
Alin Neagoe
Members-
Posts
9 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
BMW E60 525dA LCI
Alin Neagoe's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
Salut. In caz ca mai esti in dilema 3 ani mai tarziu Nu-s nici eu vreun expert, dar de curand am inceput sa ma informez despre e21. Din cate imi dau eu seama, e vorba de diferenta de motorizare. Respectiv la cele mici ar fi bordul cu ceas, iar la cele mai puternice ar fi cu turometru. Similar cu farurile single la 4 cilindri si duble la 6 cilindri, parca.
-
Foarte buna inspiratia dar deja e cam SF ce se intampla acolo Hertz. Ultimele 3 masini au fost cu dif-uri Hertz, practic aceeasi instalatie mutata si adaptata. Am pornit de la un sistem cu componente ESK 165, adica tweetere, crossovere si medii-joase de 16.5 cm. In urmatoarea masina nu au mai incaput cele de 16.5 si n-am vrut sa ma apuc sa tai usile asa ca le-am dat si am luat de 13 aceeasi serie. Apoi intrucat in E60 in usi intra dif-uri doar de 10 cm am mai facut inca o data down-size si le-am dat pe cele de 13 si am cumparat de 10 de fiecare data am simtit diferenta de calitate in jos si inca tanjesc dupa prima masina care era facuta atat de bine incat practic nu avea nevoie de subwoofer! Asa ca acum voi incerca sa fac cumva sa bag dif-uri de 16.5 in loc de subwooferele alea de sub scaune si sincer cred ca va fi suficient dar totusi ma mananca sa arunc si un sub prin portbagaj si nu cred ca voi rezista tentatiei Mai exact daca vrei, mediile sunt EMV 100, tweeterele cred ca ET20 si crossoverele CX200 Pai si unde mai e farmecul de a-ti baga nasul si a personaliza ceva? oricum, in cazul meu, aveam "prin casa" o parte din componente. Ce planuiesc sa mai cumpar acum estimez ca nu trece de 1000 lei. Iar placerea de a surubari...priceless
-
Da, difuzoarele sunt sub orice critica, asa e. Dupa cum ziceam, prima faza a fost doar sa schimb mediile din usi si sa adaug tweetere si diferenta a fost foarte mare. Adica brusc a inceput sa imi placa sa ascult muzica in masina Acum insa, la faza a doua, cel mai tarsa imi e de dezmembrat masina... O sa fie distractiv
-
Am fost in masina cu o aplicatie generatoare de frecvente. La cat am reusit eu sa imi dau seama intra full-range in toate difuzoarele. Pana si in sub-uri am auzit clar pana destul de sus, ceva peste 1k. Adica in niciun caz frecventa dedicata unui subwoofer... In dif-urile spate am simtit miscarea lor pana pe la vreo 30hz, ca de auzit nu se mai si aude din cauza raspunsului in frecvente. Deci pare full-range peste tot, nu am cum sa imi dau seama daca e si egalizat in vreun fel insa. Hoping for the best o sa ma apuc sa adun ce componente imi mai lipsesc si va mai tin la curent, eventual va invit la o auditie cand o fi gata
-
Hm. Suna interesant. Sa inteleg ca mai sunt pini liberi in mufele din usi? Pe de alta parte insa am gasit treaba asta, care nu ma incanta deloc: http://beemerlab.blogspot.co.uk/2014/03/e60-audio-getting-rca-audio-feed-from.html Pt ca e un link acolo care duce catre asta: http://musicarnw.com/bmw-factory-audio-explained/ Din ce scrie acolo eu inteleg ca in dif-urile spate ajunge semnal fara joase, in cele de sub scaune ajunge semnal doar cu joase, iar in cele din usi oricum e facut un eq de te doare capul... Ma duc pana la masina sa vad daca pot face cumva o verificare...
-
Aaaam inteles. Multumesc pt raspuns. Deci vestea buna e ca pot trage semnal de sub scaune. Vestea proasta e ca semnalul e prost dar asta stiam deja. Asta e, ma descurc cu ce am... O sa incerc sa fac si poze si sa postez aici procesul si rezultatul final. Daca aveti sugestii despre cum sa trag fire in usi fara sa fac ca pe vremuri la dacie le-as aprecia.
