Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

criss76

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d lci

criss76's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Da s-au schimbat toate 3 lanturile, pinioane,garnituri, patine si intinzatoare.Din pacate nu am reusit sa fac poze motorului desfacut, eram prea stresat sa ma gandesc si la asta... Maine cred ca il vor monta in caroserie, nu stiu daca mai am ocazia sa il fotografiez, dar asta e. Voi reveni cu impresii despre noul sunet al motorului, sper sa fie la asteptari
  2. Da a trebuit dat jos motorul, ceea ce nu e deloc simplu, trebuie inlocuite toate garniturile aferente( baie de ulei, capac distributie, capac tacheti, simering spate)Sunt si o gramada de suruburi de aluminiu care trebuie inlocuite deoarece se strang la cuplu si nu garanteaza nimeni pt ele altfel.Este un motor foarte complicat, cred ca a doua oara nu as mai face operatiunea... Dureaza mult, piesele vin greu(au ajuns intr-o saptamana o parte din ele)Daca va hotarati sa faceti reparatia cel mai bine e sa vorbiti cu mecanicul sa comande piesele inainte, daca stie despre ce e vorba, si dupa aceea sa desfaca motorul.Eu m-am hotarat sa-l desfac pt ca nu am vrut riscuri la un drum lung... Nici eu nu am mai auzit nici un zgomot dupa ce am schimbat uleiul dar e o chestie de moment maxim 100 km si o sa auzi iarasi la motorul cald.
  3. Salutari tuturor forumistilor, sunt nou pe aici dar avand in vedere ca se discuta despre lanturi la motorul n47, doresc sa lamuresc si eu cateva probleme. Acum cateva zile , dupa indelungi sapaturi(legate de distributia n47), m-am hotarat sa desfac si eu motorul pt inlocuire lanturi, patine,etc. Masina are 170.000 km si a inceput sa se auda un harsait de lant la cald...Au desfacut mecanicii motorul, uzurile din interior sunt absolut normale,problema sunetului se pare ca era lantul de la pompa de ulei, care nu are intinzator, si era uzat.Cu aceasta ocazie schimbam toate cele trei lanturi, pinioane , intinzatoare si patine.Nu e o operatiune simpla, deci trebuie rabdare si pricepere din partea mecanicului.Costurile operatiei sunt 1700 lei piesele fara arbore(in cazul meu nu se vedea uzura la pinioane)si in jur de 1000 lei manopera, la un mecanic binevoitor.Prin comaparatie la AutoBavaria Cluj mi-au spus ca toata treaba e 2500 euro. Recomand si eu in continuare sa faceti operatiunea aceasta in cazul in care se aud sunete ciudate la motor, intrucat daca se rupe unul din lanturi stim cu totii ce se va intampla cu bietul motor...Masina este un 520 lci din 2008.Scuze pt postul lung si asfalt uscat ca asa am mai citit eu pe aici.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.