Jump to content

CRISTIAN

Members
  • Posts

    195
  • Joined

  • Last visited

CRISTIAN's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. CRISTIAN

    e90 M3

    ce misto e M3-iiiuu asta :blink: nu-mi vine sa cred cat de agresiv arata... Acum intr-o piata plina de rally-cars-uri... in sfarsit M3-ul ar shoca din nou piata asa cum a shocat-o cu M3-ul in '94... cand toata piata facea numai "barci" si "trotinete"... Acum ar rupe oferta de rally-cars-uri in doua... cu un bolid de autobahn pregatit oricand sa atace orice circuit de viteza. dar tare mi-e ca asta e doar un prototip ? oricum daca iese asa va fi kriminal :) Cat despre motor-ul lui E90 M3... va fi un V8 de 4000cmc de 415hp derivat din noul V10 de 5000cmc folosit pe M5 E60 !!! deci nu este derivat din V8-ul de pe M5-ul E39 vechi... lungimea cursei bielei este ca la noul E60... acelasi vibrochen dar scurtat pentru 8 biele... au eliminat 2 cilindri din 10... dar tehnic este alt motor, alt bloc. M3-ul va ramane M3... si M4 nu va exista... a fost o incercare... dar se pare ca nu le-a placut raspunsul pietei si au renuntat.
  2. Din experienta... pozele facute la asfintit... SAU mai ales la rasarit... ies cele mai conturate cu un contrast si culoare perfecta... cand bate soarele prea tare... culorile se spalacesc... mai ales a ta ar fi iesit prea albita... ai sa vezi... pozele care le-ai facut acum mi se pare f. reusite... mai ales la jante metalul a iesit super bine... in soare jantele ies palide rau... :blink: si apropo... ca mi-am facut si io ceva poze noi :) http://www.kattara.ro/M3%20Cabrio%20HARD-TOP/
  3. da, cu E30... intr-devar dar au fost doar ceva ocazional in timp ce avea concursuri de pista in permanenta... la raliu nu se mai intoarce. un motor de 2 litri... nu poate fi de calitate ori cat ti-ai dori... din d.p.d.v al tehnologiei utilizate este rudimentar... 4 pistoane? 6000rpm ? acum bmw lucreaza sa stabilizeze productia de v8-uri si v10-uri cu peste 8000rpm... cum sa se mai intoarca la 4 pistoane? astea le construieste doar asa de duzina pentru seria 1 si altele...
  4. cred ca aberezi grav... om fi noi europeni si nu stim ce masini ieftine sunt prin Australia... dar cand s-o fabrica masina de 10mii la care faci tuning de 3mii... si sa aiba 343hp... de ce nu le exporta in europa daca-s asa bune ? 13mii AUD mai inseamna doar 7.000 euro !!! bai frate tu iti dai seama ce vorbesti ??? aberatie totala. ce masina e asta de 10mii Nissan si mai cum ? ce motor are de 1400cmc ? nici macar Subaru care costa parca 25mii aud p'acolo totusi cu un tuning de kkt de 3mii nu face M3-ul... Fara tuning de 10 mii ... nu face nimic M3-ul dupa 120Km/h. daca n-aveti M3-uri sa le testati... asta e alta treaba... dar va face de rusine cu toate japonezele voastre ieftine.
  5. Australian Man... de unde pana unde 850hp si 12,29s pe 400hp?... In topic-ul despre Viteza maxima atinsa... la un moment dat ai scris urmatoarele: so... 280kw la roti nu inseamna mai mult de 450hp la volanta... de unde 850hp ? iar 12,9 cum s-a transformat in 12,29 ? nu stiu de ce-ai vrut cu orice pret sa te incurci in cifre p'aici... dar mie initial mi-ai parut simpatic cu masinuta ta tunata... si kiar inclinam sa te cred cu ce tot spuneai despre 287km/h prin GPS... :) din pacate mister... intr-un final... trebuie sa spun si eu ca marmota invelea ciocolata in staniol... si nu mai cred nimic din ce spui sau vei spune... if you know what I mean... mai cred ca esti un pusti... pune si tu o poza cu tine si masina ta bengoasa facandu-ne cu mana la Bmw Club... :blink:
  6. Un E46 M3 cu 12.000 $ in bot... face 450hp lejer... da kiar... de unde ai scos 120mii ? :blink: la 120mii iti garantez ca iese masina de 8s pe 400m... totusi... sunt o suta de miiiii
