Scuze de interventie: urmele de franare/alunecare nu ar trebui sa se aplice in acelasi mod la moto si auto. De ce ? Ca motorul se duce sanie pe plastice si carene, indiferent cat de uscat e pe jos, pe cand auto lasa pneurile pe asfalt -> implicit se poate masura viteza. Masuratorile facute de Politia Romana, insa, sunt facute pe considerentele auto. Stiu asta pentru ca la accidentul facut de mine motorul s-a dus sanie 28 m in conditiile in care nu avea carene de plastic (model naked). La primele masuratori a reiesit ca aveam 120 km/h dar dupa scandalul de rigoare si declaratiile martorilor de pe strada (culmea, multi taximetristi au dat declaratii cat eu eram in spital) au recalculat si a reiesit viteza de 55 km/h (!!) mult mai aproape de adevar avand in vedere ca eram la 30-40 m de intersectia cu semaforul pe rosu. De ce o astfel de diferenta ? Ca masuratorile sunt facute aiurea si nediferentiat. Asta am spus-o pentru a nu exagera de ambele parti natura si conditiile producerii accidentului nefericit. Pot spune doar ca ma bucur ca nu s-a ajuns cu victime, pentru pagubele materiale exista CASCO si RCA. Cat despre faza cu bataia... no comments. Uscaturi sunt si pe 2 si pe 4 roti. Multi insa au reactionat asa virulent pt ca aproape in acelasi loc acum 3 ani un auto a virat stanga fara sa aiba voie si a omorat un motociclist nevinovat 100% de pe sensul opus. Iar dupa ce-l lovise, s-a dus la el si a si facut un gest de toata scarba. Atunci respectivul si-a luat-o rau de tot.