Jump to content

Edi91

Members
  • Posts

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Edi91 last won the day on September 15

Edi91 had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București

Previous Fields

  • Masina
    540i xDrive

Recent Profile Visitors

10042 profile views

Edi91's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

146

Reputation

  1. @quze am o problema, stiu :)))
  2. ODO: 61.414 km Am mai bifat o revizie la 60.550 km Bonus, au aparut foliile ceramice pe toate geamurile. 50% pe spate si complet transparente pe geamurile din fata si trapa. Masina a beneficiat si de un detailing la interior si un quick detail la exterior, aka o intretinere a tratamentului ceramic. Enjoy
  3. @RedCap merg mult in exterior, am media in jur de 12.3-12.5 daca imi amintesc bine Imi pare rau ca n-am apucat sa dau o apa pe ea, dar aia e acum
  4. @Eco89909192 a ta fiind LCI cu iD7, o fi alta procedura? Nu stiu, doar ma gandesc. Eu am codat cu Bimmerlink modulele scaunelor fata si a mers. Mersi Baga mare, merita! Pe comfort e stock-ish Fara drone pe autostrada, foarte misto Remus-ul. Cere bâte, ii place :)) Se misca foarte bine si in configuratie stock, am fost placut surprins cand am condus-o prima data.
  5. @Eco89909192 multumesc! Codul panoului de butoane e 61316826758. E reper de G38 (G30 long de China). Din pacate nu stiu codurile elementelor ceramice, eu le-am luat pe toate la pachet de la cineva care si-a vandut masina cu cele normale. @raduron10 eeexact. Am preferat sa merg pe ceva testat de care stiam ca suna bine. @sskkaa danke
  6. N-am scris nimic de mentenanta, sa nu credeti ca am neglijat-o Am facut pana la momentul actual 3 schimburi de ulei / filtre, la 34.400km, 43.240km si 51.640km. La 46.750km am schimbat bujiile, am mers pe NGK 94201. La 56.600km am schimbat placutele de frana fata-spate, am pus furtunase de frana metalice (HEL) si tampoane Powerflex la toba finala. Am mers pe placute de frana originale. La 57.300km, odata cu arcurile H&R am montat si flanse noi, originale, fata-spate. Cand va veni timpul pentru discuri noi, sunt tentat ori sa pun discuri de G20 M-Performance pe dimensiunile mele stock (374mm fata, 345mm spate) ori sa fac upgrade la kitul de franare M-Performance de G30 (395mm fata, 370mm spate). Ramane de vazut In viitorul apropiat urmeaza sa schimb uleiul in diferentiale si cutia de transfer. La cutia de viteze inca sunt in dubii daca sa fac revizia la 60 sau 80k. Masina fiind modificata, tind sa o fac mai devreme. Bag si 2 sound check-uri
  7. @WIN60 fac tot posibilul sa parchez undeva mai izolat, nu ma deranjeaza sa merg 500m pe jos pana unde am nevoie sa ajung. Ma descurc
  8. @raduron10 @WIN60 va multumesc! Fiind obisnuit cu masini joase, G30-ul mi s-a parut de la inceput foarte inalt. Am zis ca nu ma ating, insa n-am avut abtinere si am montat un set de arcuri H&R. Spre surprinderea mea, nu am pierdut foarte mult din confort. E pe Comfort cam cum era pe Sport cu arcurile originale, aprox. Nu mi-au placut de la bun inceput trimurile interioare Piano Black si am cautat sa le schimb. Nu credeam ca o sa pun vreodata in viata asta, de bunavoie, lemn in masina, but here we are Am gasit, cumparat si montat un set de trimuri de G30 LCI, mai exact trimuri Fine Wood open-pored Ash Grain (sau ceva de genul). Am luat si alt panou de butoane pentru memoriile scaunului de la sofer si in felul acesta am bifat optiunea "gentleman switch". Cam asta a fost. Pe masura ce mai fac ceva voi updata aici. Daca intereseaza pe cineva, trimurile Piano Black sunt de vanzare Alte planuri? Cred ca anul viitor voi face pasul la jante pe 20". Cel mai probabil voi merge pe jante Wheelforce HE.1-FF ODO la momentul actual: 58.248km
  9. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
