Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

nicu132003vl

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46318I

nicu132003vl's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. 4 discuri frana ( 2 fata si 2 spate ) luate de pe un 318 nfl, folosite circa 1 am. pret - 250 lei neg SE VAND SI SEPARAT
  2. salut m-ar interesa sa stiu, daca se potrivesc pentu bmw e46 318 mai exact, care este prevazuta din fabrica cu incalzire in scaune? am vazut un reply la un mesaj trimit la un alt membru de pe acest forum cu poze atasate de tine si eu nu am acea ( asa zisa rabatare in fata a portiunii din fata scaunului - nu stiu exact cum sa ma exprim ). crezi ca ar merge si la mine? daca da, as dori 2. stima
  3. estetic si tehnic impecabil pret - 80 lei
  4. sunt interesat de a cumpara aparatorile stanga si dreapta pentru un e 46 no facelift, dar cele din partea fata care vin ( sub spoiler, sunt unele mici ), ca un alt reper, de se fixeaza in cea din stanga senzorul de temperatura. despre ceea ce vorbesc, este parte detasabila din cea completa, pentru toata roata.
  5. salut daca e, se vinde cutia separat? are probleme cu treapta 1 acum pe frig? stima
  6. sunt interesat de un cd player de bmw e46. sau il dau la schimb pe al meu ( casetofon ) cu un cd-player de bmw e46 + diferenta de la mine.
  7. am mai cautat niste discutii si am gasit ca acest tip de ulei ( 75w80 cu norma GL 4 ) ar fi cel bun, deoarece, majoritatea au 75w90 si le intra greu in viteza. si eu tind sa cred, ca totul tine de ulei si nu de ambreiaj sau ceva de genu, deoarece, problema este ( de ce intra usor cand se incalzeste ) si eu am sa tind spre schimbarea ulei-ului cu 75w80 norma gl 4 ).
  8. ma bate gandu sa schimb ulei-ul din cutie cu Motul ( fabricat doar in Franta si Belgia ) din cate am inteles.
  9. aici, nu e vorba de schimbat cutii sau ulei ci de o problema, pe care, multi o au si la care, incercam sa gasim o solutie. pentru ( activitatea de vanzari ) exista rubrica speciala pe acest forum. pt. gelu_bmw - si nici pana in momentul de fata, nu a gasit cauza?
  10. Gata dupa ceva cautari am gasit.... "Looking at the BMW MTF-LT-2 bottle, it's 75W80 gear oil that meets the API GL-4 standard. Some googling revealed that 'Castrol VMX80' is the same viscosity and meets the same standard. I wouldn't be too surprised if it was actually the same stuff. It's about 1/4 the cost of the BMW fluid. Once I run out of the BMW stuff, I'll go Castrol..." Asadar BMW MTF-LT2 este de fapt un ulei de cutie manuala 75w80 care indeplineste standardele API GL4. CASTROL VMX 80 este o varianta pentru cutie in cazul asta.... pentru detalii vizitati pagina castrol: http://www.castrol.com/castrol/multi...tentId=7000384 sper ca cineva de pe forum, mai specialist decat noi, sa ne spuna o solutie mai buna! mai adaug un alt ulei de cutie MOTUL GEAR 300, 75W90 API GL 4 , Castrol Syntrax 75W-90 API GL4, Mobil 75W-90 GL-4( din cate am citit, toti recomanda GL 4 in loc de GL 5, deoarece, ultimul este pentru masini cu tonaj mare, ceva de genu )
  11. buna seara trebuie sa existe o solutie, in afara de a inlocui. din vorba in vorba, poate cineva stie raspunsul ( care a trecut prin asa ceva ).
  12. despre ce tip de ulei MTF-LT 1 ( nu se mai fabrica si se trece pe ) MTF-LT 2 75W - 90 dar, problema e ca cineva, a schimbat ulei-ul in cutie cu original si problema persita. acum am primit un mesaj de la un utilizator care a avut, are si spera sa nu mai aibe aceasta problema. un prieten de al lui, cu ( o pisica ) a avut aceasi problema, a bagat un ulei tot de Cutie si ii merge ceva mai bine. acum, dupa cine sa te mai iei?
  13. pt marian_f - si dimineata, cand e sa pleci cu ea de pe loc, cum o turezi la 3,000 si bagi in viteza? problema este ( de ce nu intra usor in treapta 1 cand ulei-ul este rece? daca bagi treapta 3 si apoi in treapta 1, intra ca vioara; ) si sa zicem ca ar fi de la ambreiaj - atunci, cum se explica cand se incalzeste ulei-ul in cutie, intra foarte foarte usor, vorba aceea ( impins cu degetu schimbatorul de viteze ). mai m-am documentat si am obsevat ca ar fi o problema standard la acest tip de bmw, dar sa speram, ca undeva, cineva, a gasit solutia acceptabila ( in afara de a vinde, ai da foc, a o da la remat, etc )
  14. cu ambreiaju nu am nici un fel de problema, este foarte usor, cupleaza foarte bine. ulei-ul verificat in cutie, aerisire completa la tot ce se putea si tot persista. problema, repet ( cand se incalzeste ulei-ul intra in viteze foarte foarte usor ).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.