-
Salutare tuturor. Vad ca nu s-a mai postat de ceva vreme pe aici dar o sa imi incerc norocul. Povestea ar fi cam asa: Am un E60 LCI cu sistemul audio standard. Care este de absolut toata jena. Mi se pare inadmisibil sa sune mai bine un opel astra ~2002... sa nu puna ei macar doua tweetere de 10 lei... In fine. Nu m-am documentat pe partea asta inainte de a lua masina asa ca a trebuit sa lucrez cu ce aveam. Sunt semi pasionat de audio, nu-s cel mai fin ascultator si n-am cele mai mari pretentii dar m-as fi bagat de la inceput la modificari. Insa m-am linistit cand am inteles cat de complicata e treaba cu iDrive-ul si toate balariile asa ca m-am lasat pagubas rapid. Pana la urma la cateva luni dupa ce am luat masina n-am mai suportat jena si mi-am bagat nasul si mainile si ceva bani si am facut asa: insonorizat doar fetele de usi cu material din ala cu folie de aluminiu si "smoala", luat de la hornbach (mi s-a parut mult mai rentabil decat solutiile profi si diferenta sincer nu cred ca e atat de mare) si schimbat dif-urile din usile fata. Adica montat sistem Hertz de mid-basi plus tweetere si crossovere legate in locul dif-urilor standard. Diferenta este notabila si m-a tinut aproape un an. In sensul ca am ajuns acum sa pot sa dau la maxim si sa vreau mai mult. Nu mai zic de cat de rau suna "subwooferele" alea de sub scaune... Ca idee: folosesc doar dif-urile fata (stereo, clasic. Si in masinile vechi aveam facut 2.1) cu balansul putin spre dreapta ca sa echilibrez cat de cat sound-stage-ul. E decent, sunt multumit asa. Daca bag in schema si dif-urile spate se strica treaba. Poate pt unii e mai misto sa vina sunetul din toate partile dar mie unul mi se pare mai bine doar din fata. Acum insa ma pregatesc de pasul urmator: as vrea sa schimb sub-urile de sub scaune si crossoverele din usi sa fac sistemul pe fata pe 3 cai. Sa il amplific. Si sa adaug un sub undeva in portbagaj asa la completare. Am, ramas de pe masinile vechi, un super amp DLS A5 (3 canale) care ar face foarte bine toata treaba insa problema este semnalul line level inexistent prin masina. Am citit tot thread-ul, am vazut ca unii au reusit sa scoata semnal line din head-unit cu modificari dar "side-efectul" de a auzi toate notificarile masinii mult mai tare nu ma incanta deloc. As vrea sa incerc varianta sa iau semnal high-level si sa-l duc in amp in prima faza, poate suna cat de cat rezonabil. Stiu ca exista amp-uri care suporta semnal deja amplificat dar daca as putea as vrea sa folosesc amp-ul pe care il am deja si stiu ca e f bun. Daca nu, il schimb cu unul care accepta semnal high level. Intrebarea mea este insa urmatoarea: semnalul care merge catre dif-urile fata e taiat sau e complet in frecvente? Ca stiu ca dif-urile din usi si cele de sub scaune sunt pe iesiri separate. Si mi-e sa nu fie cumva taiat din head-unit. Caz in care se complica treaba...
-
Salutare. Stie cineva ceva despre masina asta? Multumesc http://www.autovit.ro/bmw-525-C29296830.html
-
Multumesc pt atentionare dar din exemplele date de tine eu nu m-am lamurit cu aproape nimic. Am folosit si eu functia search, am cautat si "de mana" dar nu reusesc sa gasesc fix ce ma intereseaza pe mine. Unele topicuri sunt deja destul de vechi iar intrebarile mele legate de buget nu prea se mai coreleaza cu preturile de acolo. Ma rog, mai astept pareri daca are cineva rabdare sa citeasca ce am scris eu aici...
