Ca sa lamurim lucrurile.... Prima data am dus masina sa o verifice cap coada inainte de a o cumpara. Comanda:Verificare motor,verificare mecanica,verificare electronica. Recomandari:1)Preincalzitor filtru motorina -are recall 2)cheie fixa 13 lipsa 3)furtun recirculare gaze 4)furtun intercooler turbo 5)discuri frana fata 6)anvelope fata 7)anvelope spate montate incorect 8)suport pahar defect Am zis ca sunt chestii minore si am cumparat masina. Dupa 2 saptamani programare in service pentru inlocuire piese recomandate la prima verificare. Comanda:Preincalzitor filtru,furtun recirculare gaze,furtun intercooler turbo. Celelalte nu erau necesare.Le mai trec pe comanda sa mai verifice si distributia. Recomandari:KIT DISTRIBUTIE La explicatii verbale imi zice ing ca nu se aude,dar trebuie sa treaca asa ca sa fie acoperiti. A doua zi trimit mail catre sef service si explic cele intamplate.Nu a raspuns la mail,dar m-a sunat si mi-a zis ca mecanicul a facut o gresala,nu trebuia sa dea verdicte asa de unul singur,trebuia sa fie o comisie care sa constate.A trecut schimbare kit ca sa fie acoperit.....si in cele din urma ma invite sa ne uitam impreuna la masina. Ieri m-am dus,a ridicat-o si s-a uitat seful de service la ea,a ascultat-o....etc. Concluzia "nu se aude nimic" doar eu am facut o obsesie din pricina asta si ca sunt doar cazuri izolate cu lantul rupt. OK,puteti sa-mi dati o hartie ca totul e ok?Nu pentru ca ei nu sunt acolo sa dea adeverinte. Multumesc,la revedere. Cam asta a fost......eu zic ca-i castig daca ma apuc sa fac valuri. Apropo,devizul l-am primit pe mail de la reprezentanta.Nu ma apuc sa fac devize pt ca nu ma pasioneaza. Chiar trebuie schimbat si arbore cotit? OK este in regula in momentul respectiv,dar nu poate sa fie rea dupa 1000 km.Sau poate....daca are o problema "DE FABRICATIE",ca doar e pe lant,nu?