Jump to content

and88rey

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 525d e39

and88rey's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut, am un seria 5 e39 la care am scaune electrice. Vreau sa il vand si ziele trecute i-am facut niste poze. Am lasat scaunele din fata pe spate si cand sa ridic scaunul de la sofer se ridica doar de pe partea stanga. Si cand sa reglez pe inaltime, exact aceeasi poveste, se ridica doar partea stanga. Acum problema cu ridicatul nu ma deranjeaza dar cea cu spatarul e enervanta maxim, ca si cum as conduce stand pe sezlong. Stie cineva cum se poate repara? Mentionez ca motorasul merge din moment ce se ridica partea stanga dar partea dreapta e intepenita deabinelea. Am incercat sa-l fortez putin dar nimic, imi e frica sa nu rup vreo ceva. Orice sfat/sugestie e binevenita. Multumesc!
  2. Salut. Sunt posesorul unui e39 525d din 2002, foarte multumit de masina pana acum ceva timp (aprox 1 an) ! Iarna trecuta am fost plecat si am tras masina pe dreapta cam 2 luni de zile. Dupa ce am revenit am constatat ca masina nu mai trage cum trebuie la turatii joase(de la 2800-3000 tragea perfect). In fine am zis ca mi se pare ca nu am mai condus-o de mult si am mers asa, asta pana cand am vrut sa depasesc un tir la 90km/h in treapta a4-a si era sa fac accident. Pur si simplu masina nu urca in ture (noroc ca am fost inspirat si am schimbat a3-a rapid si asa am scapat). Plus ca am observat ca in treapta a2-a motorul parca se inneca(tragea in suturi) se"smuceste". Imediat dupa aceasta experienta, am mers la cel mai apropiat service. Prima data am fost anuntat ca senzorul rampa spate este defect/infundat (senzorul are o sita prin care trece motorina si o baga in injectoare). Am curatat sita si nimic. Am schimbat senzorul si nimic. Dupa, am ajuns la debitmetrul (problema cunoscuta la BMW-uri). Am scos si mufa, am scos si debitmetrul, tot nimic. Dupa ce a pus debitmetrul la loc situatia se inrautatise, masina aproape ca nu se mai tura. Stationat, pe liber, se chinuia sa ajunga la 4000rpm. Nu mai zic in mers ca ma chinuiam sa plec dintr-o rampa, nici la 4000 nu tragea. Am cumparat debitmetru nou, l-a montat mecanicul apoi mi-a spus ca aici este si o parte electronica la care ele nu se pricepe, trebuie pus un soft (ceva gen cand cumperi ceva pt PC trebuie instalat/updatat un driver). Ma rog, am mers la cineva care se pricepe iar dupa 3 ore de "munca" in care tinea masina turata numai la 4500rpm a zis ca a terminat. A "programat" debitmetrul dupa un soft de pe e60. Toate bune, masina se tura perfect pe liber, am plecat, cand ajung pe sosea se simtea putin diferenta, se chinuia sa traga dar nu era deloc in regula. Mentionez ca in momentul de fata masina este in aceeasi stare si anume: -Motorul pe liber se tureaza perfect -In mers, masina nu trage aboslut la nicio turatie. Turometrul urca "incet si sigur" ! (Nu scoate fum, nu se aude nimic in neregula la motor, nu mananca ulei) Astept sfaturi, posesori cu aceeasi problema care au scos-o la capat. Orice idee e bine venita, Multumesc.
  3. Salut, de curand am dat comanda de un "led marker" pentru angel eyes de 10w pentru ca becurile din fabrica (cele cu halogen)erau moarte se vedea foarte putin galbenul ala, parca nici nu existau acele cerculete. Azi au ajuns la mine, iar eu foarte entuziasmat le-am desfacut rapid cutia, am luat cheia de la masina am scos becurile cu halogen, le-am inlocuit cu cele primite de 10w, am aprins pozitiile dar angel eyes-urile tot nu se vedeau. Adica se vedea la fel de slab ca si cand aveam becurile cu halogen doar ca lumina era alba. Am sunat la cei de la care am dat comanda si mi-am spus ca este o problema cu cele de 10w ca sunt facute prea scurte si nu bate led-ul direct in oglinda aia. Acum sunt intr-o oarecare dilema. Stiam ca daca schimb becul ala cu halogen ar trebui sa se vada totusi o diferenta. Vreau sa va intreb daca de vina sunt "cerculetele" sau led marker-ul de proasta calitate.
  4. Fara 5000 nu pleaca.Mai bine moare la mine decat sa o dau cu 3000de euro !
  5. 6300 dar daca te intereseaza cu adevarat te astept la vaslui.
  6. Din nou de vanzare. Recent schimbat toate consumabilele: filtre,ulei etc. Revizie totala. Nu bate, nu troncane nimic. PRET: 6550 euro negociabil
  7. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/118071-vand-bmw-525d-e39-model-exlusive-facelift-2003/ astept un pm daca te intereseaza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.