Jump to content

BV26CAT

Members
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Peugeot 206 2.0 HDI

BV26CAT's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu mai bine iti iei un logan nou si ai rezolvat problema? Sa ma ai bani si de cate un suc, nu de bagat sute de lei intr-o gaura neagra. Din afacerea asta ar castiga numai samsaru care ti-o vinde...
  2. si alte stergatoare de parbriz...
  3. Se poate sa fie tocmai o protectie pentru cei care nu stiu ca nu se ia viraj cu masina stand pe loc, si mai mult ca nu se ia cursa maxima.
  4. @Octavian23 - postul tau are nr 270. Uita-te mai sus la postul 264 si citeste in bucla de vreo 10 ori ce e intre postul tau si 264. Dupa care intri frumos pe mobile.de si configurezi un 320 din 2009 cu toate optionalele pe care le-ai insirat ce le vrei si vezi la ce suma ajungi. Sau mai bine configureaza-le ca pe ala de pe autovit si vezi ce-ti da. Si dupa aia mai posteaza o data cu ce concluzii ai tras.
  5. Normal ca se poate, la masini diesel folosite acolo unde le este locul - pe autostrada. Sa stiti ca austriecii cam pe acolo merg. Nu in ambuteiajele din orasele noastre iubite unde intra start/stopul de 30 de ori pe ora. Probabil BMWul ala din Austria a avut tot atatea actionari ale start/stopului in 5 ani cat una de la noi in jumatate de an. De aici si uzura mult mai mica. Arabule, tu unde ai facut aia 200k? Dar prietenul tau cu 520?
  6. Pretul e foarte bun avand in vedere cum arata, si ca la banii astia nu iei unul asemanator din afara. Dar cum sa concureze cu un e90 din 2007-2008 samsarit de o scursura si vandut cu jumatate din km pe care ii are?
  7. Da lu ala de la postul 2004 de ce nu-i zici nimic arabule? Suna-l si spune-i ca-i un cretin si ca masina nu are nimic.
  8. La Losail in Quatar Hondele de uzina au atins peste 340 la ora pe linia dreapta (parca 344). Cred ca in F1 vitezele astea se ating doar la Monza. Ca in rest cam 325-328 au cu DRSul ala deschis. Iar 340 la ora pe doua roti, de multe ori la cativa cm de roata aluia din fata...iti trebe ceva curaj pt asta. Daca Rossi si-a revenit la forma dinainte de episodul Ducatti, ne asteapta un sezon incredibil. Iar Marques o sa le faca zile fripte si lui Rossi si lui Lorenzo in curand. Revenind la cursa de azi...incet incet F1 devine un joc de strategie foarte interesant de urmarit. Cred insa ca F1 e mai mult decat un joc de-a care poate sa mearga mai mult timp cu un set de pneuri facand un anumit timp cat mai constant pe tur. Nu managementul cauciucurilor trebuie sa decida in proportie de 80% rezultatul unei curse. E spectacol intr-adevar, sunt depasiri dar in mare parte doar cu ajutorul DRSului. E bine si asa, decat o procesiune ca pe timpul lui Schumi, ne multumim cu orice artificiu care aduce cat de cat suspans. Alonso a fost cu doua clase peste toti. Si mi s-a parut ca chiar a tras de masina cat a putut. Mi-a placut ca la un moment dat Hamilton aflat la doua masini in spatele lui Alonso comunica cu echipa spunand ca spaniolul e incredibil de rapid. Un compliment de la cel mai bun pilot in termeni de "raw pace". Frumos gest. Nu mi-a placut cand RedBull i-au comunicat lui Vettel ca vine Alonso peste el dar sa-l lasa sa treaca fara sa se opuna ca-si strica strategia. Ce sa spun...n-ar mai fi putut sa mearga in constantul ala de 1:44 inca 20 de ture ci numai 15...Vad ca acum nu s-a mai umflat orgoliul in el si s-a lasat depasit. De doua ori. Una peste alta...o cursa faina, si de-abia astept MotoGPul in Austin.
  9. Problema la Himilton e ca echipa nu poate sa-i roage pe Alonso si Raikkonen sa nu-l depaseasca la final pt ca nu mai are benzina/cauciucuri, iar circuitul asta se pare ca va uza rapid gumele. Sunt tot felul de zvonuri conform carora Mercedes cursa trecuta a pus mai putina benzina in masini mizand pe o cursa cu cateva reprize de ploaie in care motorul consuma mai putin + intrarea safety car-ului. Habar n-am daca o fi adevarat, e un gamble pana la urma urmei, iar daca echipa lui Hamilton a gresit atunci Rosberg trebuia lasat sa depaseasca. Poate si lui i s-a expus strategia asta si a refuzat-o alegand sa plece cu benzina mai multa. RedBull astazi se poate sa fi tras deja lozul castigator alegand sa plece cu hardurile. Depinde cat pierde Vettel in primele 5-6 ture pana astia din fata isi fac praf cauciucurile cu masinile pline de benzina. Oricum va recupera la ultimul schimb daca pune softurile atunci. Parca cineva in prima cursa a facut la fel. Nu mai stiu daca era Raikkonen, dar sigur cineva a ales sa plece cu harduri la inceput si pana la final a iesit foarte bine. Se pare ca asta e reteta corecta - nu te cramponezi mult de calificari si pleci cu hardurile cat masina e grea. Oricum, ce a fost in MotoGP la prima cursa a anului ca si spectacol nu se poate compara cu F1.
