Cred ca tu ai impresia ca vb povesti. Am refacut motorul de la zero: chiulasa rectificata,bloc motor rectificat,garnitura noua,segmenti noi,semeringuri supape noi,verificat supape si masina mergea la fel de prost ca inainte, rateuri si relanti neregulat. Ironia cu senzorii ax cu came,am schimbat 6 pana am cumparat originali. Cu cei aftermarket,Febi etc. Aveam erori tot timpul pe cilindrii 2,3 si 4. Cred ca ar trebui sa te mai abtii de la ironii. Axul cu came l-am vazut cu ochii mei si uzura respectiva fiind masurata pe fiecare cilindru in parte si pe 2 fiind mai mult, atat si culbutorii. Te poti convinge singur cautand,ca mai este inca un post in care respectivul spune ca a rezolvat problema identic. Mai sus scrie si despre ce motor vb. Il poti suna pe Florin din Chitila pt ca el a reparat problema in cauza,nu la mine ci la respectivul, am inteles ca este foarte bun. Eu am postat cu intentia de a ajuta cu anumite informatii pe care eu nu le-a gasit pe forumurile din Romania, decat foarte putin am gasit. Cand am postat prima oara nu ai dat nici un raspuns cu toate ca postul e vechi, in schimb acum dupa ce am postat rezolvarea te-ai gasit tu sa spui ca nu este asa si ca tu sti si altii mananca ce nu trebuie. Dupa razboi multi viteji se arata. Incearca sa iti ti ironiile pt tine si daca ai o informatie ce ii poate ajuta pe colegi o poti posta.