Am fost azi la electrician si am desfacut mai tot sa verificam firele.Totul e OK, mai putin firul de plus care vine de la alternator la releu.Acesta este f usor topit, dar curent ajunge in el, respectiv in releu.I-a strans putin pinii, l-a pus la loc si cu testerul pe masina imi da eroare la terminalul 30, cel care da semnal de la ECU la releu.Tot pe tester am obs ca in momentul pornirii, voltajul bateriei scade f mult, chiar se duce pe rosu si ii taie curentul releului, de aici venind si eroarea.Ideea e ca masina porneste la sfert, invarte perfect si la -15 grade, iar pe testul de baterie ce i l-am facut asta toamna, era la 75%-80% randament.O sa incerc sa iau bateria in casa sa o pun pe redresor sa vad daca e vreo ameliorare si sa caut cablul respectiv sa-l schimb. Cablul are codul - 12427794908 pe realoem si codul de pe el - 779490701 pt cine are nevoie.