Jump to content

claudium1981

Members
  • Posts

    199
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targu-jiu

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 525d D20D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

claudium1981's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

47

Reputation

  1. multumesc mult pt raspunsuri, mai caut
  2. Fost posesor de bmw, actual posesor de mini countryman, deci tot in familie:))Intrebare : intrucat vreau sa renunt la runflaturile din fabrica, vreau sa cumpar si roata de rezerva. Standard ea ar trebui sa aiba dimensiunile : T 115/95 R17, 95 M. Am gasit sa cumpar ceva asemanator dar cu dimensiunile 125/70 R17 (vanzatorul spune ca se potrivesc dar parca nu l-as crede pe cuvant). Un sfat va rog, daca cele doua sunt compatibile. Rog moderatorii sa mute postarea daca nu este la topicul potrivit.Multumesc
  3. ca orice om " bine intentionat" te inseli amarnic, dar na sportul national e datul cu parerea. fiind prieten, omul stia foarte bine ceea ce cumpara si toate problemele avute. ps: masina a avut niste probleme, nu grave si in plus rezolvate de cele mai multe ori la reprezentanta. ps2: am dat-o chiar dupa ce am facut o revizie completa
  4. topicul se poate inchide, am vandut masina unui prieten care nu are cont pe bmw clubo masina buna, de care o sa imi amintesc cu placere. din pacate cam multe probleme, mai ales pentru o masina aproape noua. cred ca o sa ma mut la concurenta, tot la un membru al tripletei ( cls) sau la jaguar xf
  5. Salut,

    Am vazut ca ai avut probleme cu masina in sensul ca iti intra apa pe la usile din spate.

    "Pana la urma am fost la service si băieții au demontat ambele fete de uși. Au confirmat ca se desprinsese acea izolație. S- a lipit din nou."

    Si masina mea din 2011 are aceiasi problema.

    La ce service ai fost? S-a rezolvat problema ta?

    Mai ...

  6. Ciudat este ca ca nu apare in jurnalul de bord de pe display( no faults). Pierde un pic de putere dar deranjant( se turează normal, dar nu mai are aceeași putere)
  7. Postez aici poate m-a ajuta cineva cu un sfat. La al meu f10 525 D20D a apărut in mers Check engine ( martorul galben) care a mai apărut o singura data anul trecut. De data asta, am alimentat ca de obicei (Rompetrol) deci e puțin probabil sa fie din cauza motorinei. Eroarea apare in mers, la accelerări bruste, când e destul de cald afara, si nu dispare dacă opresc mașina si o repornesc imediat. In schimb, eroarea dispare după ce mașina e oprita aproximativ 2-3 ore.
  8. Între timp am ajuns la 94k km si a reapărut eroarea de Chuck engine ( martorul galben) care a mai apărut si anul trecut .De data asta, am alimentat ca de obicei (Rompetrol) deci e puțin probabil sa fie din cauza motorinei. Ce e ciudat: si atunci si acum, eroarea dispare după ce mașina e oprita aproximativ 2-3 ore. Any ideas?Oricum sâmbăta sunt programat la reprezentanta la Craiova si vedem despre ce e vorba
  9. Si mie mi-a dat de vreo 2 ori eroare la drivetrain, dar in vreo 10000 de km.Am ignorat-o pana acum....
  10. Si eu tot premiul selection am luat si am fost extrem de multumit. Serioși, prompți si mi-au dat si un discount serois, poate pt ca am luat-o in ultima zi a anului si schimbau anul.Recomand dealerul din Dusseldorf, aveau cred peste 500 de mașini, numai bmw
  11. Pana la urma am fost la service si bĂŁieții au demontat ambele fete de uși. Au confirmat ca se desprinsese acea izolație. S- a lipit din nou.E incredibil totuși ca la o mașina din 2011 ĂŽntre apa in interior. wtf???
  12. Mulțumesc mult pt ajutor.Voi ĂŽncerca sa mĂŁ descurc cu tutorialul tĂŁu.
  13. Si eu m-am trezit cu mocheta îmbibată de apa la ambele locuri din spate. In dreapta mai mult, in stânga mai puțin. Inițial bănuiam ca ar fi înfundate orificiile de la trapa. Oricum mi se pare anormal pe unde se scurge apa. Sa fie aceeași problema ca la voi??Atașez niște poze, aștept pareri Apropo se da greu jos fata de usa? E nevoie de mers la service?
  14. Am mai scris prin alte topicuri dar voi face un rezumat cu ce s-a mai întâmplat pe la mașina in perioada asta: - schimbat cauciucuri: am pus goodyear assymetric 3 NON runflat 245/45/18; alta viața in ceea ce privește confortul, parca consuma si mai puțin cu 0, 5 l la suta - reglat geometrie roti, aproape totul a fost in parametrii - verificat distribuția la reprezentanta; spre surprinderea mea totul e ok, mi-au dat si un document in acest sens - pana la urma am rezolvat si problema duzelor de la stropitoare; am schimbat pompița ; cost : 140 lei - schimbat plăcute fata- am pus Brembo - singura chestie ciudata: pe autostrada in Austria am alimentat de la Omv si peste 100 de km mi s-a aprins martorul de emisii( robinetul galben) care a rămas aprins câteva sute de km pana am ajuns in România si am alimentat de la Rompetrol ( de unde alimentez de obicei). De atunci ( aproape o luna) nu s- a mai întâmplat nimic. Cel mai ciudat este faptul ca in computerul de bord apărea ,, no faults" ( când martorul era aprins) . Nu ar fi trebuit sa apara ceva si acolo?Mașina mergea normal, trăgea la fel, singurul lucru ciudat era acel martor aprins. Mașina are acum 85000 km Overall am inceput sa bag ceva bani in ea însă nu îmi pare rău la cum merge
  15. Pana la urma e vorba de codare sau de adĂŁugarea unui element care ne lipsește noua( cei cu mașini pana in 2012?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.