Am mai scris prin alte topicuri dar voi face un rezumat cu ce s-a mai întâmplat pe la mașina in perioada asta: - schimbat cauciucuri: am pus goodyear assymetric 3 NON runflat 245/45/18; alta viața in ceea ce privește confortul, parca consuma si mai puțin cu 0, 5 l la suta - reglat geometrie roti, aproape totul a fost in parametrii - verificat distribuția la reprezentanta; spre surprinderea mea totul e ok, mi-au dat si un document in acest sens - pana la urma am rezolvat si problema duzelor de la stropitoare; am schimbat pompița ; cost : 140 lei - schimbat plăcute fata- am pus Brembo - singura chestie ciudata: pe autostrada in Austria am alimentat de la Omv si peste 100 de km mi s-a aprins martorul de emisii( robinetul galben) care a rămas aprins câteva sute de km pana am ajuns in România si am alimentat de la Rompetrol ( de unde alimentez de obicei). De atunci ( aproape o luna) nu s- a mai întâmplat nimic. Cel mai ciudat este faptul ca in computerul de bord apărea ,, no faults" ( când martorul era aprins) . Nu ar fi trebuit sa apara ceva si acolo?Mașina mergea normal, trăgea la fel, singurul lucru ciudat era acel martor aprins. Mașina are acum 85000 km Overall am inceput sa bag ceva bani in ea însă nu îmi pare rău la cum merge