Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Edi91

Members
  • Posts

    298
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Edi91 last won the day on September 15 2024

Edi91 had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București

Previous Fields

  • Masina
    540i xDrive

Recent Profile Visitors

10225 profile views

Edi91's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

158

Reputation

  1. @Myx multumesc! Toba finala e Remus, e gandita pentru difuzorul original de M550i. Tipsurile sunt de 102. Nu se vede exact din cauza unghiului pozelor, dar se incadreaza perfect in decupatura difuzorului. https://remus.eu/en/car/axle-back-sport-exhaust-bmw-5-g30-g31-incl-ec-homologation-088017-1500 Vezi ex:
  2. Nu poate sa surprinda camera realitatea. E HA-OS in realitate. Stiam c-o sa arate bine, dar nu atat de bine ODO
  3. done. Michelin PS4s 245/35/20 + 285/30/20
  4. Cam asa o sa arate, in caz ca sunteti curiosi. Mai e pana la primavara Doar ca asta are 275 pe spate.
  5. @edit Jantele care sunt acum pe masina sunt 9" fata si 10" spate; 245/40/19 + 275/35/19. 285 sta pe janta 10.5" aproximativ la fel cum sta 275 pe 10" acum M5 F90 are 285 pe spate pe janta 10.5". Setupul e gandit si calculat, nu am luat random un set de jante.
  6. Cum am promis pe pagina anterioara... Au venit si jantele Wheelforce. 20x9 ET28 față, 20x10.5 ET42 spate. Voi merge cel mai probabil pe anvelope Michelin PS4s, 245/35/20 față si 285/30/20 spate
  7. @quze am o problema, stiu :)))
  8. ODO: 61.414 km Am mai bifat o revizie la 60.550 km Bonus, au aparut foliile ceramice pe toate geamurile. 50% pe spate si complet transparente pe geamurile din fata si trapa. Masina a beneficiat si de un detailing la interior si un quick detail la exterior, aka o intretinere a tratamentului ceramic. Enjoy
  9. @RedCap merg mult in exterior, am media in jur de 12.3-12.5 daca imi amintesc bine Imi pare rau ca n-am apucat sa dau o apa pe ea, dar aia e acum
  10. @Eco89909192 a ta fiind LCI cu iD7, o fi alta procedura? Nu stiu, doar ma gandesc. Eu am codat cu Bimmerlink modulele scaunelor fata si a mers. Mersi Baga mare, merita! Pe comfort e stock-ish Fara drone pe autostrada, foarte misto Remus-ul. Cere bâte, ii place :)) Se misca foarte bine si in configuratie stock, am fost placut surprins cand am condus-o prima data.
  11. @Eco89909192 multumesc! Codul panoului de butoane e 61316826758. E reper de G38 (G30 long de China). Din pacate nu stiu codurile elementelor ceramice, eu le-am luat pe toate la pachet de la cineva care si-a vandut masina cu cele normale. @raduron10 eeexact. Am preferat sa merg pe ceva testat de care stiam ca suna bine. @sskkaa danke
  12. N-am scris nimic de mentenanta, sa nu credeti ca am neglijat-o Am facut pana la momentul actual 3 schimburi de ulei / filtre, la 34.400km, 43.240km si 51.640km. La 46.750km am schimbat bujiile, am mers pe NGK 94201. La 56.600km am schimbat placutele de frana fata-spate, am pus furtunase de frana metalice (HEL) si tampoane Powerflex la toba finala. Am mers pe placute de frana originale. La 57.300km, odata cu arcurile H&R am montat si flanse noi, originale, fata-spate. Cand va veni timpul pentru discuri noi, sunt tentat ori sa pun discuri de G20 M-Performance pe dimensiunile mele stock (374mm fata, 345mm spate) ori sa fac upgrade la kitul de franare M-Performance de G30 (395mm fata, 370mm spate). Ramane de vazut In viitorul apropiat urmeaza sa schimb uleiul in diferentiale si cutia de transfer. La cutia de viteze inca sunt in dubii daca sa fac revizia la 60 sau 80k. Masina fiind modificata, tind sa o fac mai devreme. Bag si 2 sound check-uri
  13. @WIN60 fac tot posibilul sa parchez undeva mai izolat, nu ma deranjeaza sa merg 500m pe jos pana unde am nevoie sa ajung. Ma descurc
  14. @raduron10 @WIN60 va multumesc! Fiind obisnuit cu masini joase, G30-ul mi s-a parut de la inceput foarte inalt. Am zis ca nu ma ating, insa n-am avut abtinere si am montat un set de arcuri H&R. Spre surprinderea mea, nu am pierdut foarte mult din confort. E pe Comfort cam cum era pe Sport cu arcurile originale, aprox. Nu mi-au placut de la bun inceput trimurile interioare Piano Black si am cautat sa le schimb. Nu credeam ca o sa pun vreodata in viata asta, de bunavoie, lemn in masina, but here we are Am gasit, cumparat si montat un set de trimuri de G30 LCI, mai exact trimuri Fine Wood open-pored Ash Grain (sau ceva de genul). Am luat si alt panou de butoane pentru memoriile scaunului de la sofer si in felul acesta am bifat optiunea "gentleman switch". Cam asta a fost. Pe masura ce mai fac ceva voi updata aici. Daca intereseaza pe cineva, trimurile Piano Black sunt de vanzare Alte planuri? Cred ca anul viitor voi face pasul la jante pe 20". Cel mai probabil voi merge pe jante Wheelforce HE.1-FF ODO la momentul actual: 58.248km
  15. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.