  10. @mada_linn multumesc! Nu as putea sa zic ce putere are acum pentru ca nu am mers la dyno. MHD zice "up to 500hp 720nm" pentru setup-ul acesta, insa pe benzina noastra de 100 e mai jos, probabil ~450. Jonglez cu ideea de a da o tura pana la Kotte Performance in Germania pentru turbo hibrid si soft, dar nu sunt hotarat. E timp La inceputul verii 2023 am mers la o intretinere a tratamentului ceramic. A aparut in peisaj un eleron M-Performance style, care cel mai probabil nu e pe gustul tuturor. Initial si mie mi s-a parut too much, dar m-am obisnuit cu el si acum imi place Am colantat cromul de pe manere negru lucios. Acum incepe partea de retrofit-uri Am mers cu 540i-ul unui prieten care avea optiunea de ceramic controls si mi-a placut, asa ca m-am apucat sa caut. A mea neavand clima pentru locurile din spate a venit cu climatronicul monocrom. Stiam ca cel color cu touch e plug&play asa ca am inceput sa caut. Am luat un modul de G11, l-am facut puzzle si l-am montat. All good Difera spatele si trebuie schimbata carcasa cu cea de pe clima de G30. A urmat schimbatorul + controller-ul iDrive ceramic
  11. A urmat o corectie a vopselei + aplicarea unui tratament ceramic, detailing la interior si la motor. De Black Friday masina a beneficiat de un stage 1 de la MHD pentru motor si un stage 3 de la XHP pentru cutia de viteze. In primavara am cautat sa iau un set de jante pentru vara. Am vrut 20 initial, insa n-am gasit niciun model interesant la vanzare asa ca am luat un set pe 19, style 799M de BMW G29. Mi-a placut faptul ca jantele au specificatii bune pt G30 si stau la fata fara distantiere. Acum incepem usor sa intram in rabbit hole A urmat o pompa de inalta presiune de B58TU, un downpipe cu catalizator EU6 de 300 celule si protectie termica, un set de boost pipes de la FTP (intake pipe + charge pipe) si softul MHD stage 2 HPFP pentru motor.
  12. @edit da, am verificat-o inainte de cumparare la BMW si a fost OK, cu istoric la reprezentanta si un singur proprietar in Germania Dupa ce a ajuns masina am inceput cu mici schimbari Am bifat pe lista grile originale M-Performance negre, tips-uri originale negre, difuzor de M-pack LCI, stopuri LCI si PPF pe faruri. Nu mi-au placut niciodata stopurile pre-LCI, imi dau un vibe de F30. Nefiind mare fan al anvelopelor runflat am luat un set de anvelope de iarna Michelin PA5 non-rft + kit de roata de rezerva original. Am pierdut ceva spatiu din portbagaj dar macar pot merge linistit
  13. Buna ziua domnilor si bine v-am gasit Sunt un (nu chiar) proaspat posesor de 540i, cumparat in august 2022 din Germania la 31.561 km. Am trecut la BMW dupa 8 ani de VAG, mai exact dupa un Golf MK6 GTI Edition 35 in care am investit mult timp, bani si pasiune. Pun si 2 poze cu fosta daca e permis Pana sa cochetez cu ideea de a schimba masina ma tot uitam la B58 si la ce potential are. Nu eram setat neaparat pe G30, dar cumva un prieten cu 530d m-a impins spre clasa aceasta. La finalul zilei tot ce pot zice este ca "je ne regrette rien". Masina e fabricatie 02/2018, Carbonschwarz Metallic (416) cu interior Leder Dakota/cognac/exklusivnaht (LCRO). Voi enumara cateva din optiunile mai importante: 223 Adaptive Suspension, 2NH M Sportbrake, 2VH Integral Active Steering, 323 Soft Close Automatic System For Doors, 337 M Sport Package, 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable, 4HA Seat Heating Front And Rear, 552 Adaptive Led Headlight, 688 Harman/kardon Surround Sound System, 715 M Aerodynamics Package, 5AT Driving Assistant Plus, 5DN Parking Assistant Plus, 6CP Apple Carplay Preparation si alte chestii precum comfort access, portbagaj electric, incalzire in volan, HUD, trapa, perdelute spate. Neavand luxul de a lua o masina noua a trebuit sa fac niste compromisuri la partea de optiuni, dar le rezolv usor usor cu mici retrofit-uri. Ca sa nu fac o singura postare kilometrica voi continua mai jos
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.