  10. @Viper05 - ma uit la formula 1 de cand a inceput sa fie transmisa in Romania, si cred ca stiu ce spun. Cursa aia pe care Vettel a castigat-o in Monza pe ploaie nu demonstraza nimic, a fost o cursa in conditii atipice si nu a fost dublata de alte rezultate asemanatoare in acelasi an. Vettel nu a avut alte rezultate bune si consistente in anul ala ca sa poti sa zici ca a avut o evolutie remarcabila cu o masina mediocra. Anul 2008 a terminat pe locul 8 iar webber in red bull pe 11. Recunosc ca am gresit la partea cu dezvoltarea masinii. Sunt convins ca Alonso anul trecut cand a inceput in o masina cu 2s sub red bull cand se intorcea la boxe si-l intrebau mecanicii care e problema raspundea "nu stiu, nu-mi dau seama, faceti si voi ceva". Feedbackul pilotului e foarte important pentru ca altfel mecanicii nu stiu ce sa faca. @djtaotao - brusc in 2009 Red Bull incepe sa fie competitiva (2009 e anul in care a aparut double-difuserul celebru al celor de la Brawn). E cu siguranta doar meritul lui Vettel, care brusc a terminat pe locul 2. Adrian Newey, fost inginer de aeronave nu are absolut nici o legatura cu cantitatea uriasa de downforce pe care masinile red bull o dezvoltau fata de celelalte de pe grila. La fel cum Adian Newey nu a avut nici o legatura nici cu celelalte echipe care castigau campionate in momentul in care activa la ele (gen Williams sau McLaren). Nu va mai imbatati cu apa rece. Masina reprezinta 85 daca nu 90% din rezultatele unui pilot. Exemplul lui Schumacher e elocvent - nu a putut sa faca nimic la Mercedes. Vettel probabil iesea campion mondial in acceasi masina, nu-i asa? Uitati insa ca si la Ferrari cand a venit Schumacher in 1997 le-au luat cred 3-4 ani pana sa castige un campionat. Si asta in timpurile in care Bridgestone dezvolta cauciucurile exclusiv dupa masina Ferrari. Iar restul luau si adaptau la masinile lor. De aici si nu numai...7 ani de dominatie. De-abia acum ne dam seama cat de importante sunt cauciucurile. Newey a venit la red bull in 2006 si de-abia in 2009 s-a batut la titlu. Si daca nu aparea Brawn cu double difuserul acela si nu-i dadea de lucru lui Newey exact pe partea pe care acesta exceleaza (aerodinamica) nici in 2009 nu cred ca erau atat de sus. Sigur insa Vettel l-a ajutat la partea de design.
  11. Vettel inca nu a demonstrat ca poate lua o masina slaba si sa o dezvolte (sau sa scoata totul dintr-o masina mai putin performanta asa cum fac Alonso si Hamilton). E foarte usor sa castigi trei campionate cand pleci lejer la fiecare cursa din pole si dupa 3 ture ai 6 secunde avans si tot ce faci restul cursei e sa gestionezi avantajul ala. Alonso facea 50 de ture in regim de calificare (asta dupa ce pleca si din pozitiile 5-7 la start si scapa neatins de acolo) ca sa se poata mentine in apropierea lui Vettel. Nu se pot compara performantele celor doi. Daca Raikkonen se duce la RedBull la anul, Vettel va avea viata grea de tot. Parerea mea e ca regulile nu ar trebui schimbate deloc. Deja dupa 3 ani de reguli neschimbate avem cel putin 4 echipe de performante destul de apropiate pentru un campionat interesant. In 2014 cine va exploata mai bine regulamentul va fi mult in fata. Si pana recupereaza si ceilalti iar o sa avem o procesiune fara nimic interesant...
  12. Am avut cureaua de accesorii rupta din cauza unei role. Am pornit motorul, am auzit un zgomot si gata, s-a dus cureaua si s-a aprins avertizarea de "lipsa incarcare baterie". Motorul era mult mai silentios decat inainte...de fapt asa am descoperit ca unul din zgomotele scoate era de la fulie, pe care am si inlocuit-o cu ocazia asta. Pompa de apa este antrenata de cureaua de distributie la mine la peugeot, nu de cureaua de accesorii. Una e sa ramai fara curent, si alta fara racire dintr-o data.
  13. @bartro2 - avand in vedere ca tu ai spus ca se vedea ca masina fusese lovita iar in anunt scrie "fara accident", n-are rost sa investesc timp in asta. Si in plus am mai avut o masina care fusese facuta praf inainte sa o cumpar eu, si nu mai vreau sa repet experienta.
  14. Sper ca v-ati prins ca glumeam la partea cu sunatul. In nici un caz nu ma gandesc sa ma uit la o masina vanduta la jumatate de pret fata de valoarea ei reala. Cel putin nu fara o justificare foarte buna pentru diferenta asta mare de bani. Pozele de dupa accident ar fi concludente. Pentru ca o aripa si un spoiler nu-s o problema. Dar daca a fost pe jumatate praf e alta poveste.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.