Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Fulger

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525 tds

Fulger's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am schimbat filtru de aer si motorina.am incercat cu ea turata in primele 3 viteze pana la 4000-45000 se misca mai nervos un pik dar imi scoate un fum negricios si se cam inneaca,in treapta 4 ma-m dus la 140 km apoi in treapta 5 moare la 2500 ture urca pana pe la 2700 dar foarte greu.in primele 3 trepte daca ma duk cu ea turata pana aproape 4000 cam de la 3000 se simte forta olea cred ca atunci intra turbo in functie dar e prea sus turata la 3000 si cred ca din cauza asta nu urca in treapta 5? as putea regla turbo sa intre in actiune pe la 2000?cred ca ar fi mai nervoasa ar ajuta motorul mai mult.e posbil de reglat turbo suflanta din tija aia ce o are atasata si se duce in galerie?e o tija scurta.sa fie de acolo beleaua mea?
  2. cu turbina veche aproximativ la fel era,furtune plesnite sau deteriorate nu prea cred(dar voi verifica)pt ca merge frumos in relanti.tija aia din spate turbinei nush cum sa o reglez ca intra in galeria de evacuare ascunsa,ar trebuii sa dau jos turbina iar dar nu stiu cum sa o reglez(poate ma ajuta cu info),o sa dau si la pompa ceva debit mai mare,si injectoarele le tin mai mereu cu o sticluta de solutie pt curatat la plin nu chiar la fiecare dar aproape mai mereu.o sa le dau jos si pe alea la verificat. deci intr-un final ar trebuii sa verific aer si motorina sa aiba indeajuns?ms mult.
  3. filtrele de aer si motorina nu am decat 7000 km cu ele,dar le voi schimba macar sa incep de undeva,apoi galeria de admisie abia m curatat-o pt ca am schimbat bujiile era pornirea greoaie dimineata.turbo suflanta am schimbat-o eu si e adevarat ca are o tija acolo cu filet si piulita dar nu am umblat la ea cum am dat-o jos de pe celalat motor asha adar nu imi m puso pe masina mea. intrebarea ce ma bate pe mine foarte tare este de ce acul la consum in treapta 4 nu urca mai sus de 12-13 % si in treapta 5 cu pedala de acceleratie la blana in ambele cazuri nu imi urca acul la consum mai sus de 11%.eu zic ca de ii dau blana ar trebui sa ia undeva la 20-30 la suta pt moment la fortare? dar ea parca e stransa de gat si nu are ceva de nu vrea sa traga.pe autobanda am fost cu acceleratia in blana vreo 20 km si acul la consum nu urca deloc si nici nu se tureaza indeajuns sa isi ia demaraj,ma tine la 140-145 km nu vrea mai sus. ma repet ca nu ar fi deranjant un consum mai mare dar sa aiba un pik mai multa forta,un 10-11 nu ar fi probleama daca ar trage mai bine. revin din nou cu rezumat la ceea ce am facut deja: galeria de admisie e curata,turbo suflanta de pe un motor cu cutie hidramata(acelasi model de masina si motorizare doar ca e hidramata. dupa ce voi schimba filtrele de motorina si aer voi reveni sa vad ce o sa fie,adik in 2-3 zile.ma poate invata cineva cum se regleza turbo suflanta ?poate am gresit ceva la pus inapoi?mersi mult de ajutor
  4. am revenit cu poze de la certificat si o sa aduk si poze ale masinii si ale motorului.ms mult.
  5. in acte imi scrie 85 kw nush ce sa zik eu de loc sunt din bacau dar lucrez in belgia si masina aci o tin vin acasa cu ea in vara 3 sapt si in iarna 3 sapt.daca userul RMK are una ca a mea in rog sa imi lase un nr de telefon fix sa il pot suna sau las mess meu aci(fara reclama) faster_bullet e id meu de mess sau skipe barsan_gabriela.va rog ajuati-ma.ms mult.
  6. dupa 2500 ture daca sunt in treapta 1-2-3 imi scoate un fum negru albastrui dar cam de pe la 3000 de ture.filtrele le-am schimbat toate inclusiv ulei si taote alea la fiecare 10000km.masina e 525 tds 04.11.1994 sau macar asha e dat in acte.daca se poate va rog niste poze cu pozitia debimetrului ca ala nu stiu unde e,cu pompa nu e problema daca e de ceva o dau jos si ma duc cu ea la bosch la reglat.va multumesc mult.o sa pun niste poze ale motorului pt ca mai am o masina pt piese tot un 525 tds dar e cu cutie automata si cutiea e defecta.pe motorul masinii asteia automata langa filtrul de motorina mai am ceva un fel de releu ceva sau nush ce sa zik ca e unde intra un furtunash mik de la galeria de admisie. pemasina mea nu mai am acel asha zis releu si furtunasul ala sta atarnat pe sub galerie.o sa revin cu poze cat de repede pot.va rog tineti topicul deschis poate reusesc sa ii dau de capat la babuta mea.ms mult.
