Jump to content

töffefe

Contributors
  • Posts

    1271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

töffefe last won the day on September 23

töffefe had the most liked content!

About töffefe

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

17111 profile views

töffefe's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare
  • Great Content Rare

Recent Badges

550

Reputation

  1. Totusi nu inteleg ce anume sa se repare pe garantie. Volantul nu s-a defectat ca urmare a inlocuirii kit-ului de ambreiaj, ci din cauza uzurii normale acumultata pe un anumit numar de kilometri. Cel mai bine era sa inlocuiesti si volantul si stiai o treaba.
  2. https://vibratesoftware.com/ a mai fost mentionata aplicatia pe forum
  3. Ca fost posesor de E39, chiar modelul Exclusive Edition precum e cel din poza, interior crem si alt motor ( unul anost din pacate ), pot sa-ti zic ca daca ti s-a pus pata pe masina asta, ar trebui sa o iei. Bani ai sa bagi o gramada, dar nu neaparat deodata, dar cred ca singura problema mai greu de rezolvat la un E39 ramane rugina ( deobicei pragurile sunt praf). Totusi modelul din anunt chiar pare decent in privinta asta. Probabil ai sa te lovesti de probleme clasice: suspensie, caseta de directie care bate, vad ca si farurile trebuie reconditionate ( la anii astia sigur trebuie inlocuite lupele, nu doar sticlele). Asa din poze masina arata neglijata, dar pretul reflecta starea ei. Sper ca ai observat ca nu merge incalzirea in scaunul soferului dupa acea gaura de arsura ( tipic pentru scaunul de E39). Combinatia de culori e foarte frumoasa, iar editia asta are mai multe elemente cromate care ii asigura un look distinct si special. Pielea e fina si moale, dar e greu de intretinut. Ma uit pe acasa si daca mai am sigla de capota, ti-o fac cadou. Stiu ca aveam una noua de E39, dar nu mai stiu ce am facut cu ea.
  4. Chiar daca s-ar putea tot ar fi nevoie si de alte modificari, iesi mai ieftin sa pui tot o turbina de N47. Vad ca ai de unde alege link
  5. la o scurta cautare pe net, se pare ca la G20 pica modulul care opereaza oglinzile. Vezi aici
  6. Da, eu voi folosi E-sys si voi face flash unui singur modul. Am pus ochii pe un DPS-1200FB, evident doar fiindca am gasit un tutorial. Pretul variaza pe eBay, dar cu tot cu transport ies sub 250 ron, adica ieftin de tot. Nu cred ca ii pun display, un multimetru pe bornele din fata pare sa fie suficient.
  7. Am discutat cu electronistul din familie și a zis ca se baga la modificat o sursa de genul. Ms de idee! Revin cu noutăți când e gata.
  8. Da, stiu ce zici, dar faza e ca eu am un amarat de CHAMP2 de schimb, nici macar nu as suferi prea tare daca si-ar lua brick. Pun la loc unitatea originala a masinii si aia e.
  9. legat de incarcator, am vazut unul recomandat tot in contextul asta al flashului de head unit, pe un forum extern, la pret chiar bun: Stanley BC25BS
  10. Da, pare ok, dar la banii astia merita doar daca iti deschizi service auto. Pt un flash de head unit, pe care unii il fac la risc si fara sursa de alimentare, nu merita. Cred ca iti faci treaba si cu ceva de genul sau poate ceva de genul asta: sursa alimentare
  11. Da, am vazut ca ceva de genul este peste 500-600 ron. Mai studiez, la urma urmei as lua si asa ceva. Stiu ca pentru ce am eu de facut ies mai ieftin sa ma duc la altcineva care are deja o asemenea sursa
  12. Varianta de redresor amintită mai sus, nu cea de la Lidl, e potrivită și pentru cazul când vrei să faci flash head unitului și ai nevoie să nu scadă tensiunea sub 13V? Aveți vreo recomandare așa mai de buget? (200-300 Ron)
  13. poate se potriveste cea de pe E39, motorul e M54?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.