-
Posts
43 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti, sector 3
Previous Fields
-
Masina
E46 328ci
Marrs's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
astazi nu a mai scos fum absolut deloc. probabil s-a ars uleiul ala...o sa verific in weekend la un service multumesc frumos pentru ajutor
-
Salut, Am un e46 328ci, si l-am tinut cam o luna in parcare cat am fost plecat. Ieri am luat masina sa o duc la spalatorie, si cand am ajuns acolo am observat ca iesea fum de la motor. Nu stiu exact de unde, nu se vedea concret....dar am impresia ca de sub motor de undeva. Am verificat uleiul si este ok, am verificat si antigelul ...este ok si ala (am avut in trecut probleme cu vasul de expansiune, si am patit cam la fel). Temperatura este ok...si nu am nici o eroare pe bord. Stiu ca pierd putin ulei pe la garnitura de _chiulasa_, si niste ulei de servo...dar nu stiu daca are vreo legatura cu fumul si mirosul de incins/ars. Masina mergea impecabil pana acum 1 luna cand am lasat-o in parcare. PS: am mai facut cateva ture pe seara cu masina sa vad daca mai scoate fum, sau era ceva de moment, si a scos mai putin...nu prea era vizibil, dar se simtea mirosul. Ceva pareri? Multumesc
-
Variatie de turatie+ motor oprit in mers
Marrs replied to Ramiauto's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
salut, Aceeasi problema am avut-o si eu, dar la un motor 2.8 benzina, manual. Am fost la service, si mi-au spus ca este de la valva PCV. O problema destul de des intalnita, cel putin la modelul meu. Din ce am inteles, valva aceea s-a cam uzat si trage aer fals uneori. Ca simptome: masina sta turata undeva pe la 750 turatii la relanti, si are momente cand se tureaza singura in jur de 1000-1500 turatii. Imediat dupa impulsul acesta de turati, acul scade sub medie, pe la 500 rpm. Daca scade mai mult de atat, se opreste motorul. Am patit si eu sa mi se opreasca motorul in mers, cand o scoteam din viteza si o lasam la relanti. Daca ii dai sa arda combustibil, nu se opreste. Pana rezolvi problema, cand simti ca se tureaza si se subtureaza singura, apasa-i putin acceleratia. Costuri: la E46, valva nu costa f mult (undeva la 200 lei), dar la motoarele in 6 cilindri, este greu sa ajungi la ea. Trebuie data jos galeria de admisie si alte chestii. la 118, este posibil sa fie pe undeva pe sub filtrul de polen...si sa ajungi f rapid la ea (astfel nu te costa mult manopera). PS: sfatul meu este sa te duci la service cu ea, sa iti zica exact care este problema. -
E46 328ci - se tureaza singur
Marrs replied to Marrs's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Salutari, Revin cu constatarea celor de la service, asa cum am promis Problema este de la Valva PCV. Valva costa 190 lei, iar cu manopera ajung la 300 (am inteles ca trebuie data jos admisia si dureaza). Intre timp, am mai rezolvat relativ o problema, cea cu stopul stanga, problema f frecvent intalnita la E46. mai naspa este ca firul de masa a topit mufa, si mi-a stricat modulul de navigatie (nu mai invarte motorasul). Daca stiti vreun loc udne pot repara modulul, v-as fi vesnic recunoscator Multumesc pt raspunsuri, ramane sa dau o bere (fara alcool bineinteles:P) -
E46 328ci - se tureaza singur
Marrs replied to Marrs's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
de motorasul de la relanti mi-a spus si tipul de la service la telefon. -
E46 328ci - se tureaza singur
Marrs replied to Marrs's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
de la benzina nu este sigur. In ultimele 2 luni am bagat cea mai scumpa benzina de la OMV, aia de 100. Sincer...sper sa fie de la vreun furtun, sa nu fie ceva mai naspa de atat. Sambata probabil o sa am un raspuns si il postez, doar ca as fi vrut sa stiu inainte cam la ce sa ma astept. Multumesc pt raspunsuri -
Salutari, Asa cum scrie in titlu, am un E46 din 2000, 328ci. Am observat ca uneori, la relanti masina se tureaza putin pana in 1000-1500 turatii. Are momente, and e scoasa din viteza (la semafor spre ex), si imi sta in 500 turatii, iar la un moment dat, ca si cum agata ceva, scade turatia si imediat se tureaza pana in 1000-1500 si revine. Am mai intrebat persoane, si unii au spus ca e normal. Eu sincer nu cred acest lucru, si mai mult de atat, am inceput sa am convingeri. Mi s-a intamplat de cateva ori, cand se tureaza singura, sa moara motorul. Odata mi s-a intamplat chiar in mers, aveam vreo 40-50km/h, cred ca era pe liber masina, si mi-a murit motorul. In weekendul acesta ma duc la service, am vb deja si zicea tipul de acolo ca trebuie sa vada despre ce e vb. Voi aveti idee de la ce ar putea fi?? Multumesc.
-
Salut, Am un E46 328ci din 2000, cu navigatie OEM (display mic) ca aceasta http://www.intravention.co.uk/files/public/BMW_Radios/E46/E46_Nav_4x3_LHD.jpg Problema este ca, la fel ca la multe alte E46 semnalul spate a inceput sa faca figuri...Am inteles ca este o problema din fabrica la aceasta serie. In timp, s-a topit putin din mufa (la pinul de masa). Am desfacut semnalul, l-am curatat si l-am pozitionat in asa fel incat nu am mai avut probleme mult timp. Acum, de cateva zile, cand am pornit masina, navigatia a ramas stinsa si facea niste dungi ca la TV cand nu are semnal. Dupa ce am oprit masina si am repornit-o, s-a aprins navigatia, dar arata altfel. Tema este diferita (nu este din setari...) si mi-a disparut modulul de navigatie. Am doar board computer si TV. Mi s-a aprins pe bord martorul de la stop stanga, am verificat toate becurile...se aprind si la semnal, si la frana, pozitie, marsarier, placute numar. Si m-am gandit ca o fi navigatia...Am verificat-o in portbagaj, are led-ul aprins la functionare, si stins la CD-in, desi am CD-ul de navigatie inauntru. Am incercat Eject si nu functioneaza. Aveti vreo idee de la ce poate fi? Sau daca se strica modulul de navigatie, se aprinde martor pe bord la stop/semnal spate? Multumesc de ajutor
-
daca zici ca ai fiscalul din 2009 e ok cred (desi e timpul f mare) vb cu primul proprietar, si mergeti amandoi de mana... Nu cred ca vor zice ca e furata masina daca singura greseala este in loc de B...P daca nu ii mai scria pixul si nu ua observat...ce, e furata masina? nu. Incearca sa vb cu primul proprietar si spune-i ca vrei sa treci masina pe numele tau, sa nu mai stea cu numerele alea si sa stea si el cu stres ca ii vin amenzi. Daca este un om cu capul pe umeri, te va ajuta. Intre timp, tu refaci fisa de inmatriculare si actul V-C intre tine si primul proprietar, te duci la financiar si le rogi p'alea sa iti puna o stampila si un timbru pe ele... Spui ca nu le mai ai pe cele vechi ca le-ai pierdut, si ca vrei sa inscrii masina. Sau pur si simplu ca masina a fost instrainata si nu a inscris-o la financiar...iar tu ai preluat-o de curand, si nu vrei decat sa o treci pe numele tau, sa fii cu toate actele in regula. PS: singura problema ar fi ca....trebuie sa platesti amenda pt ca nu ai inscris masina, si impozitul probabil din 2009 pana in prezent...