Jump to content

grecualex

Members
  • Posts

    160
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    316 coupe e36 with M52B20 6 S3 engine

grecualex's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

23

Reputation

  1. bossule...salut ! am un set de style 44 pe 17 oem,impecabile 1100 ron ! daca auzi ceva dami un semn !
  2. cumpar conducte racire pt motor m52tu/m54 ( dubluvanos) cele care vin sub admisie !
  3. intrebare : probabil "offtopic" , am 2 differentiale unu 3.38 original al masinii (1.6) si am cumparat de curand un 4.45 blocant,intre timp masina a primit un motor de 2.0...ambele diferentiale au carcasa mica, cel de 3.38 e open si e relativ ok...si ca consum si ca viteza,dar scade cand e vb de acceleratie,cel de 4.45 e dumnezeiesc,dar a crescut consumul si viteza maxima a scazut in jur de 160-170 km/h ,nu viteza maxima ar fi problema in cazul de fata,ca in romania sunt foarte putine locurile unde poti merge cu viteza mare in siguranta. Intrebarea este,pot lua miezul blocant de pe 4.45 si sa il pun in 3.38 ???
  4. am rezolvat ... se poate inchide ! erau sondele mufate invers ( 1-3 pe mufa 4-6 si 4-6 pe mufa 1-3 ) !
  5. salut ! de aprox 2 saptamani al meu 2.0 imi face mari probleme,am schimbat cam tot ce se putea schimba,sonde lambda,bujii,cot debitmetru,ulei,filtre,etc etc etc.! problema ar fi : o pornesc,porneste fara absolut nicio problema,fara intarziere nimic nimic , plec de pe loc trage cum ar trb sa traga un 2.0,iar cand se incinge,imi da in nas,vibreaza puternic,scade rpm in jur de 500 , are momente cand isi revine dar pt putin timp,iar in mers de la 1000 de ture pana la 6000 urca greu in orice treapta de viteza si,ba intrerupe ba isi revine,chiar numai stiu ce sa mai fac,pe tester am avut o singura eroare ( debitmetru ) am pus unu' bun de pe masina unui prieten si tot la fel face...cu bobinele am procedat la fel, tin sa precizez ca masina nu scoate fum,nu consuma ulei,nu a amestecat ulei cu antigel si invers, vanosul nu tacane,merge rotund pana in momentul in care se incinge!...un lucru pe care l-am observat,sub admisie se aude un fasait,si se simte un miros slab de benzina ! astept parerile voastre Motorul este M52 S3 din 96' pus in locul unui M43 tot din 96', am mers cu el aproape 2000 de km,fara absolut nicio problema,iar acum nu ii mai dau de cap
  6. gasesti la grozadan aici pe forum...le aduce noi,oem si nu costa exagerat dar merita investitia din mai multe puncte de vedere ! bafta coduri oem : 33326772698 - surubul 33326760363 - saiba 33326760668 - piulita intreaba-l de pret,eu acum 2 an am dat in jur de 60 ron pe 2 suruburi,2 saibe si 2 piulite !
  7. salut ! poti trimite comanda pentru :

    13 54 1 703 986 - 1 buc

    11 12 1 726 089 - 2 buc

    35 21 1 158 290 - 4 buc

    Grecu Alexandru-George,Str.Ion Minulescu Nr.60-62 Sector 3 Bucuresti! Nr tel:0762748243,daca poti sa le trimiti prin fan courier ar fi ok,daca nu nu-i nicio problema ! Ms !

  8. nu stiu ce sa zic,mi-a trebuit destul de mult timp sami fac curaj sa ma apuc pt mine )) poate daca as avea macaraua mea si nu ar trebui sa imprumut,cu siguranta as face si altora !
  9. Ms ! :frantics: bn nu pot sa zic ca n-am avut ceva emotii,fiind prima operatiune de asemenea anvergura,ca un amortizor,un disc o planetara alea sunt pistol cu apa sa zicem , dar ca idee...si in legatura cu omologarea,m-am interesat inainte direct la sursa,m-am dus cu acte cu tot ce trebuie si mi-au zis ca da...se poate,masina o sa intre in teste de dinamica,suplimentare fata de cele,care se fac pt motoare care se incadreaza in limita de 40% din puterea vechiului motor...si costa de la 750 ron in sus,in functie de cate teste se fac! nu mi-au putut spune o suma exacta,dar mi-au recomandat,sa schimb ulei,filtre,placute de frana,si discuri dupa caz...(in caz ca e nevoie) pt sanse de promovabilitate mai mari ! bine inteles ca eu cand am auzit ca o sa coste si ca nu pot sami spuna exact,si pe deasupra tre sa mai investesc si in piese noi,am plecat de acolo cu ideea ca nu sunt singurul care a facut asta,si clar m-am razgandit,merg asa cat se poate ! In schimb este foarte interesanta masina acum,ma simt ca la inceput cand conduceam pt prima data bmw si ma bucuram de 102 cai )) o redescopar pur si simplu, mai ales ca am renuntat la finala sport care acoperea absollut orice sunet si imi dadea dureri de cap ! Iar varianta cu M44 sau 42,tineam neaparat de M44 bine ca nici in mom. de fata nu stiu care e diferenta intre ele in afara de faptul ca unu e mai nou altul mai vechi si unu are 1.8L si unu are 1.9L ... mergea foarte simplu si cu si fara omologare...erau totusi 4 cilidri in locul altor 4...asa de la 4 la 6 e mai greu,darrr nu am gasit in momentul acela unul care sa-mi placa cum merge !
  10. senzatia e tare cand atinge punctul culminant, pui motorul,contectezi tot,pui contactul,se aprinde bordul si atunci zici hai...si o ia ! e nebunie curata )) as mai schimba vreo 2-3 motoare ))
  11. deci...manopera o scoatem din calcul,ca tot ce a fost de facut am facut eu,macaraua si colegul Mihai Emu,care s-a ocupat de climatronic ! Da masina acum are un 2.0 M52 vanos S3 de pe un touring cu acelasi an si luna de fabricatie ca masina in cauza,iar in pozele cu amortizoarele este un M43 ! ca piese mi-au trebuit in prima faza,motorul,cutia,prima parte din cardan,evacuarea,instalatia electrica a motorului iar daca masina a avut EWS (cheie cu chip chestii socoteli)trebuie neaparat ,am schimbat si timoneria ca cea de 1.6 avea o curbura la unul din capete iar cea de pe 2.0 era dreapta,in functie de ce caseta de directie ai,trebuiesc furtunele ! eu am avut dinainte sistem de franare pe spate de 2.0 adica cu discuri si mi-a fost relativ mai usor, grupul este acelasi,planetarele la fel,pompa de benzina la fel ! iar cu instalatia electrica in cazul meu a fost PLUG & PLAY motoarele fiind acelasi an,aveau EWS,a trebuit doar sa schimb chipul dintro cheie in alta,inelul de pe contact si sa inlocuiesc ews-ul care este sub torpedou,am conectat mufa rotunda din instalatia motorului la mufa rotunda a instalatiei masinii si a pornit la prima cheie ! Iar ca durata au fost ca 5 zile de munca de la 9 la 8 seara,avand in vedere ca eu n-aveam aer conditionat deloc si am pus dublu climatronic si am fost singur majoritatea timpului,pretul pieselor a fost 700 euro ( am luat masina completa ) bine s-au mai cheltuit pe piese noi,ambreiaj,garnituri,ulei,antigel,etc.etc. in jur de 300 euro ! mai pun cateva poze
  12. n-am putut sa renunt la ea,ca m-am gandit la varianta sa imi iau alta gata facuta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.