  7. daca nu te tine buzunaru sa prepari kiar M3-ul... asta e problema ta. BMW nu va scadea calitatea ca sa-ti ofere tie un jaf de motor de 2000cmc cu turbo ieftin usor de modificat. Daca iti cumperi BMW... vrei calitate. punct. Apoi daca vrei tuning... e perfect OK ! atunci aplica-l la ceva tot de calitate. punct. Rezultat... nu are nevoie BMW de nimica din ce spui tu... ci romanii au nevoie de bani in buzunar ca sa-si tuneze M3-urile... asta e realitatea... nu incerca sa gasesti solutii la BMW in buzunar si sa te minti singur ca n-are BMW masina potrivita... Uita-te in vest... nimeni nu se plange de ce spui tu... cine are nevoie de un BMW sportiv rally-car ??? :blink: n-ar cumpara-o nimeni frate... e un NON-SENS... nu reprezinta spiritul marcii... ce naiba nu intelegi... BMW-ul nu e, nu a fost si nu va fi niciodata rally-car. So... cine vrea intr-devar performanta din tuning... tuneaza M3-ul sau M5-ul... deci are ce face...
  8. e bine ca ai LSD... foarte rar pe automatice un LSD... e o piesa super buna... mai ales ca ursuleturile nu au avut ASC... LSD-ul e super pentru ele. dar ce se intampla la tine n-are legutura cu LSD-ul... Ce era ceva balta de 10cm pe jos? zapada groasa ? mai mult ca sigur convergenta rotilor din spate e gresita... foarte deschise.... Ursuletul trebe sa mearga cu rotile inchise pentru ca e usoara de spate si derapeaza imediat... verific-o... si spune-ne ce-ai gasit... parerea mea ca trebuie sa ai cel putin 1,7 convergenta inchis pe fiecare roata... vezi ce gasesti...
  9. exact... cadere 1.5 grade = cracanata... :)
  10. imi pare rau dar nu este asa... si scriu din experienta. nu este nevoie sa mergi cu o roata in aer ca sa intre LSD-ul. El intra imediat cum simte ca roata din exterior se invarte prea repede decat cea din interior... ceea ce inseamna ca roata din interior merge la sub 25% din capacitatea sa de rotatie... si asta se intampla extrem de des... cand iei un viraj banal cu 80Km/h se intampla sa intre LSD-ul... Fara LSD masina BMW se va ridica de fund in sus si se duce in exterior si se amplifica deraparea... mai mult... masina face ca o barca cand mergi pe viraje stanga dreapta repetate chiar la viteze mici gen serpentine de munte... din cauza ca nu ai tractiune suficienta pe roata din interior... poate ai vreo 5%... Cand instalezi LSD-ul vei fi uimit... masina si in viraje simple luate cu 60-80Km/h este cu totul alta... ESTE TARE. La viteze mari de 160Km/h in viraje lejere... largi... vei fi absolut SOCAT de avantaje... se lipeste spatele masinii de asfalt... si nu mai permite sa se miste ca o barca... Inventia autoblocantului mecanic pentru tractiunea spate n-a fost aruncata nici macar in zilele noastre cand electronica (ASC-ul) a preluat toate masinile de serie. M3-ul E46 are tot diferential mecanic autoblocant in ziua de azi... singurul care face treaba buna.
  11. Un "aotoblocant" se numeste asa de ce... pentru ca d.p.d.v. mecanic... se blocheaza roata din exteriorul virajului... sau roata care derapeaza in gol. Unitatea LSD contine 2 discuri de ambreiaj... acestea incep sa se apropie si franeaza roata care da in gol... atunci automat si natural roata din interior incepe sa se invarte si dansa... pentru ca asta e principiul unui diferential. Daca n-ar avea autoblocant... o roata da in gol si cealalta sta pe loc... autoblocantul franeaza roata care da in gol... astfel incepe sa se miste si cealalta. acum despre procente... un procent folosit cu succes pe masinile BMW de strada este 25%... adica franeaza roata din exterior atat cat sa transfere 25% cuplu pentru roata din interiorul virajului care altfel