Am rezolvat cu pornirea cu toane a pompei de aer secundar la rece, la firma Videovox My link de electrica si electronica auto .Firma este printre putinele care repara calculatoare auto. Am lasat masina la ei. A doua zi veste buna, calculatorul e bun, pompa de aer e buna si e defecta "doar" sonda de temperatura a aerului din admisie, care indica aiurea 20 grade catre calculator, desi afara era ger si de aici toanele la pornire. Pentru Videovox era o problema banala. Testerul cu care lucrau nu era laptop+interfata, ci era o scula dedicata si profesionala, avea vreo 30 marci masini inclusiv Bugatti si indica parametrii senzorilor din masina. Debitmetrul de aer ce contine sonda de temperatura defecta, a fost marca Meat&Doria si a costat doar 230ron la magazinul Bujia My link in alte locuri find cam dublu-triplu, iar manopera Videvox a fost doar 150ron. Acum m-am lamurit si cu electricienii auto, majoritatea sunt pierduti in spatiu si timp cand nu apar erori in calculator, e greu sa ia 2 fire si un voltmetru si sa masoare un motor electric sau o sonda, desi asta se invata in clasa a10-a si minim 75% sunt asa, inclusiv la reprezentante. Decat sa spuna ca nu stiu, se apuca si schimba piese aiurea si cand esueaza in mod evident, apar cu tertipuri gen benzina proasta, GPL, calculator defect sau ca e masina veche, ca scuze pentru nepriceprea lor. Concluzia: pentru pornire la rece cu probleme cautati cu rabdare electricieni/electronisti competenti si pasionati. Verificati si senzor temperatura antigel si aer admisie, precum si pornirea pompei de aer secundar la rece.