Jump to content

Mavrick_90

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    Mercedes W210 E 270 CDI, BMW 520D E39 2003

Mavrick_90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Am gasit rezolvarea pentru acel zgomot (tacanit) si bec rosu aprins 3-4 secunde la pornire! Este valabil pentru bmw E46 320d 136 cp si E39 520d 136 cp. Eu detin un e39 520d 136 cp. Am inceput prin inlocuirea carcasei filtrului de ulei, am cumparat-o noua, a costat in jur de 1100 lei, vine impreuna cu filtru de ulei, capac filtru de ulei,senzor de presiune, garnitura si oringuri. Aceea carcasa a filtrului de ulei, are o supara cu unic sens care permite se urce uleiul in filtru dar nu permite sa coboare. Supapa este facuta dintr-un plastic mai dur si datorita vibratiilor si a tamponului motor rupt ( cel de pe partea soferului) a cedat pe margini, mai precis uleiul scapa pe la marginea supapei si astfel cauza aceea dezamorsarea. Zgomotul de tacheti a disparut, dar becul la ulei(rosu) tot ramane aprins 3-4 secunde si persista un zgomot de lant care bate in patina si nu se intinde imediat. Urmatorul pas este inlocuirea distributie, mai pe scurt, patine, ghidaje, roti dintate, lanturi si cel mai important este intinzatorul care functioneaza pe baza de presiune de ulei. Zgomotul de care toti nu scapam este din cauza INTINZATORULUI DE LA DISTRIBUTIE. Scapa ulei pe langa tija care impinge in patina ca sa intinda lantul sau este gripata tija si se misca mai greu pana impinge in patina, de aici este acel zgomot la pornire, lantul bate in patina pana cand intinzatorul impinge tija in patina ca sa intinda lantul. Am vazut ca multi colegi acuza ca ar fi pompa de ulei. O afirmatie total eronata. Daca era din pompa de ulei, atunci si la relanti statea becul rosu aprins si in plus mai si batea motorul. In caz ca vreti sa scapati de zgomotul de la pornire, le luati pe rand, in primul rand trebuie verificat carcasa filtrului de ulei, vazut daca pierde pe langa supapa cu unic sens. Se demonteaza carcasa filtrului de ulei, se umple recipientul filtrului cu benzina si se verifica daca benzina curge pe la marginea supapei. Puteti cumpara si din dezmembrari aceea carcasa dar sa verificati tot cu benzina. Mare atentie in cazul in care cumparati de la dezmemebrari aceea carcasa deoarece este diferita cea de E46 fata de cea de E39. Cea de E46 nu merge pe E39 , deoarece jos unde se prinde in tampon vine dreapta iar cea de E39 este diferita la prinderea in tamponul motor. Dupa ce rezolvati carcasa filtrului de ulei si zgomotul + becul rosu aprins la pornire 3-4 secunde persista treceti la inlocuirea intinzatorul de la distributie, ideal ar fi sa schimbati tot kitul de distributie ( lanturi, patine, ghidaje, roti dintate si INTINZATOR).
  2. Vand volan 3 spite BMW OEM pentru Seria 3 (E46), seria 5 (E39), X5 (E53) Volanul se vinde fara airbag. Volanul a fost montat pe un Seria 3 E46 Cabrio din 2002. I-am inlocuit pielea, cusatura este model OEM, este ca un volan nou. Pret fix : 300 lei. Nu se negociaza .Tel : 0769.293.744 Oras : Craiova Se poate trimite si prin curier. Poze http://s27.postimg.org/cuvhyn837/IMG_2205.jpg http://s28.postimg.org/65z0ph7j1/IMG_2206.jpg http://s1.postimg.org/o4rgfbjjz/IMG_2207.jpg http://s14.postimg.org/xatr7qe3l/IMG_2208.jpg http://s17.postimg.org/aow27uxcf/IMG_2209.jpg http://s13.postimg.org/gjmzs228n/IMG_2210.jpg http://s30.postimg.org/v53xxzdkh/IMG_2212.jpg http://s12.postimg.org/8uwcpwyzh/IMG_2213.jpg http://s24.postimg.org/ukoyou69x/IMG_2215.jpg http://s10.postimg.org/fzmw75bsp/IMG_2216.jpg http://s27.postimg.org/4jdzlzvsj/IMG_2217.jpg
  3. Atentie pentru cei care vor sa schimbe supapa de refulare de la pompa de ulei! Pentru a ajunge la aceasta supapa trebuie demontata baia de ulei,iar operatiunea nu este asa de simpla, necesita demontarea/slabirea cadrului motor apoi suspendarea motorului deoarece baia de ulei nu iese de cadrul motor.
  4. Salutare, am revenit cu noi informaĂâşii ! Se pare cĂŁ ĂŽncĂŁ nu i-am dat de cap ! DupĂŁ ce am ĂŽnlocuit carcasa filtrului de ulei( am cumparat-o nouĂŁ) Ăâ˘i am vazut cĂŁ nu dispĂŁruse zgomotul de tacheĂâşi Ăâ˘i becul rosu de la ulei aprins 4-5 secunde la prima pornire la rece,am decis sĂŁ ĂŽnlocuiesc Ăâ˘i supapa de refulare de la pompa de ulei . Se pare cĂŁ nici dupĂŁ ce am schimbat supapĂŁ de refulare nu au dispĂŁrut simptomele. Am costatat ca arcul supapei era slabit, fiind mult mai moale decât cel nou ! Am ĂŽnlocuit supapa,arcul, space busher-ul , oring-ul de la space busher Ăâ˘i lock ring-ul( siguranĂâşa zegger) http://img.tapatalk.com/d/13/10/28/abamy5ud.jpg Ănainte de a vĂŁ apuca sĂŁ demontaĂâşi baia de ulei asiguraĂâşi-vĂŁ cĂŁ aveĂâşi garnitura de la baia de ulei(recomand firma