s-ar invarti doar din inertie ca o mortaciune... fara sa traga... in curse sunt folosite pana la 45% LSD pe puntea spate... in rare cazuri se foloseste chiar si 60% dar niciodata mai mult... dar se poate rupe planetara in primul viraj de 90 de grade. Iar la 60% LSD trage de rupe roata din interior... fara planetare de curse nu rezista nimic. cat despre 100% este kiar aiurea... non sens... nu exista... e ca si cum ai avea rotile legate cu o bara... nu mai ai nevoie de diferential. eu am 25% si sunt foarte multumit. am vrut sa incerc 45% dar costa vreo 600 euro si nu prea am viraje unde sa-l folosesc asa ca am lasat-o mai moale... cat despre comportamentul subviratoriu al unui LSD... ideea este ca instalezi o astfel de piesa pe o masina ce totusi o setezi sport... nu pe un seria 5 diesel sau un 318 usor de bot... Deci se regleaza geometria puntii fata cu o cadere de peste 1,5 pe fiecare roata. Multe bmw-uri mai ales E30 325 vin deja setate asa si daca au suspensie eventual m tehnic e kiar perfect. Astfel nu exista nici o subvirare... decat senzatii tari... si dispare supravirarea bmw-ului clasic. Masina rupe asfaltul si fiecare viraj il poti lua cu mult mai multi kilometri in plus... cel putin 25Km/h in plus.
  12. Bridgestone Potenza S-03... cele mai capabile anvelope supersport... eu folosesc 255/40R17. si acum de ce... am avut anterior Toyo Proxes ZR sport si astea... in virajul de la alba iulia... are doua sicane de 90 de grade dar lungi :blink: cine-l stie din bucuresti... la 90km/h Toyo Sport incepeau sa genereze o mica vibratie in sasiu... la mijlocul virajului se auzea mai degraba o frecare si o vibratie intre cauciuc si asfalt urmata chiar de un fel de topaiala... in loc sa scartzie... Cu chin reuseam sa ies din viraj cu 80km/h... o data mi-a fugit chiar si fata haraind... lucru foarte rar pentru un M3. cu Bridgestone Potenza S-03... in primul rand la 90Km/h masina e lipita fara zgomot de la inceput pana la sfarsit... incercand 95Km/h incepe un mic scartzait pe spate... dar placut... la 100Km/h deja se aude tare dar efectul de derapaj controlat este simtitor controlabil si nu ingrozitor ca pierzi masina... masina incepe sa scartzaie dar nu sa vibreze... si se taraste lipit in viraj... intr-un final am iesit si cu 100Km/h din viraj... Cu Michellin Pilot Sport... un prieten le-a incercat tot cu un M3... virajul pe uscat din alba iulia l-a reusit cam la fel ca Bridgestone-urile mele... cu diferenta ca incep sa scartzaie ceva mai devreme dar nici nu erau noi noute ca ale mele. Insa pe vreme de ploaie... Michellin Sport au ratat totul... nimic nu ii mai iese cu ele... derapeaza constant. Insa Bridgestone Potenza S-03 are silicat in cauciuc... un element chimic revolutionar care in contact cu apa genereaza cauciucului o aderenta sporita... Acum au aparut si Michellin Sport P2 am inteles tot cu silicat... dar NOPE... tot bridgestone este rege pe ploaie si pe uscat in sport.
  13. intr-adevar arata misto cu jante argintii. poate e ciudat sau prea racing cu jante albe... cat despre bandourile negre pe masina alba... sa stii ca merita... este o exceptie de la regula... pe alb merita bandouri negre... creaza un contrast f. misto supersportiv. Pe alte culori inchise insa din contra... merg la aceeasi culoare mult mai bine.
  14. M3-ul E36 are 280Km/h pe bord... doar E46 M3 are 300Km/h pe bord... E46 330 are 240km/h pe bord... si inca o linie dupa... fara sa scrie viteza... PS. si mie M3-ul ala mi se pare ca accelereaza super incet spre 250Km/h... posibil vreo problema ceva... nu stiu...
  15. cred ca e super smekera :blink: poate incerci si ceva jante albe?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.