Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

mobydick

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E39 touring tds

mobydick's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. In ordine, dupa cum urmeaza: 1. Problema s-a rezolvat, un injector was leaking bad, asta concomitent cu setarea 1.25 (1250) la obc pentru ajustarea raportarii consumului, ducea la un consum imens, pe calculator si in realitate (din doua motive diferite). 2. Am insistat la inceputul acestui topic pentru raspunsuri pertinente datorita faptului ca forumul e plin de elemente ale noii generatii, partial analfabeta si total irationala si ilogica, a caror parere nu m-a interesat mai deloc. 3. Prin "completarea ATF-ului" inteleg "completarea uleiului cutiei automate", deoarece ATF stands for "automatic transmission fluid", pentru cutia mea (5hp18) se foloseste Esso sau Dexron III. 4. Inca sunt curios ce "230" trebuie sa aiba injectorul cu fir. 5. Multumesc pentru unele raspunsuri pertinente.
  2. Ieri am schimbat injectorul cu fir cu altul care sunt sigur ca e bun, aceleasi simptome, asa cum ai presupus tu. Incerc o completare a atf-ului din cutie azi, impreuna cu un alt senzor de masa de aer la admisie. Daca nu ajung nicaieri, o sa-ti urmez sfatul cu pompa. Multumesc.
  3. Pe el il banuiesc si eu, desi l-am schimbat cu altul (care nu stiu cat e de bun). La ce va referiti cand spuneti ca trebuie sa aiba "230A" ?
  4. Consum peste 20 de litri la suta de km, daca merg cu atentie! Consumul de pe computer este similar cu cel real. Multumesc pentru info. Masina mea are acum pe calculatorul de bord 29.3 l/100km media din ultimile 3 zile (200km mixt, mers incet). Corespunde consumului real de combustibil. Nu, nu sunt din Bucuresti, ci din Urziceni.
  5. Va multumesc pentru interventie, dar nu am lipsa de putere, motorul trage foarte bine, asa cum spuneam.
  6. Multumesc, azi am schimbat si injectoarele, dar problema persista.
  7. Multumesc, dar asa cum spuneam, pe tester nu raporteaza nici o eroare. Schimbul de ulei e facut de curand, filtrele sunt toate noi, termostatul e bun, apa sta vertical. Multumesc inca o data, si repet, astept pareri pertinente.
  8. Bine v-am gasit. Posed de curand un e39 touring tds, 1998, automatic. Motorul porneste la sfert si la rece si la cald, trage bine, cutia nu smuceste, schimba bine. Problema este ca nu pot scoate un consum mai mic de 12-15 litri/100km indiferent de cum merg. De ex. pe tempomat la 95km/h, viteza a 5-a (1800rpm), am undeva la 10-11 l/100km instantaneu. In oras sub 20 nu scot (mers cu grija). La testul obc de consum pe ora (4.2) am consum 1.3-1.5 la relanti, motor cald, si Zero (alterneaza rapid). La motor se aude vag o "bataie de injector", clap clap ca si cum ar fi tachet (dar dispare odata ce turez motorul, sau nu se mai aude asa pregnant). Computerul de bord nu raporteaza nici o eroare, si nici pe tester nu zice nimic de rau. Astept pareri, doar pertinente. Multumesc.
  9. si biodiesel unde gasesti?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.