La mine merg bine diacriticele si bravo lui ca scrie asa, noi, astia mai lenesi si mai "moderni" ne-am invatat sa scriem fara... Pai Romulus, as putea sa fac si eu acelasi gen de dizertatie si sa iti spun/ expun alte situatii cand tractiunea integrala chiar face treaba, chiar si pe uscat. Daca e vorba de mers zi de zi cu masina, fara a o pilota si doar sa ne rezumam la a o conduce, atunci sunt de acord cu tine. Insa, daca ni se pune pata si ne apuca vreo pandalie, avem si unde ca locatie, ne apucam de un mic pilotaj. Am condus BMW cu tractiune integrala si am condus si fara (doar spate). Fiecare masina se exprima diferit, cea 4x2 este mai fun de condus insa conducerea nu e la fel de eficienta ca in cazul celei 4x4 care nu pot sa zic ca nu e fun dar parca e mai serioasa, mai pusa pe treaba. Am zis de asfalt uscat, sa trecem la umed. Deja in cazul asta 4x4 incepe sa se bage bine pe treaba, se simte practic treaba asta. In alte situatii cu aderenta precara e clar ca un sistem integral este preferat. In general, la o masina, nu e totul sa ai un motor foarte puternic, trebuie sa si poti pune jos puterea aia, mai ales acum cand motoarele castiga foarte mult nu doar in putere ci si in cuplu. Cand vorbesc de toate aceste situatii nici nu concep ca masina sa nu fie echipata cu pneurile corespunzatoare suprafetei pe care urmeaza sa rulez. Pneurile all-season sunt o prostie pentru cei ce vor sa piloteze si o situatie buna de compromis pentru un utilizator moderat in ale conducerii.