-uri: 2.5 - 3h - pt coating-ul de caroserie ( 1K Nano Koch Chemie ) caroseria este degresata din nou cu un Panel Wipe ( degresant profesional pt vopsitorie ) pt a se asigura ca lacul nu mai are nici o urma de grasime - aplicare coating caroserie: se aplica, cu masina de polisat orbitala si pad de finish asemeni unui glaze, apoi se da buffindg ( cate 1 element pe rand ); la aplicare este obligatoie purtarea unei masti de protectie impotriva vaporilor - aplicare coating jante - aplicare dressing cauciucuri - aplicare plastic restorer pe elementele exterioare care sunt albite / imbatranite si necesita "reimprospatare" Trebuie tinut cont si de faptul ca aproape toate operatiunile descrise se realizeaza folosind un proiector led de 50W cu lupa, a carui lumina se oglindeste din caroserie in ochi, iar o masina de polisat nu este tocmai usoara sau usor de manevrat. Referior la materialele folosite, trebuie tinut cont de urmatoarele aspecte: - pad-uri de polisat ( aprox 2 bc pt corectia unei caroserii ) ~ 70-100 de lei - pasta de polisat, coating-uri, dressing-uri ~ 150 de lei - curent + apa + chirie 2-3 zile ( 2 zile un seria 3, 3 zile un 7 sau X5 ) ~ 200 de lei La acestea, facand un rezumat , se adauga 20-30 de ore de munca calificata (zic eu) + aparatura folosita de peste 1000E. Am facut acest "desfasurator" pt. acele persoane care nu cunosc ce implica un astfel de proces cu speranta ca pe viitor or sa inteleaga de ce apar niste diferente asa mari de costuri fata de o "polisare". Atasez si o scurta filmare alaturi de un link catre albumul foto cu masina colegului, cu rugamintea ca daca vreun admin o sa considere ca fac reclama sa stearga doar link-ul, nu toata postarea, consider ca este utila. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/videos/1043054562429698/ - in comment este si filmarea "inainte" https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/photos/?tab=album&album_id=1046607085407779
  14. Si daca se potriveste, te sfatuiesc sa nu folossesti chiulasa de 2.8 pt proiect turbo, au prostul obicei sa crape si fara turbo pus; chiulasa de 2.5 non-vanos este folossita de toata lumea in proiecte de genul asta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.