Jump to content

JuiCe

Members
  • Posts

    344
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.freetuningfiles.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zalau

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 320D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

JuiCe's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

41

Reputation

  1. Eu de la suporti am avut chestia asta, dar dupa schimbare nu au mai fost probleme
  2. 2.0 136 era vorba despre e46 Intr-adevar moorul de 136 e fiabil, si cu un soft se misca bine.
  3. Nu am stat sa citesc topic cu topic si nici startul nu l-am mestecat prea bine, insa e aiurea sa comparil motorul 136 cp cu pompa rotativa vs 530d commom rail, si sa faci comparatii kg pe cal putere. Detin modelul 136 cp, e fiabil, e okei, dar un CR e din alt univers, plus ca banii aia ce i-ai da pe impozitul 530d, se duc in cheltuieli pe 320d, gen ambreiaj , volanta slaba, cate-un arbore rupt daca pica pe tine ghinionul, pompa vp44 cu probleme celebre, si tot asa. 3.0d is construite mult mai puternic, plus ca satisfactia puterii merita impozitul ala doar.
  4. Nu cred nici eu ca e ceva grav, trepideaza undeva ceva plastic/subur/teava
  5. E doar de protectie ca nu intra praf pe acel filtru mic
  6. In poza am incercuit portiunea filtrului. Acolo e de fapt un capacel care se da jos cu o surubelnita, pe urma o sa vezi filtrul. Incearca sa nu rupi acel capacel, e sensibil oricum.
  7. Cat despre EGR nu te ingrijora, scoate vacuumul din el, dar asigura-te ca e complet inchis si nu are scapari ale gazelor de evacuare spre admisie.
  8. Deocamdata nu ma incurca dar am progresat bine cu, eliminat ambele catalizatoare , toba, tevi EGR, racitor egr, blocat traseu apa, eliminat plastice motor, o sa-mi mai amintesc pe parcurs Si pot sa pariez ca problemele cele mai dese apar la cei care le pastreaza stock pe toate Nu mai zic de consum sub 5% si soft la ~165 cp. Ca si update, am pus tampoane motor/cutie/volanta/ambreiaj noi, zero vibratii, totu e smooth, parca e noua.
  9. Injectorul cu fir clar nu-ti merge(partea electronica), desi nu cred sa fie de-acolo zgomotul. Masina iti merge acum un open-loop din closed-loop mode. Oricum nu cred ca e ceva din motor, undeva, ceva iti vibreaza, precum imi atingea mie toba care era rupta putin.
  10. Faci cum am facut eu, blochezi EGR de tot si anulezi racitor EGR + circuit apa, blochezi cele 2 furtune cu dopuri si coliere, zero probleme.
  11. Exact, asta s-ar putea sa fie problema, ramane EGR deschis, nu etanseaza bine iar motorul se gatuie, insa dupa masa de aer pe care o vad, EGR nici nu ar functiona, ceea ce e in regula.
  12. Nu nu , ma refeream ca nu e problema aerisitul, ca au facut-o cum trebuie.
  13. Aiurea chestie, ca i-am sunat iar, au zis ca nu mai au ce sa faca, asa e normal sa fie acum si nu are rost sa desfaca. Posibil sa fie in alta parte? Gen cilindru receptor ambreiaj. De aerisit nu ma gandesc, daca nu aeriseau se intampla fix invers, nu mai aveam pedala, similar ca la frana, si tot mergea pana jos fara vreun efect.
  14. Am gasit o chestie despre ambreiajele self-clutch adjustment, se pare ca-s diferite fatza de ce se punea pana acum pe bmw. ------ In theory, the SAC pressure plate is a noble idea for those that do not have experience driving a manual transmission. The mechanism tries to maintain the same clutch pedal engagement height at all times while compensating for clutch disc wear. For those that have manual transmission experience, it causes frustration as it compromises true clutch engagement and feel. Another downside of the SAC system is that it does not allow for full clamping force especially when the disc starts to wear from stock thickness. Copied from Rogue website ------ Din ce pot traduce e faptul ca nu te lasa sa aplici pedala pana-n capat, mai ales cat e noul ambreiajul, gen protectie la rodaj. Am mai intrebat cativa mecanici specializati pe bmw, si ziceau ca e o inventie noua iarasi de la bmw, si asa se comporta ciudat o perioada ambreiajul, pe forumuri din uk am intalnit destui cu "problema" asta si ziceau ca urasc "inventiile" astea noi facute pentru oameni ce nu-s obisnuiti cu o cutie manuala.
  15. Am vorbit cu baietii de la service de ceva ore si mi-au zis ca posibil sa mai trebuiasca aerisit, mi s-a spart la prima aerisire conducta de la ambreiaj, au schimbat-o, si au aerisit iar, dar probabil ca mai trebuia. Cat despre montat au zis ca e totul in regula si fara probleme.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.