Ziua buna, Am si eu o mica problema cu masina, un e92 325dA, motorul M57D30TĂ2. Cand afara sunt sub 10-12 grade da cu un mic nor de fum albastru-alb pe evacuare, vara, cat a fost cald, nu am vazut nimic. De asemenea si motorul oscileaza foarte putin la relanti, 3-5 secunde, fara insa a avea tendinta sa se opreasca. Masina are acum 210.000km, o am de 4 ani, de la 99.000 km. La 140.000 km a fost curatat filtrul de particule (termic, in cuptor), dupa au fost schimbate si termostatele, de la 160-170.000km a inceput sa fie apara funigine pe ornamentul tevii de esapament. BMW Bonn (Germania) a verificat masina, au spus ca e totul in parametri, masina nu are decat o singura eroare (o singura bujie incandescenta, la cilintrul 6). Explicatia lor e ca la orice masina iese funigine pe toba, chiar si noua. In acelasi timp nu am consum de ulei, uleiul e un castrol 5w30 schimbat la 15-20.000km. Consum in regim preponderent extraurban, cu viteza medie 78kmh, 6.5% Alte teorii: -un injector ar picura motorina peste noapte in cilindru si asta ar face amestecul bogat de la prima pornire -turbina ar avea un mic joc axial si ar permite tot asa sa picure peste noapte ulei care ar fi ars la prima pornire (eu la mana nu am simtit joc in turbina, turbina nu fluiera, nu simt sa nu am putere). A mai avut cineva aceasi problema la e90 325d/330d? Cum ati scapat de ea?