-
Salutare tuturor. Sunt doritor de bmw de multa vreme. Am mai facut un topic pe aici pe undeva acum cred ca mai bine de un an, in care va ceream ajutorul pt un E46 coupe (si multumesc celor care au raspuns acolo). Viata a facut insa cumva de inca nu am un bmw in fata casei. Dar poate ca nimic nu e intamplator, pt ca intre timp am ajuns la concluzia ca vreau ceva mai mare si mai confortabil. Spatele meu nu prea ma mai lasa sa ma joc cu suspensii sportive, plus ca m-am mutat din buricul Bucurestiului asa caci am nevoie de o masina mai de drum lung pt ca numarul de km parcursi zilnic a crescut. De aceea am inceput sa ma gandesc la un E60. Din pacate nu am avut placerea sa merg nici macar in dreapta in asa ceva. Daca ma puteti ajuta careva in sensul asta, dau o bere, fara alcool Am citit cat am putut pe aici inainte de a face acest topic. Ma intereseaza de la voi pareri despre motorizarile 2.5 si 3.0 diesel, si 3.0 benzina pana in facelift. Cam care ar fi costurile de intretinere, o revizie? Eu sunt fan benzina si inclin catre 530i dar am mers putin cu un E39 525d acum vreo doua luni si am ramas impresionat de rafinamentul motorului. Am aflat apoi ca e tot un 6 in linie. Deci as lua in calcul asa cum am zis mai sus si 525d sau 530d. Mi-e frica insa de costurile de exploatare/intretinere. Din cate am apucat eu sa citesc pe aici am ramas cu impresia ca motoarele pe benzina ar fi mai fiabile si mai ieftin de intretinut. Am vazut, de exemplu, ca la dieseluri se schimba filtrul de particule pe la vreo 200.000 km si ca ar costa vreo 6000 lei. Avand in vedere ca eu merg aproximativ 20.000 de km pe an cu masina mea nu stiu daca se justifica neaparat un diesel la care costurile de intretinere sa fie mai mari. Cam care ar fi consumurile reale pt motoarele astea combinate cu steptronic?. Eu de cand m-am mutat am consum mixt 8.7, benzina (in cartea cu instructiuni si date despre masina mixtul e de 8.5, adica nu sunt departe de cifra data de producator). Deci daca la mixt nu sar de 10-11l/100km cu un 530i ma declar multumit. De retinut ca 90% din timp merg calm, cu maxim 15-20km/h peste limitele legale, indiferent de tipul de drum pe care ma aflu (autostrada, d.n., etc) iar in restul de 10% cand am chef de o acceleratie, vreau sa am cu ce sa ma joc. Acestea fiind zise, ce parere aveti despre masinile care se gasesc pe autovit.ro la preturi intre 8000 si 10000E? Bugetul meu este de maxim 11000 momentan. Si ma gandesc ca in orice masina as lua mai trebuie bagat cate ceva. Nu am incredere oricum in nimeni. Nu am nicio cunostinta care vinde asa ceva in care sa zic ca am incredere asa ca de la oricine as lua voi fi intrucatva sceptic mai ales ca traim in Romania unde se cauta si se vand multe bmwuri si deci se fac tot felul de smecherii. Nu mai zic ca nu am incredere in numarul de km de pe bord. Ma gandesc ca daca iau din start o masina mai ieftina in care mai bag eu ce e de bagat, macar stau linistit ca am schimbat ce era de schimbat. Masina mea vreau sa aiba obligatoriu: transmisie steptronic, xenon, scaune incalzite, clima, piele, bluetooth, pilot automat. Restul ce vin pe langa sunt bine-venite Am incercat sa descriu cat mai bine datele problemei, ca sa imi puteti da argumente pro si contra cat mai la obiect. Concluzie: am vreo sansa in bugetul asta? Multumesc anticipat tuturor.
-
scuze ca n-am raspuns mai repede dar n-am primit notificare de reply, probabil n-am selectat ce trebuia... da, cam vreau neaparat automat. desi pana acum un an-doi nici nu vroiam sa aud de automata, dupa ce am condus m-am convertit. mai ales ca mi-a placut cutia de pe un e90 al unui prieten, cu posibilitatea de "+/-". plus varsta, plus dureri de picior stang in maretul trafic de bucuresti cu a 1-a si maxim a 2-a... deci astept in continuare oferte. 325 CiA, 320 CiA si daca altfel nu se poate as face un drive-test si cu un 320 CdA sa vad daca ma pot impaca cu sunetul de diesel desi nu-s fan deloc. multumesc
-
Vreau sa-mi cumpar un 325 Ci neaparat cu transmisie automata. Nu smg. Daca arata bine si e dotata bine puteti propune si un 320 Ci tot automat. Vreau scaune sport incalzite, clima, pilot automat, prefer cu navi mare si harman/kardon dar ne mai putem abate daca masina arata bine. Astept propuneri. Multumesc.