  7. am mai intrebat de anume probleme aci pe forum si am gasit mereu solutii.va multumesc mult. acum insa am alta:modelul meu este 525 tds sau macara asha scrie in acte si pe masina, am inteles de la unii ca ar avea doar 105 cai adik 85 kw atat am eu scris in certificat; toate merg bine pornire usoara acum ca am schimbat bujiile incandescente(pornea greu la rece),in relanti toarce ca un motanel, rotund frumos tare,dar nu are forta la drum demareaza f greu si acul la consum nu imi urca mai mult de 14% in treapta 4 si in treapta cinci (cu pedala la podea in ambele cazuri) nu imi creste consumulmai mult de 11-12%. e normal asha ceva? ieri eram pe autobanda si cu treapta 5 si pedala in podea nu vrea sa urce mai sus de 145-150km pe ora. am un consum foarte mik acum la un motor de 25000cc adik undeva la 8-8,5 l la 100 km. nu ar fi un deranj sa imiia vreo 9,5-10 daca ar trage mai cu forta,se poate face ceva pt a deveni maqi nervoasa? multumesc anticipat.
  8. ms pt sugestie,dar eu ma gandeam ca as putea pune un turbo de la un model mai nou sau una mai puternica,poata o sa ma ajute un pic. ar fi posibil asta?am avut probleme cu pornirea si am fost la un mecanik mi-a gasit bujiile duse 5 din 6,acum pornirea e mai bunicica si sper sa stea asha.
  9. salut.sunt mai nou in cauza,se poate sa stii si eu va rog daca as putea mari puterea masinii mele? are doar 85 kw si daca as putea sa ii maresc nitel caii de sub capota? cc2500 cu doar 85 kw,cutie manuala in 5 trepte. se poate face ceva pt a mai baga caii putere in ea?e foarte ^puturoasa la demaraj si la panta. sa mai mentionez ca motorul are 282000 km,mentin mereu filtre ulei si toate alea la fiecare 10000km, pt motor folosesc ulei castrol 5w40 e bine?pt cei ma pot ajuta cu informatii le multumesc anticipat.
  10. daca ar trebui sa am filtru de polen ma ajutati va rog sa il gasesc.ca l-am cautat dar sub torpedo in bord nu e.nici sub grilele de la baza parbrizului pe dinafara. multumesc
  11. pe bord mai am o gaura de ventilatie unde este amplasat si cipul de la inchidere centralizata,am dat capacul afara si sub ea mai este o clapita alba am deschiso cu o surubelnita si acum se vad cate tuburi din aluminiu. se paote sa fi fost aia blocata,din cauza butonului de recilculare?
  12. salut.sunt nou in forum,si va rog din suflet ajutati-ma si pe mine cu o problema f grava. geamurile mi se aburesc foarte tare adik un condens din ala de zici ca imi toarna cineva apa pe geamuri in interior. masina e un 525 tds din 04.11.1994.nush sa va spun exact ce fel de aer sau clima am dart voi incerca o mica descriere. in stg panoului am trei butoane primul de sus este pt luneta spate dezaburitor al doilea e semnul de zapada o steluta si ultimul trei sageti asezate in cerc cred ca de la circulatie aer in interior,catre de panoului 3 rotite prima cu setare de temp de adik grade apoi pt viteza radiatorului cu 4 trepte si iarasi una pt temperatura.si dedesubt 3 clapeta de directionare aer.am incercat in toate modurile posibile dar nu reusesc sa imi tin decat parbrizul dezaburit adik aproape dezaburit. Si sa nu uit intre gurile de ventilatie din mijlocul bordului inca o rotita cu rosu si albastru nush ce face aia dar am incercat si pe rosu si pe albastru si tot nimik. va rog daca stie cineva ce pot face sa scap de aburire astept si un simplu sms pe tel sau un beep si revin eu cu telefon la cei ce ma pot ajuta.nr meu 0755.401.772 VA multumesc mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.