Jump to content

axs

Members
  • Posts

    212
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E93 335i

axs's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Pana la sfarsitul lunii, bonus: Display boost gauge P3cars - Este un display digital care suporta afisarea informatiilor de boost pentru motoarele turbo. Se potriveste pe e90, e91, e92, e93. http://cdn3.volusion.com/54u7z.db265/v/vspfiles/photos/P3-335i-Gauge-2.jpg Pret pachet Interfata Procede + Boost gauge P3cars: 350 euro.
  2. Salut. Unul dintre avantajelel solutiilor de tip piggyback - cum e si aceasta - este ca poti lasa softul/harta stock pe masina si rula cu acesta in mare parte din timp. Cand vrei mai multa putere apesi scurt de doua ori butonul de avarii si schimbi harta cu una preconfigurata, cu putere mai mare. De asemenea iti poti seta singur nivelul de putere de care ai nevoie. Motorul N54 pe harta stock are un target de boost de 8psi. Poti configura pe harta 1 a Procede-ului un target de boost de 12.5 psi - care se traduce in aprox 360 de cai pe care ii ai acum. Daca vrei iti poti configura harta 2 cu 15psi target de boost. Pe aceasta o activezi doar cand este mai rece afara (15-17 grade) si masina va scoate aprox 400 de cai. Avantajul fata de softare clasica este ca poti merge 90% din timp pe harta stock fara sa fortezi masina, iar cand ai nevoie, activezi "modul sport" si ai alta masina Ti-am lasat nr de telefon pentru detalii suplimentare. Daca ajungi in Bucuresti poti vedea jucaria in actiune pe masina mea.
  3. Unul dintre avantajele fata de solutiile de tuning bazate pe resoftare este ca motorul functioneaza cu software-ul stock. Prin apasarea unui buton se pot selecta in timp real harti cu performante sporite. In acelasi fel se poate reveni la software-ul stock al masinii. Variante: stage 1: aprox. 360 cai, stage 2: 400 cai, stage 3: 500 hp samd Se poate "vedea"/"simti" pe masina mea.
  4. Daca te intereseaza sa compari consumul la i-uril, diferenta e foarte mica intre 330i si 335i. Din punct de vedere al senzatiilor, sportivitatii, 330 pare "lesinat" in comparatie cu 335i. Intre cele doua alegerea e foarte simpla: 335i cu ochii inchisi! Are numai avantaje fata de 330i si niciun dezavantaj. Daca faci multi km si consumul este important: 320d sau 318d. Consum mediu Bucuresti pentru E93 335i manual 18l/100, mers normal. Mers sportiv, probabil in jur de 20. Oricum, de ce ti-ai lua 335i sa mergi linistit?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.