Victor Reinz) , garnitura de la sorb( OEM) , 2 litrii de benzinĂŁ pentru a curaĂâşa baia de ulei Ăâ˘i sorbul ! Am citit pe diverse forumuri cĂŁ acel zgomot similar cu cel de la tacheĂâşi Ăâ˘i becul roĂâ˘u aprins 4-5 secunde la prima pornire la rece ar fi din cauza ĂŽntinzĂŁtorului hidraulic de la distribuĂâşie , acesta funcĂâşionând prin presiunea uleiului . UrmeazĂŁ sĂŁ schimb distribuĂâşia, pinioane,lanĂâşuri, patine Ăâ˘i ĂŽntinzĂŁtor! Am schimbat si uleiul , am bĂŁgat Liqui Moly 5W40 bidonul mov , recomand tuturor folosirea acestui ulei Liqui Moly, pe mine unul m-a impresionat calitatea acestui ulei , a luat foarte mult din zgomotul motorului ! Inainte foloseam ulei original BMW 5W40 de care nu am fost mulĂâşumit deoarece motorul era mult mai zgomotos cu acest ulei. Pun Ăâ˘i poze din timpul schimbĂŁrii supapei de refulare. ĂĹĄin sĂŁ precizez cĂŁ cine vrea sĂŁ se ĂŽncumete sĂŁ schimbe aceasta supapĂŁ trebuia sĂŁ aibĂŁ rĂŁbdare Ăâ˘i ĂŽndemânare! http://img.tapatalk.com/d/13/10/28/a9uzyre9.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/benu7uru.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/yzahy7an.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/dy8avura.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/a4ynagug.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/uty3uhu8.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/uresy5eq.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/vyzy3ana.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/a3ygu7um.jpg
  5. Nici eu nu imi explic de ce nu vine accea supapĂŁ ca piesĂŁ de schimb ca la motoarele pe benzina! Din ce am mai citit aseara și tind sa cred ca ea este de vinĂŁ ar fi supapa de refulare de la pompa de ulei ! Are rolul de a mentine presiunea in rampĂŁ la pornire! Aceasta supapĂŁ este tensionata de un arc si probabil din cauza cĂŁ arcul se slabeșâ˘te in timp,nu mai țâşine presiunea in rampĂŁ la pornirea la rece șâ˘i de aici se aprinde becul roșâ˘u la ulei 3-4 secunde și are acel zgomot de tacheți O sĂŁ schimb și aceea supapĂŁ șâ˘i o sĂŁ vĂŁ țâşin la curent !
  6. Suportul vine impreuna cu capac filtru ulei,filtru ulei,o-ringurile aferente filtrului + garnitura care se monteaza pe carcasa pentru etansare intre carcasa filtrului de ulei si blocul motor. In pozele 3 si 4 se poate observa supapa neagra din dreapta jos. Aceea este cea care face probleme. http://img.tapatalk.com/d/13/09/18/6ety9y4e.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/pu6equ4y.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/yhenaqy9.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/5ajuryhe.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/aqa9uzu2.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/u6u9e2ap.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/ety6ygev.jpg
  7. Salutare ! Am si eu aceasta problema la pornirea la rece la BMW 520d E39. Sta aprins becul rosu la ulei 3-4 secunde si se aude un zgomot metalic asemanator cu zgomotul de tacheti uzati,dupa care dispare. Sunt 2 posibile cauze,cele mai frecvente : 1. Am demontat carcasa filtrului de ulei,care are montata in interior o supapa cu unic sens , facuta dintr-un plastic destul de rezistent,care in timp se coace si incepe sa curga pe langa. Am schimbat carcasa filtrului de ulei cu una noua,originala bmw pe care am dat 1060 lei . Dupa ce am montat-o aceleasi simptome a avut. La pornire sta becul rosu aprins 3-4 secunde si a disparut si o parte din zgomotul metalic. Am facut bine ca am schimbat aceasta carcasa,pentru ca avea o uzura destul de mare supapa! Am facut si test cu benzina,am turnat benzina in carcasa filtrului de ulei , mai exact in locul unde sta filtru de ulei si am observat ca toata benzina s-a scurs destul de repede,pe langa marginea supapei cu unic sens. 2. Intinzatorul hidraulic de la distributie. Simptome asemanatoare poate da si acest intinzator hidraulic,care in timp se uzeaza si la prima pornire este "dezamorsat", tinand lantul netensionat. Urmeaza sa schimb distributia impreuna cu acest intinzator hidraulic Acestea sunt cele mai intalnite cauze ! Am o intrebare la care nu sunt lamurit . Ce rol are supapa de la pompa de ulei? o sa pun si link sa vedeti despre ce este vorba. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=11_2103&hg=11&fg=30 , piesele 5,6,7,8,9. Le-am comandat si pe aceastea urmand sa le schimb. Pentru demontare si montare acestei supape este necesara demontarea baii de ulei. Daca tot se desface baia de ulei,este bine sa demontati si sorbul pentru a-l curata. Indicat ar fi sa schimbati garnitura de la baie de ulei si garnitura sorbului. O sa pun si poze cu carcasa filtrului de ulei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.